Skocz do zawartości

Jak przekonać do GT?


Raga

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega w okolicach września chce wydać tak do 30.000 zł na samochód. Mało jeździ, nawet fajnie zarabia. On mysli o Golfie czy Passacie w dyszlu. Ja go przekonuję do GT. Jednak sam upalam WRX 04 :D - dajcie argumenty za GT'kiem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolega w okolicach września chce wydać tak do 30.000 zł na samochód. Mało jeździ, nawet fajnie zarabia. On mysli o Golfie czy Passacie w dyszlu. Ja go przekonuję do GT. Jednak sam upalam WRX 04 :D - dajcie argumenty za GT'kiem. :mrgreen:

niech sie przejedzie i GT'ekiem, i tymi dyszlami... jezeli nie poczuje roznicy, niech kupuje... VW :mrgreen:

 

Jak do 30 k to niech nie kupuje GTeka.

bez przesady... za 30k mozna kupic nawet b. porzadnego GT'eka ze starszych rocznikow...

przeciez chodzi tylko o sama kwote na auto, o dalszym utrzymaniu nie bylo mowy :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widuję sporo tych aut i nie wierzę w to że nie będzie trzeba sporo dołożyć na dzień dobry, a jak ktoś chce jeździć bezproblemowym autem i myśli o Passacie to nie jest raczej klientem na coś takiego z czym trzeba w miarę często bywać w serwisie. GTek to coraz bardziej auto dla sporego entuzjasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widuję sporo tych aut i nie wierzę w to że nie będzie trzeba sporo dołożyć na dzień dobry, a jak ktoś chce jeździć bezproblemowym autem i myśli o Passacie to nie jest raczej klientem na coś takiego z czym trzeba w miarę często bywać w serwisie. GTek to coraz bardziej auto dla sporego entuzjasty.

z tym sie zgadzam na 100% - GT'ek (nawet o wiele bardziej niz WRX) to auto "nie dla kazdego" :razz:

od razu mnie tez wiele rzeczy wkurzalo, ale do czego to sie czlek nie przyzwyczaja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, dlatego uważam że ktoś kto chce wydać 30k na auto, nie jest jakoś bardzo "z branży" i nie zależymukonkrtnie na takim nie powinien tego robić.

 

z tym sie zgadzam czesciowo... tak, takie auto jak GT'eka powinien kupowac raczej tylko ten, kto bardzo, baaardzo chce miec wlasnie takie auto (nie jakies byle szybkie auto, a wlasnie Impreza GT)

 

z innej strony, sadze, ze istnieje b. duze prawdopodobienstwo, ze nawet czlowiek "nie z branzy", (przypadkowo) zasmakowawszy GT'eka moze zostac prawdzimy GT'holikiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mało jeździ, to po co mu klekot? Bo wszyscy wokół kupują? :wink:

Ja miałem podobny dylemat, co zrobić z identycznym budżetem, ale zawęziłem wybór do: GT, forek czy legaś. Auto miało być raczej bardziej rodzinne niż "dla entuzjasty" i kupiłem legasia.

Jeżeli to ma być podstawowe auto w rodzinie, to szkoda GT'ka, ale świat się nie kończy i przed decyzją niech przejedzie się wolnossącą Imprezą i Legacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega w okolicach września chce wydać tak do 30.000 zł na samochód. Mało jeździ, nawet fajnie zarabia. On mysli o Golfie czy Passacie w dyszlu. Ja go przekonuję do GT. Jednak sam upalam WRX 04 :D - dajcie argumenty za GT'kiem. :mrgreen:

Jeśli lubi szybkie samochody, to wystarczy że się przejedzie GT i już będzie go chciał ;). Jeśli traktuje samochody tylko jako środek transportu z pkt A do pkt B, to raczej go nie przekonasz.

 

Jeżeli to ma być podstawowe auto w rodzinie, to szkoda GT'ka, ale świat się nie kończy i przed decyzją niech przejedzie się wolnossącą Imprezą i Legacy.
Jak to "szkoda GT'ka"? GT to bardzo przyjemne auto na codzień i nie uważam żeby życie nieprzepełnione jazdą po torze było złym życiem dla takiego samochodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTek moim zdaniem duzo lepszy na codzień niż na tor.

o to to... zeby GT'ekiem bylo mozna szybko pojechac na torze, to trzeba albo miec super talent, albo sporo zainwestowac w auto...

i w ogole, tor to nie jest "naturalne srodowisko" dla Subaru, tym bardziej seryjnego GT'eka :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie twierdzę, że GT to tylko na tor, chętnie kupiłbym GT do jeżdżenia na co dzień, ale jako drugi samochód w rodzinie. Taki, któremu nie będzie przybywało za dużo kilometrów od jeżdżenia "po bułki" na zimnym silniku, ale też nie będzie eksponatem do podziwiania w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że nie powinno się przekonywać, kalkulować argumenty za i przeciw. GT trzeba mieć w sercu. Powinien spróbować przejechać się GT-kiem oraz innymi wozidłami, nie każdy rodzi się z GT w sercu :mrgreen: Jeśli nie poczuje "tego czegoś" lepiej niech da sobie z tym spokój.

 

W sobotę z Zabrzu jest ta impreza Allegro Power - wpadnij, pokaż i może będziesz miał kumpla od GT'ka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się uparłem na Gtka, a z branzy nie jestem :)

 

jednak znalezienie fajnej sztuki jest conajmniej trudne.... wiec pewnie skoczny sie na czyms innym...

no proszę, jesteśmy z tej samej branży (VAG 1.8T) i obydwoje polujemy na GT :) i w moim przypadku pewnie skończy się na A4 1.8Tq, tylko nowszej od obecnej bo z tego, co na forum czytam, nie ma sensu interesować się GTkiem za moje pieniądze (28-30k PLN).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A według mnie, cała ta propaganda, że jak GT to tylko MY99 lub nowsze i najlepiej za 40kzł to przesada. Owszem, jak ktoś chce od razu posłać GT do Mapteka i zrobić >260KM to taka argumentacja jest uzasadniona. Ale według mnie 30k to zupełnie wystarczający budżet by kupić GT i być z niego zadowolonym. A od rocznika dużo ważniejszy jest stan samochodu.

 

Ostatnio na forum jest wysyp ogłoszeń sprzedaży GT, jest z czego wybierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego, co na forum czytam, nie ma sensu interesować się GTkiem za moje pieniądze (28-30k PLN).

też takie rzeczy czytałem i teoretycznie w mojego powinienem ładować góry pieniędzy a tak nie jest. owszem, niektóre części się zużywają ale nikt chyba nie oczekuje bezobsługowości od 10-letniego auta. większość wydatków to paliwo i mody (hamulce, elementy zawieszenia, drugi komplet kół), na naprawy przez rok poszło może z 3k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się uparłem na Gtka, a z branzy nie jestem :)

 

jednak znalezienie fajnej sztuki jest conajmniej trudne.... wiec pewnie skoczny sie na czyms innym...

no proszę, jesteśmy z tej samej branży (VAG 1.8T) i obydwoje polujemy na GT :) i w moim przypadku pewnie skończy się na A4 1.8Tq, tylko nowszej od obecnej bo z tego, co na forum czytam, nie ma sensu interesować się GTkiem za moje pieniądze (28-30k PLN).

 

taaaa...ile razy ja to slyszalem, mnie to akurat w ogole nie zrazilo i brnalem dalej w temacie, auto kupilem, jestem mega zadowolony, no coz, moze po prostu mialem farta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTek to coraz bardziej auto dla sporego entuzjasty.

 

Jest dużo więcej roboty niż z takim moim 04 WRX? Chłopak do pracy ma 4 km dziennie i raczej 2 razy w tygodniu robiłby więcej niż 10km.

roboty na pewno będzie więcej, jednak 6 lat różnicy wieku swoje musi zrobić, nie wiem natomiast o ile więcej.

pytanie jest jeszcze takie - skoro ten samochód ma traktować jako wozidło do pracy to czy go nie zajedzie... ja sam mam 4km do pracy i jeżdżę GT ale rano to nawet nie zdąży się zagrzać więc z ognia nici. lepiej jest w dłuższych wycieczkach, tak kilkadziesiąt km, inaczej można po prostu zarżnąć silnik. jazda nim sprawia mi przyjemność per se ale pytanie czy jemu będzie się podobać? wiesz co, dawaj go do krakowa, przewieziemy go to się chłop zdecyduje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...