Jump to content

Pozdrawiamy sie :)


Recommended Posts

kriskristoffers -> Mam nadzieję, że zmiana na plus:) Ja z kolei ostatnio to tylko "wyprowadzam Subaru na spacery", bo od roku pracuję z domu, a przez pandemię to w ogóle mało kilometrów robię.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 64k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Chciałbym BAAAARDZO PODZIEKOWAC  P.Markowi oraz ekipie MTS za pomoc. Od kilku dni jesteśmy we Wrocłaiu i stąd mamy baze wypadowa na  Kotlinę Kłodzką ,aby smigać i robić wymazy w DPS-ach.dzień wcz

Cały miot bokserków pozdrawiam, Moto Orkiestra Kraków  

Jeszcze słabsze jest, jak te auta jeżdżą po ulicach z numerami wystawionymi na widok publiczny, siejąc zgorszenie

Posted Images

22 godziny temu, AllChemik83 napisał:

Pozdrawiam kierownika złotej strzały z parkingu Castorama / CH Targówek 

IMG_20201128_202653.jpg

Fajna ha szóstka :)

to chyba nie jest kolor z palety Subaru?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla Pani kierującej srebrnym Subaru Trezia, obok której stałem dziś około południa na światłach w Słupsku. Tablice wskazywały na Gdynię.

 

Pod CH Jantar stał też zielony Forek II turbo na poznańskich blachach. Pozdrawiam również.

Link to post
Share on other sites

pozdro dla srebrnego Forka SH ze świnką oraz poszerzonego buga z Panem o wschodnim akcencie, z którymi miałem wczoraj okazję się przegonić po Radzymińskiej w stronę Marek :)

Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam dla kierownika srebrnego Forestera SG na blachach GD..... spotkanego dzisiaj około godzi. 16:15 na ul. Obwodowej w Giżycku.

 

PS. Sorry za małe spowolnienie :P

Edited by Muerto
Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla:

  1. Wariatów z którymi wczoraj, mimo przygód, udało się wrócić cało do domu
  2. Pani z Szumina w zielonym XT-ku, która wyraźnie uradowana jechała z nami w kolumnie przez spory kawałek drogi
  3. Forumowicza w SG-ku, który suszył do nas ząbki w okolicach Niegówa 
  4. Wszystkich innych, których udało się nam tego dnia spotkać

:thumbup:

AJG_9224.JPG

  • Like 11
  • Thanks 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam kierowniczke białego XV WZ spotkanego przed chwila w Bobrowcu u styku ulic Główna/Willowa
Była świnia na klapie wiec sadze ze forumowa :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Pozdrawiam kolegę z białej imprezy STI :) zacna fura wać Panie:thumbup: zapraszam na grupę :)

 

Pozdrawiam również ;)  może uda mi się w końcu zawitać na spota :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam Kierowniczkę/Kierownika niebieskiego Forestera na łódzkich blachach zaparkowanego przy Przedszkolu nr 111 w Warszawie:)

Na klapie była świnka i STI. Zatem Forumowy:)

Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam Forumowicza, którego autko na blachach RKR stało wczoraj na parkingu obok Zalewu w Kryspinowie. Kierownika niestety nie udało się spotkać.

Kryspinow.JPG

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam Kierownika czerwonego Forestera ciekawie oklejonego... nie zauważyłem jednak świnki :( Auto na blachach z Łukowa, fota ze środy 09.12.2020 godz. ok. 16, okolice Marsa w Warszawie.

 

20201209_155510a.thumb.jpg.842a8c57a9439323c822fb8a052b1cdd.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...