Skocz do zawartości

Problem z JUSTY-nie wchodzi na obroty


kudłaty

Rekomendowane odpowiedzi

Konrad, a masz jakis dokladniejszy namiar do tego goscia od walkow?

I co on go od nowa robi czy regeneruje krzywki?

 

Namiar moge zdobyć. technologi dokladnie nie znam, ale napawa, szlifuje i utwardza. Bardzo duzo ludzi uzywa jego walkow do sportu.

 

A moze jest jakas szansa zebys mi podeslal ten aparat, jak sie okaze ze moj jest trefny to bym go odkupil od ciebie, o ile chcesz sie go pozbyc oczywiscie?

 

Tzn. z pewnych wzgledow wolalbym nie wysylac-

1. nie znam dokladnie jego stanu, bo nigdy go nie uzywalem

2. nie chce sie go pozbywac (przynajmniej narazie), bo musze miec zapasowy

 

Dlatego rzucilem temat z podmianka, ale jezeli nie bedziesz mial zadnej innej mozliwosci, to jakos sie dogadamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad, a masz jakis dokladniejszy namiar do tego goscia od walkow?

I co on go od nowa robi czy regeneruje krzywki?

 

Namiar moge zdobyć. technologi dokladnie nie znam, ale napawa, szlifuje i utwardza. Bardzo duzo ludzi uzywa jego walkow do sportu.

 

A moze jest jakas szansa zebys mi podeslal ten aparat, jak sie okaze ze moj jest trefny to bym go odkupil od ciebie, o ile chcesz sie go pozbyc oczywiscie?

 

Tzn. z pewnych wzgledow wolalbym nie wysylac-

1. nie znam dokladnie jego stanu, bo nigdy go nie uzywalem

2. nie chce sie go pozbywac (przynajmniej narazie), bo musze miec zapasowy

 

Dlatego rzucilem temat z podmianka, ale jezeli nie bedziesz mial zadnej innej mozliwosci, to jakos sie dogadamy :)

 

To bardzo bym cie prosil o te namiary, bo szkoda by tego nie wykozyctac jak sie okaze ze walek do roboty.

Co do aparatu, poszukam cos jeszcze jak sie nie uda to bede cie męczył :)

pozdrowionka

 

[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 1:23 pm ]

http://www.allegro.pl/item406111760_aparat_zaplonowy_subaru_justy_.html

 

Tu masz, co prawda cena zaporowa :roll:

 

[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 12:09 pm ]

W ogóle popisz meile do tych z allegro tam jest więcej wiary co ma justy z rozbiórki :razz:

 

Wdzialem to ,ale u mnie jest jakis inny aparat-dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo bym cie prosil o te namiary, bo szkoda by tego nie wykozyctac jak sie okaze ze walek do roboty.

Co do aparatu, poszukam cos jeszcze jak sie nie uda to bede cie męczył

 

Alez prosze bardzo --> http://www.heinrich-tuning.pl/

 

Podobno krzywka kosztuje okolo 50 zl... czyli do justy by wyszlo okolo 450, ale na stronie znajdziesz namiary, zadzwon, pogadaj bedziesz wiedzial na 100% a nie zaslyszane informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo bym cie prosil o te namiary, bo szkoda by tego nie wykozyctac jak sie okaze ze walek do roboty.

Co do aparatu, poszukam cos jeszcze jak sie nie uda to bede cie męczył

 

Alez prosze bardzo --> http://www.heinrich-tuning.pl/

 

Podobno krzywka kosztuje okolo 50 zl... czyli do justy by wyszlo okolo 450, ale na stronie znajdziesz namiary, zadzwon, pogadaj bedziesz wiedzial na 100% a nie zaslyszane informacje.

 

A powiedz mi jeszcze jedno w temacie-poniewaz jestem zielony.

Czy przy zmianie walka, jakies modyfikcje jeszcze powinienem zrobic zeby to mialo sens.

Czy cos w samym silniku, wydech?

Probuje przeliczyc czy bedzie mnie na to stac!

Ile konikow, ew. momentuobg. mozna mu dodac zmieniajac walek?

Czy zmiana bdzie wyraznie wyczuwalna, czy tylko na papierze?

Nie zamierzam sie nim scigac, poprostu zmiany dla swojej przyjemnosci i no moze troszke dla zdziwonych min na swiatlach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o nauke jazdy bo juz kilkanascie aut przejezdzilem (mam swoje lata), ale jak juz bede mial motor rozgrzebany to pytam:

-czy jest sens kombinowac z tym walkiem?

Dostaje odpowiedz od Konrada, ze jasne ze jest sens!

Wiec mam kolejne pytanie bo od technicznej strone sie nie znam:

-czy zmiana walka powinna pociagnąc za sobą inne zmiany zeby to mialo sens?

Jesli tak to pewnie odpuszcze i pozostane przy seryjnych parametrach walka, bo nie zamierzam robic z Justy skarbonki

 

[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 1:53 pm ]

Jakbyco natknalem sie na fajna stronke o JUSTY (forum)

http://subarujusty.proboards20.com/index.cgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-czy zmiana walka powinna pociagnąc za sobą inne zmiany zeby to mialo sens?

 

Powinna. Ale jezeli pytasz ile takie modyfikacje moglbyby kosztowac... to moge Ci tylko powiedziec, ze kazde pieniadze. Jezeli musialbys regenerowac walek, to nie wazne czy bedziesz robil serie, czy lekko poprawisz i tak bedziesz musial te same pieniadze wydac.

Wiesz, jezeli nie chcesz jakiegos potwora, to mozesz delikatnie przerobic glowice, minimalnie splanowac i pod takie modyfikacje zrobic walek.

 

Ale to wszystko oczyscie kosztuje. Wiec jezeli chcesz jak najtaniej to zrobic, to kup uzywany walek w dobrym stanie wsadz go i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kosztem regeneracji walka sie pogodzilem.

Tak czy tak trzeba troszke rozebrac motor, uszczelnić, wymienic ten lancuch

Chodzi mi o to czy jeli zrobie walek, to musze robic wlasnie glowice, wydech itd.?

Dzwonilem dzis do tego czlowieka z Wroclawia.

Koszt roboty walka nie przekroczy 400,-.

On rowniez potwierdzil to co ty mowisz , ze jesli strasznego potwora nie chce, to wystarczy walek zmienic i nic wiecej nie kombinowac.

Troszke bedzie zywszy i lepiej sie zbieral-na niczym innym mi nie zalezy.

Tak czy tak , dzieki za zaangazowanie i pomoc.

Odezwe sie jak juz przez to przebrne i zdam relacje.

pozdrowionka dla WAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt roboty walka nie przekroczy 400,-.

On rowniez potwierdzil to co ty mowisz , ze jesli strasznego potwora nie chce, to wystarczy walek zmienic i nic wiecej nie kombinowac.

 

No wlasnie, ale jak juz bedziesz mial wszystko rozebrane, to wez daj komus glowice, zeby "poprawili fabryke". Delikatne modyfikacje, nie beda duzo kosztowac, a napewno sie to dobrze zgra z "lekkim" walkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panowie.

Po sprawdzeniu po raz 3 rozdzadu, aparatu zaplonowego etc. po wykreceniu sondy i wkreceniu w jej miejsce miernika, wydech jest tak zaj....ny ze doszlo do konca czerwonej skali, silnik jest jak nowy, ani sladu zuzycia krzywek, wiec odpuscilem rozbieranie motoru. Jutro jade do goscia od wydechow i beda sprawdzac ktora czesc jest zapchana, ale najprawdopodobniej katalizator. Jest tak zapchany ze spaliny cofaly sie do silnika i dlatego "podobno" bylo slychac zawory. W tym stanie absolutnie nie powionno sie jezdzic autem!!!!!Co do ustawiania zaplonu-pod deska rozdzielcza jest zielona kostka, podobno po spieciu(zrobieniu zwory) dopiero go mozna ustawic. Rwoniez zczytywanie bledow cos tam spinal pod spodem i po ilosci mrugniec na desce Check Engine odczytywal kody bledow. Moze komus sie przyda. Odezwe sie jutro czy napewno byla to sprawa wydechu, ale mysle ze to chyba trafiona diagnoza-w miedzy czasie zmienilem tez pompe paliwa, ale to jednak nie bylo to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem, na zegarze ma 80 ,ale czy przed jest 0, 1 czy 2 ciezko powiedziec :)

Pewnie po usunieciu usterki (KAT) wyjdzie co jeszcze polecialo przez to.

Na razie nie kopci, ladnie odpala-pojezdzimy troszke to wszystko wyjdzie

 

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 7:16 pm ]

A jakie miales objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stracił znacznie na mocy więcej nie pamiętam niestety. Katalizator sam wydłubałem (jego reszki, które się zakleiły na dole). W sumie katalizator można również zniszczyć w wyniku nagłego ochłodzenia (przejazd przez głęboką kałuże). Bez kata ładniej silnik słychać na wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panowie.

Co do ustawiania zaplonu-pod deska rozdzielcza jest zielona kostka, podobno po spieciu(zrobieniu zwory) dopiero go mozna ustawic.

 

Na 99% wystarczy pokręcić aparatem, gdyz w Justy jest zaplon mechaniczny a nie elektorniczny. Ale 1% zostawiam sobie zapasu, bo wiem, ze w Mazdzie MX-5 jest jakis taki patent, ze trzeba najpierw wprowadzic w tryb diagnostyczny komputer, zeby potem zapamietal ustawienia. Musze sprawdzic jak tam to dziala i podpytam sie elektornika ktory mi kiedys bledy zczytywal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon mam ustawiony, ale na 99% wprowadzal go wlasnie w stan diagnostyczny.

Musze zając sie teraz tym lancuchem, bo bardzo go slychac.

mam tylko problem, bo zeby stwierdzic co jest do wymiany musze odstawic na kilka dni-musza rozebrac, trzeba zamowic, zanim dojda czesci-mechanikom nie bardzo sie chce blokowac miejsce na placu.

Chyba ze wymienia sie tylko lancuch i pompe wody? Moze wiesz cos w tym temacie?

Odnosnie samego auta-szczerze mowic spodziewalem sie ze przy tej masie i 70kilku komiach bedzie bardziej zywy-ale moze niestety odbil sie na silniku ten zapchany wydech, a moze jest cos jeszcze. Zauwazylem tez lekkie szarpniecia jak sie odpusci gaz i pozniej znow przyspiesza-moga to byc kable?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien z pompa wody. Jezeli zacznie Ci cieknac, to bedziesz musial dwa razy rozbierac, teraz zaoszczedzisz a potem wydasz podwojnie. Pozatym z tego co wiem, przez pompe wody poprzedni wlasciciel mojego samochodu musial robic generalke.

 

A co do zapłonu, to musze sprobowac, ale pamietam, ze mialem wielokrotnie ustawiany i nigdye nie wprowadalismy w tryb diagnostyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...