Jump to content
pumex1

Pozdrawiamy sie :)

Recommended Posts

Posted (edited)
15 minut temu, elmot napisał:

Pozdro dla czarnego OBK spotkanego w Jaworniku 

odpozdrawiam

Też czekałeś aż się korek rozjedzie ? ;)

 

... i zamiast pstrykać foty trza było zagadać :lol:

Edited by szamot
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, szamot napisał:

odpozdrawiam

Też czekałeś aż się korek rozjedzie ? ;)

 

No mniej więcej. Zagadałbym, ale gablo puste było. BTW był tam tez Tuareg ze świnką :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam kierownika bądź kierowniczkę tej maszyny :ok:20200107_154235.thumb.jpg.66bc7fee5921639e29a03c060924f8cf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, chudy__ napisał:

Pozdro.

Kogo subaraczek? 

U kalinskiego w Chybach? 

 

IMG_20200102_155247.jpg

też go dzisiaj widziałem :) chyba jakiegoś pracownika od nich :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam Kierownika chyba srebrnego Legasia kombi WG... ze świnką, którego spotkałem dziś wczesnym popołudniem w McDrivie przy S7 między Gdańskiem i Warszawą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla kolegi z wczorajszego treningu w Kielcach.Fajna tablica rejestracyjna :)

20200107_165017.jpg

  • Like 2
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ten kolega co zderzak rozwalił ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam kolejny raz kierownika tej pięknej Imprezy, którą widuje czasem w okolicy. Napotkana wczorajszej nocy ;)

Kolejne pozdro dla kierownika oświniaczonego Legacy z ul. Radzymińskiej kilka chwil temu :D

IMG_20200107_204135.jpg

IMG_20200108_084214.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@trzymek Panie Prezesie, po godzinie 10:00 mijaliśmy się dziś na Powstańców. Proszę wybaczyć Prezesie, ale zauważyłem Prezesa w ostatnim momencie. :thumbup:

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, acik666 napisał:

Pozdrowienia dla kolegi z wczorajszego treningu w Kielcach.Fajna tablica rejestracyjna :)

20200107_165017.jpg

Tak, odkrywcze bardzo :D

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Dj Brabus napisał:

@trzymek Panie Prezesie, po godzinie 10:00 mijaliśmy się dziś na Powstańców. Proszę wybaczyć Prezesie, ale zauważyłem Prezesa w ostatnim momencie. :thumbup:

 

Też w ostatnim momencie... Ale byłem pewien, że to Pan Dyrektor! (bo przecież drugiej takiej Wiśni nie ma w okolicy).:respect:

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, trzymek napisał:
3 godziny temu, Dj Brabus napisał:

@trzymek Panie Prezesie, po godzinie 10:00 mijaliśmy się dziś na Powstańców. Proszę wybaczyć Prezesie, ale zauważyłem Prezesa w ostatnim momencie. :thumbup:

 

Też w ostatnim momencie... Ale byłem pewien, że to Pan Dyrektor! (bo przecież drugiej takiej Wiśni nie ma w okolicy).:respect:

Se słodzą chłopaki :P:P:P

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam czarnego legacy na ul Podczaszyńskiego w Warszawie który wpuścił mnie do ruchu . Jechałem zielonym kangurem .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, thomson0073 napisał:

Se słodzą chłopaki :P:P:P

A jakże - największy i najmniejszy w mieście! :biglol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam Pania w czarnym sti lanosie dzisiaj rano na ul. Pulawskiej przed wjazdem do Stolicy :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdro dla kierownika z czarnego Forka, mijanego dziś na ul. Polnej koło 15. Blachy WWL.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, thomson0073 napisał:

Se słodzą chłopaki :P:P:P

 

Bo to Kraków! Znajomy opowiadał o żulu, który stał w przejściu podziemnym przy Dworcu Głównym i od czasu do czasu wołał przed siebie 'panie profesorze!'. I zawsze ktoś się odwracał... :biglol:

 

  • Like 1
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierownika takiego "potwora" chciałem pozdrowić - widziany dzisiaj pod lotniskiem w Balicach.

sub.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla:

- @nala na Obozowej przy pętli Koło;

- właściciela białego Forka SF, zrobionego na ST-B, pod Lidlem przy Księcia Bolesława

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrowienia dla:
- @nala na Obozowej przy pętli Koło;
- właściciela białego Forka SF, zrobionego na ST-B, pod Lidlem przy Księcia Bolesława
Dzięki, odpozdrawiam ;-)

Zagadałam się z@moniss I nawet nie odmachałam :D

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, nala napisał:

Dzięki, odpozdrawiam ;-)

Zagadałam się z@moniss I nawet nie odmachałam :D

Widziałem kątem oka jakieś poruszenie, ale nie na miejscu kierowcy ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie tam po Mrówką na wylocie z Bolesławca 7 lub 8 .01.20r

obk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrawiam

Befit Radzionków

20200112_111323.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla kierownika tego zacnego estiaja na bieruńskich blachach spotkanego wczoraj w Tychach pod Daltonem ;)

 

 

Przechwytywanie.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrowienia dla kierownika srebrnego Forka oklejonego w Subariadowe naklejki, spotkanego ok. 14.00 na WOŚP lotnisko Bemowo. 

20200112_123537.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...