Jump to content

Pozdrawiamy sie :)


Recommended Posts

  • Replies 63.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Chciałbym BAAAARDZO PODZIEKOWAC  P.Markowi oraz ekipie MTS za pomoc. Od kilku dni jesteśmy we Wrocłaiu i stąd mamy baze wypadowa na  Kotlinę Kłodzką ,aby smigać i robić wymazy w DPS-ach.dzień wcz

Cały miot bokserków pozdrawiam, Moto Orkiestra Kraków  

Jeszcze słabsze jest, jak te auta jeżdżą po ulicach z numerami wystawionymi na widok publiczny, siejąc zgorszenie

Posted Images

To się wczoraj nazbierało..

 

godzina 12.30 pl.Hallera - czarny Golf GTi... oświniony! tylko dziwnie oświniony, bo pod lusterkami, na drzwiach

swój?

 

czas i miejsce toż samo - niebieski WRX MY06 z tutejszymi (WH*****) blachami ("mieszka" w okolicy, bo często go widuję :wink: )

 

godzina ~23 skrzyżowanie Ciszewskiego/Rosoła i upolowany DYREKTOR :mrgreen:

podejrzewam, że wciąż mocno przeżywa pojawienie się pierworodnej, bo nie widział :wink:

 

 

pozdrawiam! :mrgreen::mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam oświniaczonego ze wszystkich stron opla z rejestracją PKS*** stojącego na parkingu pod Wieżycą w sobotę i w bliżej nieokreślony sposób spowinowaconego z nim tłuściocha w kapeluszu, który pokazał klasę drąc ryja na małą dziewczynkę na środku parkingu...

Link to post
Share on other sites
i w bliżej nieokreślony sposób spowinowaconego z nim tłuściocha w kapeluszu, który pokazał klasę drąc ryja na małą dziewczynkę na środku parkingu...

 

Ciekawe, kto to z naszych i co na ten temat tu powie :mrgreen:.

Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla kirowcy/kierowniczki niebieskiej Imprezy GT MY'98 zaparkowanej ok g 15:10 na parkingu przy Carrefour Bemowo. Gokarty były :wink: ?

Pozdrawia czarny Civic ze świniaczem na lusterku.

 

Sadek

Link to post
Share on other sites
pozdrowienia dla wszystkich subaru, ktore wczoraj parkowaly na 5 rundzie toyo drift cup na torze poznan

 

odpozdrawiam :grin:

troche nas tam bylo no nie :mrgreen: ?! :)

twoja balbinka stala nieopodal i zacnie sie prezentowała :smile:

pzdr

Link to post
Share on other sites

odpozdrawiam :grin:

troche nas tam bylo no nie :mrgreen: ?! :)

twoja balbinka stala nieopodal i zacnie sie prezentowała :smile:

pzdr

 

Szczerze mowiac bylem baaardzo mile zaskoczony taka reprezentacja :D

W ogole to byly swietne zawody ! zazdroszcze wam takiego toru :)

pozdr !

Link to post
Share on other sites

Pozdro dla:

 

- kierowcy niebieskiego WRX (STi ?) MY08, obmachanego dziś przed 10 rano na Rosoła

- kierowcy srebrnej klasycznej Imprezy z naleśnikiem i świniaczem na klapie (nie wiem czy to było GT - nie zdążyłem się przyjrzeć), który minął mnie na Wisłostradzie (skręcałem w lewo) po 10 rano

- ekipy z nie-ASO i nowego właściciela evokillera ;)

Link to post
Share on other sites
pozdrawiam Mark L.A., który robi (pewnie po szkole swojej kobiety!) najlepszą kawę na południu Polski! :twisted:

... odpozdrawiam i pamiętaj , że kawy ci u nas zawsze dostatek . :smile:

Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla niunki, swieżo "zapoznanej" na dzisiejszym RS, :D

Przemeq'a wczuwającego się w turbodziadka, oraz wszystkich pozostałych, których dziś poznałem.. :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Raga już był cztery razy a Ty co ??? :roll:

Kurcze, nikt mnie nie zaprosił :razz: a o tym studiu to wiem może dopiero od tygodnia :oops:

Link to post
Share on other sites
  • aflinta locked this topic
  • aflinta unpinned and pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...