Skocz do zawartości
pumex1

Pozdrawiamy sie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Katowice

Pozdrowienia dla czarnego Forka SH (rej. też SH) mknącego ok. 8.30 z tunelu w kier. Mysłowic (Kuba, to ty?) :)

 

I takoż w tym samym miejscu jasnozielony Forek SG (rej. chyba KR, ale nie mam pewności) ok. godz.13.30, ale w kier. na Sosnowiec. :)

Na obu świnki z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja pozdrowię właścicieli znanych w Białej Subaraków :D

Z dzisiejszej pojeżdżawki Automobilklubu :)

DSC_0908.JPG

DSC_0918.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja pozdrawiam Pana z Srebrnej Imprezy, który odmachał dziś w Świdnicy ok. godz 17:10. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam Kierownika niebieskiego gtka spotkanego przy Wroclavii i jadącego do Aquaparku we Wrocławiu ;) W dniu 28.02 ok. 23 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam niebieskiego STI WExxx z którym się minęliśmy w Mysiadle wczoraj.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierowniczkę czarnego Forka SG na tablicach SK, za którą przez chwilę jechałem w środę po 16oo w Kato-Piotrowicach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla kierowcy czarnego OBK, obok którego zaparkowałem wczoraj pod Lidlem na Grochowskiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierownika czarnego Forka na WWL ok.14.00 przy Lidlu na Radzyminskiej.(W-wa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam Kierownika Legasia z Radomia, ul. Chrobrego ok. 19.

Jest świnka na lusterku:)

004E2945-47EF-4F69-ACD9-2E781CC49565.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierownika oświniaczonego srebrnego bloba wrx, który bulgotał dzisiaj na terenie CSP w Legionowie. Machałem, ale nie zauważyłeś.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla kierowcy niebieskiej SI STI na blachach SO****P, spotkanej przed chwilą na rondzie przy stacji Moya (d. BP) w Sosnowcu (Pogoń).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierowcę szarej/srebrnej Imprezy Outback (świnia na lusterku), który skręcał pod Gamę Smaków w Chrzanowie dzisiaj około 10:45. Za mało czasu na reakcję, a i standardowo na widok Tribeki mało kto reaguje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozdrawiam @Mały5150 z którym trenowaliśmy w czwartek na lodzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdro dla właściciela tego pojazdu :) 

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_42b.thumb.jpg.f0b7a655129ef0a4af1d9754623ab9c9.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Srebrny bug z kurnikiem lecący ok.10 na trasie Wrocław-Legnica - ktoś sie przyznaje?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pzdr wszystkich kierowników subar spotykanych i mijanych w Zakopanym, szczególnie małżeństwo w kurtkach Subaru spotykanych na Gubałówce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto wczoraj upalal w lesie pod Szczelincem? Było słychać nawet na gorze :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdr! :)

 

 

IMG_20180305_142719.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla pana w polarze SPRT widzianego w sobotę w McDonaldzie na A4 tuż za bramkami w kierunku Katowic. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla szarego Forka SG na tablicach SO****P zaparkowanego w Sosnowcu przy Grota-Roweckiego oraz poniższego Legacy sedan (też SO) na Kościelnej:

 

 

 

IMG_20180305_155957105.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla srebrnej Imprezy GC widzianej na stacji Circle k na Braniborskiej we Wrocławiu oraz dla bordowego Outbacka którego przepuściłem na parkingu na ul. Trawowej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierownika fajnego czarnego Forka SG, którego regularnie wyprzedzam na południowej obwodnicy 3-miasta o 6:20 :) Świnki nie ma, ale jest inna charakterystyczna naklejka na klapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierownika czarnego Bug'a WRX na blachach LB 42xxx z którym poprzegazowywaliśmy na pewnym skrzyżowaniu w Białej Podlaskiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierownika białego legacy II kombi o nr KTT który przyjechał na jedną z myjni w Białej Podlaskiej z łódka na przyczepce, zeby ją umyć :D 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×