Skocz do zawartości

Amortyzatory Forester


Tom78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy i kolezanki, potrzebuje porady. Musze wymienic tyłnie amortyatory w foresterze S-turbo 99r. Słyszałem że najlepsze są amortyzatory KAYABA, macie moze jakies inne propozycje i namiary na jakis dobry sklep w wa-wie badz okolicach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem na ile chłopaki z Australii są wiarygodnym źródłem informacji :lol: , ale na ich forum znalazłem coś takiego:

 

Part numbers for non-self levelling struts

 

right hand side

 

20360FC100

20360FC101

20360FC120

20360FC140

 

left hand side

 

20360FC110

20360FC111

20360FC130

20360FC150

 

Part numbers for Self Levelling Struts

 

right hand side

 

20360FC200

20360FC220

20360FC221

20360FC240

 

left hand side

 

20360FC210

20360FC230

20360FC231

20360FC250

źródło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieliscie racje mam samopoziomujace cóż zrobić i takie bede miał :) a tak przy okazji drodzy właściciele Foresterków zastanawiam sie nad przyciemnieniem szyb, ma moze ktorys z Was srebnego Forka z przyciemnonymi szybami by zobaczyc jak to wyglada (moze jakas fotka) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo napisal że jesli s-Turbo to na bank samopoziumujące amortyzatory.

Mojego kupilem od pierwszego wlaściciela i gdy przyszlo do zmiany amortyzatorów, okazalo się że wcale nie są samopoziomujące. Zmienilem więc na takie same.

Jak więc to jest? W modele s-Turbo z 2000 roku zakladali TYLKO samopoziomujące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieliscie racje mam samopoziomujace cóż zrobić i takie bede miał :) a tak przy okazji drodzy właściciele Foresterków zastanawiam sie nad przyciemnieniem szyb, ma moze ktorys z Was srebnego Forka z przyciemnonymi szybami by zobaczyc jak to wyglada (moze jakas fotka) ?

 

W moim s-turbo padło samopoziomowanie, amortyzatro miał sprawniość 78%, więc wymieniłem same sprężyny na troche grubsze i od roku zatek jest na zadowalającej wysaokości. Nie odczułem żeby było twardo i prowadzi się dobrze. Wtedy za spreżyny zapłaciłem 1000zł (org. amortyzator kosztował około 1500zł), teraz oryg. amorki mozna kupic za 1100zł.

KYB bedzie siedział a przeróbki, tuleje itp to juz inna charakterystyka zawieszenia (niestety spreżyna także).

W 2,5XT założyłem w ASO oryginały, mam spokój i gwaranjcę.

 

Zdjecia srebrnego Forka (ale nowszego) z przyciemnionymi szybami ponizej, znalazłem takie z Plejad, jak chcesz coś mlepszego to najszybciej pojutrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_lEszEk_, na forum na ktorym jestem moderatorem dostal byc bana za taka ignorancje. kilka postow wyzej masz link do tematu dot. "zatka w foresterze"

 

ppmarian masz rację :oops: wlaśnie skończyłem czytanie całego wątku, który przywołujesz i jest tam odpowiedź na wszystkie wątpliwości... jeszcze tylko do gimli2 napiszę po namiary na magików od sprężyn z Poznania:)

 

dzięki dla modów, że nie byli tak konserwatywni jak ppmarian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...