Jump to content

LEGACY GT - twin turbo


GiGi
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie do Profesorów od Subaru, gdyż chcę kupić Legacy GT z Japonii i trochę się boje ew napraw silnika, bo zdaje się być nietypow. Jeżeli ktoś potrafi mi powiedzieć cokolwiek o tym aucie, będę wdzięczny;)

 

Ponadto, nie mam pojęcia gdzie i u kogo warto przełożyć prawą kierownicą na lewą i jakie to koszty?

 

pozdrawiam,

K

Link to comment
Share on other sites

Ponadto, nie mam pojęcia gdzie i u kogo warto przełożyć prawą kierownicą na lewą i jakie to koszty?

Nie przełozysz , nie takie proste .Silnik zadna rewelacja jakby sie miało wydawac i w polskich warunkach praktycznie nie do serwisowania....

AK

Link to comment
Share on other sites

Przekładka średnio wykonalna bez grubej rzeźby, części z japonii, ale dostępne w miarę łatwo.

Żadnych części z Japonii nie trzeba a te co by były potrzebne to nigdy w wersji lewostronnej nie byly produkowane(twin turbo) . Problem pod deska rozdzielcza (klimatyzacja , nawiewy , sterowanie . inne wiazki ) i problem serwa i pompy hamulcowej , która najlepiej jakby zostala po prawej stronie ..... :mrgreen:

AK

Link to comment
Share on other sites

Zaraz,zaraz przekladka jest mozliwa bo widzalem takie auto,ale chyba jedyne w PL po przekladce i jezdzi.Czesci w ANG i IRL dostepne.W przekladke zmiany kierwnicy jest wliczone pozbycie jednej turbinki,nie da sie inaczej.Wiec trzeba zadac sobie pytanie czy warto :?: :!:

 

[ Dodano: Sro Sie 06, 2008 2:00 pm ]

Dotyczy AUTA model wczesniej :!: :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

polecam kontakt z właścicielem auta i wypytanie o szczegóły.

prawdopodobnie powie, że urodził mu się syn/córka albo wyjeżdża za granicę lub ma 3 inne auta i tego nie potrzebuje. powie też, że najlepiej przyjechać po auto jak najwcześniej ale dopiero po wpłaceniu zaliczki na jego konto... kawiorowe auto za śmieszne pieniądze - każdy tak chce. tylko, że gość nie ma adresu... ba, nawet imienia i nazwiska nie ma :lol:

Link to comment
Share on other sites

Moj koleszka sie tak prawie nadzial,podobna sytuacja tylko z bmw -wplata na konto zaliczki,albo w plata do credit union rownowartosci auta i podanie numeru konta tylko(aby sprzedajacy mial pewnosc ze Cie stac na auto) :mrgreen: Dobrze ze mial znajowa w banku ogarniajaca procedury bankowe,bylo blisko :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Wątek nie najnowszy, ale...

gdyby ktoś chciał bardzo kupić sobie legacy GTB (najlepiej II 280 kucy z manualem :twisted:) to powiem, że przeróbka jest możliwa i to z zachowaniem obu turbin, niemniej jednak jest to pewna rzeźbka i trzeba posiadać tzw. Know-How :razz: Przerabiałem temat, bo swego czasu chorowałem na to auto, tym bardziej, że można je wyrwać za dobre pieniądze.

Znam człowieka, który przekładał niejedno subaru i takie też (koszt to kilka tysięcy). Jeśli chodzi o serwis - nie mam pojęcia - ten model był robiony tylko na rynek japoński i być może jak napisano wyżej może być problemem.

Link to comment
Share on other sites

BartZ - jak poradziłeś sobie z pompą hamulcową i jej wspomaganiem? Mam UK Twinturbo i chcę przełożyć, ale jedyne co mi pasi to elektryczna pompa hamulcowa, bez gruchy, możesz mi przysłać jakąś fotkę? Albo zostawić serwo na prawej mańce i załozyć jakieś dźwignie pośrednie od pedałów, czy jakąś linkę. Pozdro, E

Link to comment
Share on other sites

BartZ - jak poradziłeś sobie z pompą hamulcową i jej wspomaganiem? Mam UK Twinturbo i chcę przełożyć, ale jedyne co mi pasi to elektryczna pompa hamulcowa, bez gruchy, możesz mi przysłać jakąś fotkę? Albo zostawić serwo na prawej mańce i załozyć jakieś dźwignie pośrednie od pedałów, czy jakąś linkę. Pozdro, E

 

Jak napisałem wyżej - znam człowieka, który to robił, osobiście nigdy nie przekładałem żadnego auta, ale o "twoim" problemie też mi mówił przy okazji rozmów na ten dokładnie temat, znaczy się przekładki GTB. Pogadam z nim i spróbuję ci jakieś konkretne informacje przesłać jeszcze w tym tygodniu.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, czekam niecierpliwie...najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie chyba elektryczna pompa hamulcowa od Coswortha, ale mam obawy natury etycznej... :grin: fordowska część w Subaru... :sad:

 

Cosworth to nie jest tylko "firma od Fordów" :smile:

No, chyba że mówisz o części wprost z np. Escorta.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, czekam niecierpliwie...najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie chyba elektryczna pompa hamulcowa od Coswortha, ale mam obawy natury etycznej... :grin: fordowska część w Subaru... :sad:

 

Cosworth to nie jest tylko "firma od Fordów" :smile:

No, chyba że mówisz o części wprost z np. Escorta.

 

mowie o elektrycznej pompie hamulcowej, a to produkt forda, nie coswortha :lol:

 

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 11:48 am ]

jestem przekonany, ze mozna zrobic przekladke zostawiajac dwie turbiny, z serwem po prawej a pedalami po lewej :grin:

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, czekam niecierpliwie...najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie chyba elektryczna pompa hamulcowa od Coswortha, ale mam obawy natury etycznej... :grin: fordowska część w Subaru... :sad:

 

Dzwoniłem do niego w poniedziałek, jest w tym tygodniu w Szwecji, ale piątek sobota ma być spowrotem to wtedy z nim pogadam :grin:

Link to comment
Share on other sites

To Legacy ,,straszy" na allegro juz chyba około roku, może i fajne, ale model poprzedni, i w kombi jest według mnie dużo fajniejszy. Do tego cena... :sad: 1500-2000 funtów jest oki, ale 19000pln....drogo. Pozdrawiam :lol:

Link to comment
Share on other sites

BartZ - jak poradziłeś sobie z pompą hamulcową i jej wspomaganiem? Mam UK Twinturbo i chcę przełożyć, ale jedyne co mi pasi to elektryczna pompa hamulcowa, bez gruchy, możesz mi przysłać jakąś fotkę? Albo zostawić serwo na prawej mańce i załozyć jakieś dźwignie pośrednie od pedałów, czy jakąś linkę. Pozdro, E

 

Dowiedziałem się tylko tyle, iż w tamtych czasach :razz: w subarynach stosowane były dwa rodzaje serwa: duże i małe, żeby operacja się udała trzeba założyć to małe i wszystko hula.

Mój kumpel, który zna się na tym ma przed domem imprezę dwudrzwiową, w której jest zamontowany motor z lagaca biturbo (tylko nie wiem dlaczego w wersji 300km :shock: a nie 280) i to jeździ bardzo ładnie co widziałem na własne oczy. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...