Jump to content

Sprzeglo padlo


HULK
 Share

Recommended Posts

Witam.

Bez zadnych problemow dojechalem do Polski, zabawa byla przednia, niestety juz na miejscu padlo mi sprzeglo. Troche dziwnie zreszta, nic nie smierdzialo, poprostu wbilem piatke i jak puscilem sprzeglo zgrzyt i chrobotanie,a pedal zostal w podlodze ! Biegi zdaja sie wchodzic normalnie, ale po odpaleniu silnika cos sie tlucze.Wlasnie czekam na telefon z warsztatu z diagnoza.Dzwonilem do [Edit by Mod] i po opisaniu objawow tez wychodzi na sprzeglo.

Polecili mi takie http://xxx/katalog/index.php?main_page= ... ts_id=1462

Panowie co o tym wszystkim sadzicie ? Kurcze jutro mialem byc w Gdansku :(

Link to comment
Share on other sites

Za reklamowanie firm konkurencyjnych dla SIP podobno są paski - ja dostałem...co do sprzęgła to mi do 290KM i 360Nm starczała seria więc póki starcza seria to lepiej ze sprzęgłem nie szaleć bo poleci skrzynia a lepiej i taniej jest częściej zmieniać sprzęgło niż skrzynię.

Link to comment
Share on other sites

ale nawet AK polecił brawo brawo SIP !!!!!:))) bez awantury itp, ale szczerze nie że wazelina dzwon do SIP nie wydawaj kasy nadaremnie chyba ze masz dobrze grzebane auto to bym sie zastanowił.

Kup serie spokojnie da rade !!

Link to comment
Share on other sites

Polecili mi takie

Lewa noga będzie Cię bolała od wciskania sprzęgła...a poza tym ok.

AK

jesli chodzi jak act, to faktycznie troszke wiecej sily trzeba.

ja mam do sprzedania exedy sport - to chodzi lekko jak seria :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Lewa noga będzie Cię bolała od wciskania sprzęgła...

 

Ja duzy i silny jestem :) i jesli sie nie myle to sprzeglo jest hydrauliczne.

 

A nie lepiej serię za 1/3 ceny? Upalasz? Masz mocną skrzynię?

 

Za serie zaspiewali mi od 1300 do 2000 !!! wiec 1800 nie jest tragedia i facet w firmie X powiedzial ze to sprzeglo ma 20/30 % wieksza wytrzymalosc niz seria i bedzie ok. Stare sprzeglo to bylo chyba AC Reacing czy cos takiego i skrzynia dawala rade, zobaczymy jak to bedzie :)

 

Za reklamowanie firm konkurencyjnych dla SIP podobno są paski

 

Sory ale tylek mi sie palil i nie zastanawialem sie nad takimi szczegolami, postaram sie wiecej takich bledow nie popelniac.

 

Jeszcze o tym co sie wlasciwie stalo. Nic nie smierdzialo bo sprzeglo bylo ok. prawie nowka, bylo ale juz nie jest. Baran ktory zmienial sprzeglo nie wkrecil zabezpieczenia swoznia (nie chce mi sie wierzyc ze sie samo wykrecilo) i ten cwierc kilowy kawalek stali wpadl do komory sprzegla, powyginal jakies blaszki w docisku (ponoc moze jeszcze dzialac ale nie na pewno) i co najgorsze wyrwal jedno ze swoich mocowan. Na szczescie w okolicy mieszka emerytowany spawacz aluminium, artysta. Udalo mi sie go zatrudnic i zrobil wszystko co mogl, wyglada dobrze ale jak dlugo wytrzyma nie wiadomo. Tak ze w perspektywie mam wymiane skrzyni, na mocniejsza mam nadzieje.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Układ sterownia sprzęgła nie ma wspomagania więc całą pracę wykonuje noga, bez różnicy czy jest hydraulika czy cięgno. Na korzyść hydrauliki przemawia większa sprawność wynikająca z mniejszego tarcia hydrodynamicznego w porównaniu z tarciem linki o pancerz.

Link to comment
Share on other sites

Na szczescie w okolicy mieszka emerytowany spawacz aluminium, artysta. Udalo mi sie go zatrudnic i zrobil wszystko co mogl, wyglada dobrze ale jak dlugo wytrzyma nie wiadomo.

 

:shock: :shock: :shock: spawał Ci blaszki z docisku ? :shock:

Link to comment
Share on other sites

co najgorsze wyrwal jedno ze swoich mocowan

 

spawał Ci blaszki z docisku ?

 

czytaj ze zrozumieniem :mrgreen:

 

wyrwalo jedno z mocowan "łapy sprzęgła" w obudowie skrzyni, ktora jest aluminiowa. Nawet gdyby spawał docisk (LOL) to on nie jest aluminiowy w żadnej części :wink:

Link to comment
Share on other sites

co najgorsze wyrwal jedno ze swoich mocowan

 

spawał Ci blaszki z docisku ?

 

czytaj ze zrozumieniem :mrgreen:

 

wyrwalo jedno z mocowan "łapy sprzęgła" w obudowie skrzyni, ktora jest aluminiowa. Nawet gdyby spawał docisk (LOL) to on nie jest aluminiowy w żadnej części :wink:

 

no tak masz racje :shock: jestem po dość mocnym grilu wiec wszystkiego nie wyłapałem :lol:

Link to comment
Share on other sites

Z obowiązku daję pasek. Jeden, bo Andrzej nie protestował, marek-irl to nowy Forumowicz i przyznał się do błędu.

 

Pasek daję tylko dlatego, żeby nikt nie mówił, że "ja dostałem, a on nie :twisted:".

Link to comment
Share on other sites

Pasek daję tylko dlatego, żeby nikt nie mówił, że "ja dostałem, a on nie :twisted: ".
Znam wiele wyjątków od tej reguły.
Link to comment
Share on other sites

Układ sterownia sprzęgła nie ma wspomagania więc całą pracę wykonuje noga, bez różnicy czy jest hydraulika czy cięgno. Na korzyść hydrauliki przemawia większa sprawność wynikająca z mniejszego tarcia hydrodynamicznego w porównaniu z tarciem linki o pancerz.

 

Dzieki, znow dowiedzialem sie czegos nowego, do tej pory myslalem ze tam jest wspomaganie :oops: Tak czy siak chodzi lzej niz poprzednie.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jak którąś panienkę nóżka boli od sprzęgiełka, niech sobie może kupi Subaraczka w automaciku. Prawda jest taka, że sprzęgło seria niedługo wytrzymuje podkręcony motor, a tarcza organiczna z twardym dociskiem rozsadza prędzej czy później seryjną skrzynię... :wink: chyba że to skrzynia 4,44 z Forestera T lub 6 z STi. :grin: :grin: :grin:

Link to comment
Share on other sites

organiczna z twardym dociskiem rozsadza prędzej czy później seryjną skrzynię

 

Mozliwe, ale po tym spawaniu obudowy skrzyni i tak mam w perspektywie jej zmiane, na mocniejsza oczywiscie. Nie sadze zeby oplacalo sie zmieniac sama obudowe, chyba ze sie myle ?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

organiczna z twardym dociskiem rozsadza prędzej czy później seryjną skrzynię

 

Mozliwe, ale po tym spawaniu obudowy skrzyni i tak mam w perspektywie jej zmiane, na mocniejsza oczywiscie. Nie sadze zeby oplacalo sie zmieniac sama obudowe, chyba ze sie myle ?

 

Pozdrawiam.

 

Jak jestes pewien tego, ze wnetrznosci Twojej skrzyni dadza rade jeszcze pojezdzic, to pewnie taniej bedzie poszukac jakiejs uszkodzonej skrzyni i przelozyc bebechy.

Jesli chcesz byc gotow na wieksze moce - dobrym rozwiazaniem moze byc 6biegowa skrzynia z new age zdaje sie. Troche dlubania jest, ale da sie zrobic - pytaj Waszke :)

A juz pewnie najfajniej byloby z dccd przelozyc - no ale troche to juz tez kosztuje.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Exedy
po co Ci Exedy w GLu? tak, jakby z armaty do wrobla.

 

Za tą cenę nie jest to nic organicznego czy tam probiotycznego, tylko zwykły pasztet. For N/A only.

Nie stać mnie na trzymanie samochodu w warsztacie, dlatego chciałbym wiedzieć czy ta oszczędność nie będzie pozorna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...