pawka35 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Może ktoś łaskawie przetłumaczyć obrazowo z języka technicznego na język pojety dla prostych ludzi co to jest?Będę bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Jest to elektryczny zawor ktorym dochodzi powietrze do silnika gdy przepustnica jest zamknieta. ECU tym zaworem reguluje i stabilizuje wolne obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Mam dwa takie ustrojstwa -jedno przy przepustnicy/to chyba TPS/ -drugie w pobliżu i w budowie przypomina silniczek elektryczny/to chyba będzie to/ a to sie naprawia czy wymienia bo nie wiem co z tym zrobić jak wywala mi taki błąd.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 w GT MY98 mam cos takiego jak pawka czy silniczek krokowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Mam dwa takie ustrojstwa -jedno przy przepustnicy/to chyba TPS/ -drugie w pobliżu i w budowie przypomina silniczek elektryczny/to chyba będzie to/ a to sie naprawia czy wymienia bo nie wiem co z tym zrobić jak wywala mi taki błąd.? Przewaznie zawor jest zabrudzony i sie zacina. Wystarczy rozebrac i wymyc sprayem do czyszczenia hamulcow. GT MY98 ma inny zawor, inaczej zbudowany i w innym miejscu, choc nie jestem na 100 % pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Ponawiam bo dalej mam cuda.Po rozebraniu i przemyciu dużymi ilościami WD40 polepszyło się na tyle że nie gaśnie na skrzyżowaniach ale po przejechaniu parudziesięciu km zapala się CHECK i sobie świeci do czasu gdy jednocześnie wcisnę sprzęgło i hamulec oraz dokonam redukcji biegów.Spokój na nastepne kilkadzieś.km i tak w kółko.Kod 24 dalej wywala.Z dziwnych rzeczy jest jeszcze fakt lekkiego przydławienia w przedziale ok 1-2tys./min powyżej juz cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_k Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 miałem dokładnie to samo w STi, tylko inne oznaczenie błędu było ( :http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=119101&highlight=p0508 ), niestety rozwiązaniem okazał się zakup nowego zaworu, co mnie drogo kosztowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Dzięki za info,też o tym pomyślałem ale chciałem się upewnić.Mam nadzieję że do mojego zabytka będzie w przyzwoitych pieniądzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi