Guest 21777 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Witam byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc w następującej sprawie. Posiadam Subaru Leone rocznik 1990. Problemem jest ciągle psująca się uszczelka pod głowicą prowadząca do nieszczelności i braku sprężania, co powoduje pojawianie się pęcheryków powietrza w zbiorniku cieczy chłodzącej. Uszczelka jest wymieniana co 15000 km lecz rezultat jest ciągle taki sam i jest to bez znaczenia czy robią to ja czy fabryczny serwis. Po prostu nie wytrzymuje więcej jak 15000 km, a znam kolegów, którzy w takich samych modelch nie wiedzą co to w ogóle jest uszczelka pod głowicą. Co może być tego przyczyną? dzięki za pomoc pozdrowienia Welcome I would greatly appereciate if you could help me with my problems with Subaru Leone (1990). Problem is with seal head. After each 15000 km it was broken. As a result of that problem I have gas buble in container of cooling system and low cylinder compression. It doesn't make matter who change it: I or Subaru service. What is the reason of this problem. thank you very much sincerely yours Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Prawopodobne przyczyny; Wadliwie wykonany szlif głowicy. Zużyty (krzywy) blok silnika. Przeciągnięte gwinty w bloku. Nadmiernie wypracowane śruby (szpilki) Wadliwe, lub źle dobrane uszczelki. Wadliwy montaż; kolejność i moment i sposób dociągnięcia śrub. Nieprawidłowa eksploatacja zaraz po naprawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 21777 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Witam ponownie dzięki za odpowiedź. Myślę, że pozycje 3-6 można wykluczyć (w końcu robi to fabryczny serwis). Pozycja 1-2 jest też wątpliwa powinni to wykryć. Pozycja 7 możliwa nie wiem tylko co mogłem zapsuć po wymianie. pozdrowienia Marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Wiekszość uszczelek pod głowice (zamienników ) to śmiecie zamów w ASO kpl. uszczelek pod głowice + dekle zaw + wałki rozrządu (WSZYSTKO ORGINAŁ ) trochę poczekasz na części ale warto mieć spokój na lata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now