Spokojny Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Mam myśl by zmienić przednie tarcze i zaciski na wersję z WRX. Dodatkowo przewody w oplocie. Jakieś uwagi, przeciwskazania :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 nie wiem czy jest sens sie tym zajmowac... lepiej zalozyc cos porzadnego czyli zestaw z sti, d2, k sport czy inne ap, brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 SPOKOJNY zalozylem do siebie tarcze brembo + klocki Ferodo i duzo lepiej auto hamuje - a koszt znacznie mniejszy - oczywiscie zalozylem na 4 kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 nie wiem czy jest sens sie tym zajmowac... lepiej zalozyc cos porzadnego czyli zestaw z sti, d2, k sport czy inne ap, brembo myślę że sens jest, ponieważ nie jest mym celem szaleństwo na torze (choć czasami górska jazda to niemal to samo ) i wyciąganie kolejnych części sekundy. Nie chcę też wydać większej sumy a STI kojarzy mi się z mostrualnie drogimi klockami. zalozylem do siebie tarcze brembo + klocki Ferodo i duzo lepiej auto hamuje - a koszt znacznie mniejszy - oczywiscie zalozylem na 4 kola A zaciski pozostały te same??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 tak na tych samych zaciskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 a orientacyjny koszt? poza tym mam pytanie o subiektywne odczucia po zmianach w mocy. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi