Skocz do zawartości

Rozrząd EJ22 SOHC - problem z zestawieniem


pablo2k

Rekomendowane odpowiedzi

Stary pasek nie został urwany do końca, ale wyszły włókna, po zdjęciu osłon rozleciał się w rękach - zniszczony klin koła pasowego na wale korbowym pociął brzeg paska. Rozrząd kompletnie nowy, złożony na firmowych znakach (nacięcia na kołach rozrządu i nacięcia na plastikowych osłonach) silnik odpala ale nierówno pracuje, paliwo w wydechu. Jakim cudem złożenie po firmowych znakach nie daje prawidłowych ustawień wałków względem wału? Mam podejrzenia, że koła są od innego modelu ale z kolei zestaw rozrządu zasadniczo jest ten sam dla 1.8/2.0/2.2? Ma ktoś jakieś pomysły? Po zdjęciu dekli z głowic - ręcznie kręcąc kołami rozrządu wszystko jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo chciałbym Ci pomóc ale czytam Twój post trzeci raz , i nic z tego nie rozumiem :roll: , fakt troszke dziś bulknołem, ale jeszcze kojarze :mrgreen: Może opisz to dokładniej :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo chciałbym Ci pomóc ale czytam Twój post trzeci raz , i nic z tego nie rozumiem :roll: , fakt troszke dziś bulknołem, ale jeszcze kojarze :mrgreen: Może opisz to dokładniej :cool:

 

czyt. "zapakuj na lawetę i przywieź do mnie" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od początku i dużymi literami :twisted:

 

Zostałem zmuszony do zmiany rozrządu, ale nie miałem możliwości porobienia własnych znaków na nim celem identycznego złożenia na nowych częściach. Posiłkowałem się firmowymi znakami na kołach i obudowie rozrządu. Postępując według instrukcji serwisowej złożyłem do kupy. Po odpaleniu silnik pracuje nierówno, nie chce wchodzić na obroty i nie dopala paliwa. Zdjąłem rozrząd ponownie - ustawiłem od nowa. Dalej jest to samo. Według drobnych kombinacji lewa głowica nie chodzi tak jak trzeba - wyjęcie przewodów zapłonowych z cewki nie powoduje znaczących zmian w pracy motoru. Zdjęcie przewodów z prawej strony - silnik po kilku obrotach gaśnie.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od początku i dużymi literami :twisted:

 

Zostałem zmuszony do zmiany rozrządu, ale nie miałem możliwości porobienia własnych znaków na nim celem identycznego złożenia na nowych częściach. Posiłkowałem się firmowymi znakami na kołach i obudowie rozrządu. Postępując według instrukcji serwisowej złożyłem do kupy. Po odpaleniu silnik pracuje nierówno, nie chce wchodzić na obroty i nie dopala paliwa. Zdjąłem rozrząd ponownie - ustawiłem od nowa. Dalej jest to samo. Według drobnych kombinacji lewa głowica nie chodzi tak jak trzeba - wyjęcie przewodów zapłonowych z cewki nie powoduje znaczących zmian w pracy motoru. Zdjęcie przewodów z prawej strony - silnik po kilku obrotach gaśnie.

 

 

 

pozdr.

 

teraz ok, moja propozycja nie zmieniaj sam rozrządu na przyszłość :idea: w tej chwili lepiej auto w takim stanie zawież do kogoś kumatego, bo mozesz o ile juz nie zrobiłeś tego , narobisz sobie biedy :!: NA 99 % żle ustawiłes rozrząd , lepiej już tego nie ruszaj ! mówie poważnie :cool:

 

P.S. Niestety tak czasami jest, mi nieraz klienci przywoża jakiegoś trupa co sami próbowali naprawiac mając małą wiedze a tylko rysunki w ksiązkach, wtedy stawka za 1 rbg. wzrasta podwójnie :mrgreen: tak dla zasady :twisted: Jak masz dziurę w zębie tez sam ją naprawiasz :?: czy korzystasz z dentysty :?: :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...