Skocz do zawartości

Kod 24 Zawór regulacji powietrza biegu jałowego?


pawka35

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwa takie ustrojstwa

-jedno przy przepustnicy/to chyba TPS/

-drugie w pobliżu i w budowie przypomina silniczek elektryczny/to chyba będzie to/

 

a to sie naprawia czy wymienia bo nie wiem co z tym zrobić jak wywala mi taki błąd.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa takie ustrojstwa

-jedno przy przepustnicy/to chyba TPS/

-drugie w pobliżu i w budowie przypomina silniczek elektryczny/to chyba będzie to/

 

a to sie naprawia czy wymienia bo nie wiem co z tym zrobić jak wywala mi taki błąd.?

 

Przewaznie zawor jest zabrudzony i sie zacina. Wystarczy rozebrac i wymyc sprayem do czyszczenia hamulcow.

 

GT MY98 ma inny zawor, inaczej zbudowany i w innym miejscu, choc nie jestem na 100 % pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ponawiam bo dalej mam cuda.Po rozebraniu i przemyciu dużymi ilościami WD40 polepszyło się na tyle że nie gaśnie na skrzyżowaniach ale po przejechaniu parudziesięciu km zapala się CHECK i sobie świeci do czasu gdy jednocześnie wcisnę sprzęgło i hamulec oraz dokonam redukcji biegów.Spokój na nastepne kilkadzieś.km i tak w kółko.Kod 24 dalej wywala.Z dziwnych rzeczy jest jeszcze fakt lekkiego przydławienia w przedziale ok 1-2tys./min powyżej juz cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...