Skocz do zawartości

LEGACY GT - twin turbo


GiGi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do Profesorów od Subaru, gdyż chcę kupić Legacy GT z Japonii i trochę się boje ew napraw silnika, bo zdaje się być nietypow. Jeżeli ktoś potrafi mi powiedzieć cokolwiek o tym aucie, będę wdzięczny;)

 

Ponadto, nie mam pojęcia gdzie i u kogo warto przełożyć prawą kierownicą na lewą i jakie to koszty?

 

pozdrawiam,

K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka średnio wykonalna bez grubej rzeźby, części z japonii, ale dostępne w miarę łatwo.

Żadnych części z Japonii nie trzeba a te co by były potrzebne to nigdy w wersji lewostronnej nie byly produkowane(twin turbo) . Problem pod deska rozdzielcza (klimatyzacja , nawiewy , sterowanie . inne wiazki ) i problem serwa i pompy hamulcowej , która najlepiej jakby zostala po prawej stronie ..... :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz,zaraz przekladka jest mozliwa bo widzalem takie auto,ale chyba jedyne w PL po przekladce i jezdzi.Czesci w ANG i IRL dostepne.W przekladke zmiany kierwnicy jest wliczone pozbycie jednej turbinki,nie da sie inaczej.Wiec trzeba zadac sobie pytanie czy warto :?: :!:

 

[ Dodano: Sro Sie 06, 2008 2:00 pm ]

Dotyczy AUTA model wczesniej :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam kontakt z właścicielem auta i wypytanie o szczegóły.

prawdopodobnie powie, że urodził mu się syn/córka albo wyjeżdża za granicę lub ma 3 inne auta i tego nie potrzebuje. powie też, że najlepiej przyjechać po auto jak najwcześniej ale dopiero po wpłaceniu zaliczki na jego konto... kawiorowe auto za śmieszne pieniądze - każdy tak chce. tylko, że gość nie ma adresu... ba, nawet imienia i nazwiska nie ma :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj koleszka sie tak prawie nadzial,podobna sytuacja tylko z bmw -wplata na konto zaliczki,albo w plata do credit union rownowartosci auta i podanie numeru konta tylko(aby sprzedajacy mial pewnosc ze Cie stac na auto) :mrgreen: Dobrze ze mial znajowa w banku ogarniajaca procedury bankowe,bylo blisko :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wątek nie najnowszy, ale...

gdyby ktoś chciał bardzo kupić sobie legacy GTB (najlepiej II 280 kucy z manualem :twisted:) to powiem, że przeróbka jest możliwa i to z zachowaniem obu turbin, niemniej jednak jest to pewna rzeźbka i trzeba posiadać tzw. Know-How :razz: Przerabiałem temat, bo swego czasu chorowałem na to auto, tym bardziej, że można je wyrwać za dobre pieniądze.

Znam człowieka, który przekładał niejedno subaru i takie też (koszt to kilka tysięcy). Jeśli chodzi o serwis - nie mam pojęcia - ten model był robiony tylko na rynek japoński i być może jak napisano wyżej może być problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ - jak poradziłeś sobie z pompą hamulcową i jej wspomaganiem? Mam UK Twinturbo i chcę przełożyć, ale jedyne co mi pasi to elektryczna pompa hamulcowa, bez gruchy, możesz mi przysłać jakąś fotkę? Albo zostawić serwo na prawej mańce i załozyć jakieś dźwignie pośrednie od pedałów, czy jakąś linkę. Pozdro, E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ - jak poradziłeś sobie z pompą hamulcową i jej wspomaganiem? Mam UK Twinturbo i chcę przełożyć, ale jedyne co mi pasi to elektryczna pompa hamulcowa, bez gruchy, możesz mi przysłać jakąś fotkę? Albo zostawić serwo na prawej mańce i załozyć jakieś dźwignie pośrednie od pedałów, czy jakąś linkę. Pozdro, E

 

Jak napisałem wyżej - znam człowieka, który to robił, osobiście nigdy nie przekładałem żadnego auta, ale o "twoim" problemie też mi mówił przy okazji rozmów na ten dokładnie temat, znaczy się przekładki GTB. Pogadam z nim i spróbuję ci jakieś konkretne informacje przesłać jeszcze w tym tygodniu.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, czekam niecierpliwie...najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie chyba elektryczna pompa hamulcowa od Coswortha, ale mam obawy natury etycznej... :grin: fordowska część w Subaru... :sad:

 

Cosworth to nie jest tylko "firma od Fordów" :smile:

No, chyba że mówisz o części wprost z np. Escorta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, czekam niecierpliwie...najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie chyba elektryczna pompa hamulcowa od Coswortha, ale mam obawy natury etycznej... :grin: fordowska część w Subaru... :sad:

 

Cosworth to nie jest tylko "firma od Fordów" :smile:

No, chyba że mówisz o części wprost z np. Escorta.

 

mowie o elektrycznej pompie hamulcowej, a to produkt forda, nie coswortha :lol:

 

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 11:48 am ]

jestem przekonany, ze mozna zrobic przekladke zostawiajac dwie turbiny, z serwem po prawej a pedalami po lewej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, czekam niecierpliwie...najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie chyba elektryczna pompa hamulcowa od Coswortha, ale mam obawy natury etycznej... :grin: fordowska część w Subaru... :sad:

 

Dzwoniłem do niego w poniedziałek, jest w tym tygodniu w Szwecji, ale piątek sobota ma być spowrotem to wtedy z nim pogadam :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ - jak poradziłeś sobie z pompą hamulcową i jej wspomaganiem? Mam UK Twinturbo i chcę przełożyć, ale jedyne co mi pasi to elektryczna pompa hamulcowa, bez gruchy, możesz mi przysłać jakąś fotkę? Albo zostawić serwo na prawej mańce i załozyć jakieś dźwignie pośrednie od pedałów, czy jakąś linkę. Pozdro, E

 

Dowiedziałem się tylko tyle, iż w tamtych czasach :razz: w subarynach stosowane były dwa rodzaje serwa: duże i małe, żeby operacja się udała trzeba założyć to małe i wszystko hula.

Mój kumpel, który zna się na tym ma przed domem imprezę dwudrzwiową, w której jest zamontowany motor z lagaca biturbo (tylko nie wiem dlaczego w wersji 300km :shock: a nie 280) i to jeździ bardzo ładnie co widziałem na własne oczy. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...