Jump to content

Potrebna pomoc w doborze pompy paliwa!!!!


dragon666666
 Share

Recommended Posts

Witam, dzisiaj siadla mi pompa paliwa, zeby bylo smieszniej nie wiadomo jaka to jest pompa bo po oznaczeniach nie mozna dojsc co to dlatego proszse o pilna pomoc.

Oznaczenia na pompie na boku: A42-646055 12V

8X06C UNISIA

oznaczenie od spodu: A42-201N05.

Prosze jesli jest jakis zamiennik lub cos co bedzie pasowac to bede bardzow dzieczny w doradzeniu.

Link to comment
Share on other sites

Generalnie w gre wchodzi wszystko byle bylo nowe no i oczywiscie pasowalo rozmiarami, parametrami itd... jesli moge prosic o jakies konkretne modele pomp i odpowiednie ceny to bedzie super panowie.( VIN JF1SF5LD3XG036852)

Link to comment
Share on other sites

dzieki wam za pomoc, mam nadzieje ze to pomoze, jutro bede juz wiedzial cos wiecej, podalem te namiary mojemu mechanikowi

 

Jak mechanik nic nie znajdzie to mam parę pompek z STI praktycznie nowych, bedzie do Forestera jak znalazł :cool: oddam za pół darmo :lol:

Link to comment
Share on other sites

dragon666666, oryginalna część wg mnie ma Nr 42021FC010.

 

Jest to zestaw smok z pompą,uszczelką i deklem. Sama pompa jako część zamienna nie występuje.

 

 

 

no i nic nie znalazl, gdzie mozna kupic taki zestaw i za ile?? dodam ze popma ma 52mm srednicy i 98mm wysokosci, zlacza sa na blaszkasz

Link to comment
Share on other sites

dragon666666, W ASO.

Post wyżej Carfit się oferował z pomocą. Myślę, że mosżesz mu zaufać. Przy odrobinie dobrej woli i zdolności manualnych wymiana samego wkładu pompy wydaje się możliwa.

 

 

tak, tak, rozmawiam z nim na ten temat, oferowal sie ze ma pompe 38mm srednicy a ja potrzebuje 52mm i 98mm wysokosci ze zlaczem na blaszki, juz nie wiem gdzie mam dzwonic i kogo pytac. Caly czas zatrzymuje sie na zdaniu "nie mamy, nie wystepuje w ofercie" wiec doslownie zlapie sie wszystkiego zeby znowu forys funkcjonowal jak przedtem

Link to comment
Share on other sites

dragon666666, Jeżeli nie chcesz korzystać z usług ASO i zakupić oryginalnej części, prawdopodobnie będziesz zmuszony zabudować do pojazdu inną pompę (o wydatku min. 3,5 litra/min) stosując niezbędne modyfikacje. Innymi słowy trzeba będzie układ smok-pompa przerobić a'la "sportowy".

 

[ Dodano: Pią Lip 18, 2008 11:00 am ]

dragon666666, => PW

Link to comment
Share on other sites

Grzegorz Magdziarz =>dzieki za pomoc

kupilem wlasnie kompletny bak od wrxa, mechanik poprzeklada wszystkie podzespoly i powinno byc ok

 

[ Dodano: Pon Lip 21, 2008 2:08 pm ]

dokoncze temat i powiem ze cala operacja przebiegla bez wiekszych problemow, tylko cos nie gralo z czujnikiem poziomu paliwa i zamiast tego z wrx pozostal stary, poza tym wszystko wydaje sie byc dobrze

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...