Skocz do zawartości

OBK Diesel - problem z oponami


zulu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze schodkowaniem zewnętrznej części bieżnika mocno z przodu prawa i lewa strona od wewnątrz trochę mniej, z tyłu to samo tylko słabiej . Opony Yokohama Geolander G 900 215/55/R 17 , przebieg 5000 spokojnej jazdy (wiem , że to trudne , ale ja tak na razie jeżdżę :smile: ) Geometria sprawdzona OK. Może jakieś sugestie doświadczonych kierowników ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zulu, Nie wiem jak to jest w Subaru ale ja miałem podobny problem, jeśli jadąc na wprost wydaje Ci się że jedziesz pod kątem warto sprawdzić mocowanie tylnego mostu, czyli najprościej weź linijkę bądź inne narzędzie miernicze i sprawdź odległość opony od błotnika na tylnym zawieszeniu (obydwa tylne koła), najlepiej pod obciążeniem tylnej osi, jeśli wyjdzie różnica tzn że tam tkwi problem

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnies cisnienie do 2,7 bara no i zbieznosc powinna byc neutralna albo negatywna w ramach tolerancji. Moje G900 byly po 10000 zjechane. ER300 po 30000 potem nastawilem geometrie i cisnienie i sie poprawilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Pytalem się dziś człowieka od opon i mi powiedział, że takie "ząbkowanie " w 4x4 to normalne. Tylko dlaczego nie wszystkie subarki nie zachowują się w ten sposób? Widziałem legacy w benzynie i było ok .(wiem, było brać benzynę :grin: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...