Harvester Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Jak w temacie. Widzieliście już ?? ;] Załączam link --> http://www.motorauthority.com/news/hatc ... ti-spec-c/ Jak było to proszę o przeklejenie ;] Pozdrawiam ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
spalili Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 bedzie na czym budować N15... ale piszą że silnik 2.5 ... ,chyba zawsze był2.0 ? a moze sie nie orientuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Mi też się wydawało, że 2.0 było do tej pory.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 hardcore version very nice czyz nie podobna... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spalili Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 "prawie" robi wielką różnicę :razz: Mi też się wydawało, że 2.0 było do tej pory... ale skoro budowali enke na WRX STI i musieli zmieniac silniki na 2.0 to tu chyba tez nie ma problemu...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 Insha'Allah Się okaże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 ale skoro budowali enke na WRX STI i musieli zmieniac silniki na 2.0 to tu chyba tez nie ma problemu...? Nic nie zmieniali - w Japonii STI ma silnik 2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr1zly Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 slyszalem od paru osob, ze spec-c nie jest przewidziany narazie i jest tylko rally-base Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Nic nie zmieniali - w Japonii STI ma silnik 2.0 Tak jest. Japonia, jako jedyna, oparła się 2.5L-manii. Żeby nie było wątpliwości, osiągi silnika 2.0 w Japonii są bardzo podobne do 2.5L EU/US... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 Przemeq, A 2.0 nie ma jakoś z 30 Nm więcej momentu ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Przemeq, A 2.0 nie ma jakoś z 30 Nm więcej momentu ???? 407 Nm /4,000 rpm w 2.5 litra vs. 422 Nm /4400 rpm w 2.0 litra 2.0 jeździ na paliwie 100 oktanowym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Harvester, jak napisał WRC fan, ma 15 Nm więcej momentu, a to już się mieści w moim rozumieniu określenia "bardzo podobne" (osiągi) 8). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 tym bardziej ze ten moment ma przy wyzszych obrotach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spalili Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Nic nie zmieniali - w Japonii STI ma silnik 2.0 ok, czyli przypuszczalnie w Japan Spec C też będzie 2.0 a nie 2.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 Harvester, jak napisał WRC fan, ma 15 Nm więcej momentu, a to już się mieści w moim rozumieniu określenia "bardzo podobne" (osiągi) . jak by wypadly w porownaniu te dwa silniki?? 2.0 jakby sie wkrecil wysoko to by lekko odstawil 2.5... Zgadza sie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 ok, czyli przypuszczalnie w Japan Spec C też będzie 2.0 a nie 2.5? A dlaczego miałby mieć 2.5 ? ;-> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Harvester, trudno powiedziec, oba maja bardzo zblizona moc i moment, ale inna charakterystyke. Gdzies byl chyba test porownawczy na torze jednego i drugiego to 2.5 lekko odstawil 2.0, ale nie jestem pewien. Z wrazen subiektywnych to 2.0 ma wieksza turbodziure, wiec dostaje gwaltowniejszego kopa. PS popraw tytul bo narazie to wyglada jakby Subaru i Vauxhall wspolpracowaly i z WRX i VXR powstal WXR Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemon prince Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 a co to są za felgi na zdjęciu :?: OEM z eu sti 05-07 pomalowane na biało :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 lemon prince, to są felgi z asortymentu STI , były też montowane w STI Spec C Type RA-R : Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemon prince Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 WRC fan, thx :!: jednakowóż te felgi wyglądają IMO baaardzo podobnie do OEM z eu 05-07 :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacool Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 czy to nie ten sam felunek co w T-25?? cos mi sie obilo ze to felgi Enkei ale nie mam pewnosci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 czy to nie ten sam felunek co w T-25?? Ten sam. cos mi sie obilo ze to felgi Enkei Bardzo możliwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Gdzies byl chyba test porownawczy na torze jednego i drugiego to 2.5 lekko odstawil 2.0, ale nie jestem pewien. Tyle, ze 2.5 ugotuje sie po kilku okrazeniach Link to comment Share on other sites More sharing options...
orzi Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Tyle, ze 2.5 ugotuje sie po kilku okrazeniach Dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now