Gość 21777 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Witam byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc w następującej sprawie. Posiadam Subaru Leone rocznik 1990. Problemem jest ciągle psująca się uszczelka pod głowicą prowadząca do nieszczelności i braku sprężania, co powoduje pojawianie się pęcheryków powietrza w zbiorniku cieczy chłodzącej. Uszczelka jest wymieniana co 15000 km lecz rezultat jest ciągle taki sam i jest to bez znaczenia czy robią to ja czy fabryczny serwis. Po prostu nie wytrzymuje więcej jak 15000 km, a znam kolegów, którzy w takich samych modelch nie wiedzą co to w ogóle jest uszczelka pod głowicą. Co może być tego przyczyną? dzięki za pomoc pozdrowienia Welcome I would greatly appereciate if you could help me with my problems with Subaru Leone (1990). Problem is with seal head. After each 15000 km it was broken. As a result of that problem I have gas buble in container of cooling system and low cylinder compression. It doesn't make matter who change it: I or Subaru service. What is the reason of this problem. thank you very much sincerely yours Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Prawopodobne przyczyny; Wadliwie wykonany szlif głowicy. Zużyty (krzywy) blok silnika. Przeciągnięte gwinty w bloku. Nadmiernie wypracowane śruby (szpilki) Wadliwe, lub źle dobrane uszczelki. Wadliwy montaż; kolejność i moment i sposób dociągnięcia śrub. Nieprawidłowa eksploatacja zaraz po naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 21777 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam ponownie dzięki za odpowiedź. Myślę, że pozycje 3-6 można wykluczyć (w końcu robi to fabryczny serwis). Pozycja 1-2 jest też wątpliwa powinni to wykryć. Pozycja 7 możliwa nie wiem tylko co mogłem zapsuć po wymianie. pozdrowienia Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Wiekszość uszczelek pod głowice (zamienników ) to śmiecie zamów w ASO kpl. uszczelek pod głowice + dekle zaw + wałki rozrządu (WSZYSTKO ORGINAŁ ) trochę poczekasz na części ale warto mieć spokój na lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się