Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przecież stoi jak wół: "After this brief drive we think a regular two-wheel-drive Mondeo offers a better, more balanced drive...." :roll:

 

A ja miałem swojego Mondka wymienic na nowego Legacy. Cały rok na to czekałem. :???:

Link to post
Share on other sites

Nie stracił nic ze swoich najważniejszych punktów (trakcja, pewność, precyzja) a zyskał wielkość, jakość no i wskoczył do innej ligi.

 

jakość? twarde plastiki to nie jakość, tylko toyota. Na dodatek w trzech egzemplarzach, ktorymi jezdzilem wpadala zaslepka z leweje strony przy recznym. Fotele w poprzedniej wersji, szczegolnie przed faceliftem byly znacznie wygodniejsze.

Na pewno nie zgodze sie z Toba co do precyzji prowadzenia, przy tak duzym opoznieniu ukladu kierowniczego.

 

To bardzo dobry samochod, ale dla mojego ojca (rocznik 1941).

 

Pzdr,

M.

Link to post
Share on other sites

nietoperz77, Forek dostał trzy gwiazdki bo jak go testowali nie było wersji diesel... Forester diesel dostał już cztery - dzięki poprawionemu wynikowi dla "Running costs".

 

Poza tym mnie najbardziej interesuje ocena w kategorii "on the road", w której nowe Legacy redaktorów jakoś nie zachwyciło...

Link to post
Share on other sites

W dniu wczorajszym był w TVN Turbo krótki test nowego OBK 2.0D. Niestety subiektywna opinia testującego była jednoznaczna: OBK jest ma za "miękkie" zawieszenie przez co w zakrętach jest niestabilny.

Czyli " amerykańska kanapa" lub Forester bis. Jak kto woli. Jak się projektuje auto wielkości i wysokości OBK to zawieszenie powinno być dopracowane w każdym detalu. Ciekawe jak będzie z H6. Pewnie jeszcze gorzej.

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites
do tej pory slyszalem opinie, ze zawieszenie w nowym jest ... za twarde :roll:

 

może to kwestia punktu odniesienia. W wersjach MY07 i MY08 według opinii większości użytkowników zawieszenie było bardziej miękkie niż w MY06. Jeśli mamy w obecnej sytuacji mamy postęp w tym kierunku to nie jest fajnie...

Link to post
Share on other sites

nie wiem, nie jeździłem nowym ;) Opieram się tylko na zasłyszanych opiniach.

 

Dla mnie i tak jedyna prawidłowa "miękkość" to jest ta Bilsteina z ciśnieniem w oponach o 0,5 bara większym niż zalecane ;)

Link to post
Share on other sites

niech się wypowiedzą Ci co już jeździli....

 

Może SIP idąc za pomysłem zestawów Brembo do Imprezy wprowadzi np. dopłaty do lepszego zawieszenia i lepszych hamulców również do Legacy / OBK.

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites
W wersjach MY07 i MY08 według opinii większości użytkowników zawieszenie było bardziej miękkie niż w MY06....

Tak było :idea: ...dla mnie tamte zawieszenia były lepsze.....okazuje sie jednak , że dla tych co ze mna jezdzili jako pasażerowie......zdecydowanie byly za twarde :!:

Jeśli mamy w obecnej sytuacji mamy postęp w tym kierunku to nie jest fajnie...

Moze nie jest fajnie ( dla Ciebie dla mnie...i paru innych miedzy innymi z TVN-turbo ) ale trzeba spojrzec na ogól uzytkownikow dla których , jak sie okazuje komfort /miekkośc...ma zupelnie inne , pozytywne znaczenie.... :wink:

AK

Link to post
Share on other sites
dla tych co ze mna jezdzili jako pasażerowie......zdecydowanie byly za twarde

Wszystkim dogodzić się nie da, a szczególnie, gdy jadą jednym samochodem :wink: :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

OK rozumiem konieczność oferowania komfortu ale nie kosztem dobrej trakcji czy poczucia bezpieczeństwa. Mój OBK przy 50km/h i zakręcie 90st. wychyla się na boki jak pijana krowa a do tego siedzenia nie trzymają.

Aż strach pomyśleć co się dzieje w nowym modelu.

OBK w teście był w wersji ze skórą a nowe fotele są jeszcze bardziej płaskie i nie trzymające na boki. Może to spowodowało uczucie mocnego wychylania.

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites

Tak to prawda i musze powiedziec ze moj OBK MY05 jest bardziej twardy niz OBK D MY09 :wink: Przynajmniej subiektywnie MY09 o wieje lepiej wybiera rozne dziury a u mnie po prostu wali.

Za to w zakretach MY05 jest bardziej bezposredni i mozna jechac bardziej "zabawowo"

Swoja droga to taki OBK powinien byc komfortowy toc to zaden samochod sportowy :razz: .

Link to post
Share on other sites
...

Tak było :idea: ...dla mnie tamte zawieszenia były lepsze.....okazuje sie jednak , że dla tych co ze mna jezdzili jako pasażerowie......zdecydowanie byly za twarde :!: ...

 

W każdym samochodzie, w którym jechałem jako pasażer zawieszenie było twarde. Po przesiadce na lewy nagle robiło się mięciutkie. Takie cuda.

Link to post
Share on other sites
Aż strach pomyśleć co się dzieje w nowym modelu.

Jest OK :idea: , jezdzilem......ale OBK 05/06 szybciej / bezpieczniej przejedzie kazdy zakret , szczególnie po złej drodze......

AK

ps.

wychyla się na boki jak pijana krowa

Amortyzatory sobie zmien na te z 05/06 bo i tak pewnie maja juz ponad 100tys......

Link to post
Share on other sites

...

AK

ps.

wychyla się na boki jak pijana krowa

Amortyzatory sobie zmien na te z 05/06 bo i tak pewnie maja juz ponad 100tys......

 

To prawda muszę to zrobić ale od nowości zachowywał się niewiele lepiej. wedlug badania przy 108k km miał 85% i 82%. W praktyce niewiele to znaczy ale wiem przynajmniej, że coś tam jeszcze trzymają.

Tak czy inaczej może trzeba innego "podejścia" zwłaszcza, że w lutym przyjdzie czas na zmianę.

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites

a mnie się podoba nowy Legac

wszystko zależy od "układu odniesienia"

nowy model to rodzinna limuzyna a nie gokart dlatego dywagacje na temat precyzji prowadzenia nie mają sensu

mam wrażenie że niektórzy z Was szukają placebo, złotego środka, a w dzisiejszej motoryzacji - świecie specjalizacji i księgowych to nienajlepszy pomysł

 

ps. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;)

Link to post
Share on other sites
a mnie się podoba nowy Legac

wszystko zależy od "układu odniesienia"

nowy model to rodzinna limuzyna a nie gokart dlatego dywagacje na temat precyzji prowadzenia nie mają sensu

mam wrażenie że niektórzy z Was szukają placebo, złotego środka, a w dzisiejszej motoryzacji - świecie specjalizacji i księgowych to nienajlepszy pomysł

 

ps. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;)

 

nie ma sprzeczności w oczekiwaniu od "rodzinnej limuzyny" odpowiedniego zawieszenia i precyzji prowadzenia zwłaszcza jak ma 280KM i kosztuje 200.000 pln.

Link to post
Share on other sites
nie ma sprzeczności w oczekiwaniu od "rodzinnej limuzyny" odpowiedniego zawieszenia i precyzji prowadzenia zwłaszcza jak ma 280KM i kosztuje 200.000 pln.

Jak zamówisz LegGTcombi (zawieszenie bilstein) 18" itd to......wszystko co pisałes wczesniej bedziesz miał :idea: ....sadziłem , że mówimy o OBK 2.0 D...rodzinnym :roll:

AK

ps.sobie takiego GT zamówiłem (sedana)... :cool:

Link to post
Share on other sites
nie ma sprzeczności w oczekiwaniu od "rodzinnej limuzyny" odpowiedniego zawieszenia i precyzji prowadzenia zwłaszcza jak ma 280KM i kosztuje 200.000 pln.

i właśnie cos takiego muszę mieć tyle tylko że nie oczekuję precyzji prowadzenia niczym z Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni i bagażnika o kubaturze hangaru mieszczącego An-124 :mrgreen:

to ma być tylko niepozorne Subaru ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...