slonex Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 wracam sobie dzis z roboty przez miasto, od zaswiecenia rezerwy przejechalem troche ponad 30 km, nagle pod gorke autko traci moc i w ulamku sekundy znow sie kula ok, dojezdzam do skrzyzowania staje na czerwonym po chwili zaczyna mi trzasc cala bryka silnik gasnie i zaswieca sie kontrolka brake, probuje odpalic a tu echo, wiec autko na luz (z gorki bylo) i 100 metrow do stacji wiec pcham bryke a publika w szoku ze to Subaru , zaraz sie 3 kolesi do pomocy znalazlo:) Tankuje za 100 wsiadam do auta odpala za 1 razem, silnik chodzi rowno nic sie nie dzieje. O co kaman?? Jest mozliwe ze paliwa braklo na maxa?? ostatnio czytalem o niedokreconych korkach paliwa i fater ostatnio tankowal i po rozmowie z nim dzis mi mowi ze byc moze faktycznie do konca nie dokrecil. Moze nie bylo odpowiedniego cis. w baku i stad taki zonk, jak myslicei spece?? Jutro jade do roboty mam nadzieje ze to tylko paliwko bylo :smile: jeszcze sie niesmialo przyznam ze to dopiero moja 3 rezerwa ktora sie zaswiecila od czasu jak jezdze subarakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Na górce pompa zassała powietrze i silnik zgasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Mi po 30km od zaświecenia się rezerwy impreza również wykazywała oznaki braku wachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Rezerwa ma to do siebie, że można na niej przejechać nawet 80 km a czasem tylko 10. [ Dodano: Czw Lip 17, 2008 11:46 pm ] WOW, od kogo dostałem 'pomuka' ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Jak się już rezerwa świeci jakiś czas to bywa, że na górkach czy ślimakach może zassać powietrze. Ja raczej przejeżdżam dużo na rezerwie ale jak się świeci to jeżdżę ekonomicznie i raczej bez ostrych zakrętów, na spokojnie. Wtedy nie mam problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Tomasz_555, Ja mam odwrotnie, bo wtedy paradoksalnie auto jakoś fajniej jedzie Czyżby ubytek masy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Tomasz_555, Ja mam odwrotnie, bo wtedy paradoksalnie auto jakoś fajniej jedzie Czyżby ubytek masy ? Może wcześniej masz za bogatą mieszankę? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Może wcześniej masz za bogatą mieszankę? :wink: Wiesz to paliwo w Dubaju wogóle jakieś dziwne jest... Jak zmienie z 98 na 95 to pierwsze 20 - 30 km silnik jakoś dziwnie muli.... Nie żebym zmieniał na okrągło, ale czasem jak zajeżdżałem na stacje to 98 już nie było :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Rezerwa z tego co kojarzę jest na max 50 km - w naszych cudach może to być i 5 km kashmere, zdjęcie w podpisie ...mniam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 slonex, w instrukcji jest napisane, że rezerwa to 9 litrów, (jest też napisane, że aby zgasła kontrolka rezerwy trzeba zatankować min. 14 litrów :shock: ). W praktyce jest tak jak Forumowicze napisali powyżej. Producent pisze, że zaraz po zapaleniu tej kontrolki nalezy zatankować auto. Kiedy zaczyna brakowac paliwa, w silnku nastepuje spalanie stukowe, a ono jest niebezpieczne dla każdego silnika (chwilowe, dużo wieksze cisnienie i temperatura spalin - cierpią gniazda zaworów, panewki, korbowody itd...). Jezeli masz silnik turbodoladowany, to tym bardziej - mozna bardzo łatwo uszkodzić turbinę Mała pojemność baku to zdecydowanie wada Foresterów, ale ja sie juz przyzwyczaiłem do tankowania, przed przejechaniu ok 350 - 400 km. Po prostu, gdy wskazówka poziomu paliwa jest w okolicy ostatniej kreski, rozglądam się za stacją benzynową...zresztą i tak przeważnie muszę umyć przy okazji szyby, bo sie brudzą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 dzieki wszystkim za kolejne newsy, czlowiek sie bedzie jeszcze dlugo uczyl tego autka, ale warto :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Tomasz_555, Ja mam odwrotnie, bo wtedy paradoksalnie auto jakoś fajniej jedzie Czyżby ubytek masy ? No nie da sie ukryć, że pusty bak to prawie jak wyrzucenie jednego pasażera. (na ważę np.: 57kg) Ja odczuwam delikatnie lepszą zwinność auta z pustym bakiem. No albo to tylko efekt placebo :wink: Rezerwa z tego co kojarzę jest na max 50 km - w naszych cudach może to być i 5 km Właśnie ze względu na takie rozbieżności producenci podają raczej, że rezerwa zapala się przy np.: 8 litrach. A orientacyjnie podają, że taka ilość paliwa przy NORMALNEJ jeździe starcza na około 100km. Oczywiście w STi czy WRX nie ryzykowałbym jechać 100km na rezerwie No i normalna jazda STi też wygląda inaczej :wink: slonex, co jakiś czas na Śląsku organizujemy spotkania użytkowników. Zapraszam, można swobodnie pogadać nie tylko na temat Subaru. Ekipa pierwsza klasa więc na pewno się nie zawiedziesz. Szczegóły znajdziesz w dziale Spotkania forumowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się