Jump to content

Czym się charakteryzuje Leagcy 2.2 GX


yufuyf

Recommended Posts

Posted

ten 2,2 to jak na razie najbardziej niezawodny silnik subaru.

Widziałem to ogłoszenie, ktoś pewnie ściągnął z Niemiec za grosze i chce troche zarobic....np:

http://skocz.pl/jyt - sprzęgło się ślizga ale można to zrobić w najgorszym wypadku pewnie za 500zł i masz auto za 3000pln zamiast 5000....chyba że ktoś nie ma czasu albo ochoty jechać.

albo http://skocz.pl/jyw :)

pozdrawiam

Posted

mam jeszcze na składzie 2.2 GX ' 92 automat i wg mojej wiedzy to oznaczenie wyposażenia obejmującego:

 

E-lusterka, E-szyby x 5 ( z szybą w dachu licząc ), E-antena, grzane siedzenia x 2, klimaanlage, ABS, kierownica ze skórką, spryskiwacze lamp.

skrzynia jest 4-biegowa sterowana elektronicznie, brakuje tempomatu i pneumatycznego zawieszenia.

 

oprócz tego 2.2 oznacza faktyczną pojemność garów 2212 ccm które to 12 ccm na końcu plasuje nas w najwyższej grupie podatku zwanego OC.

 

przeciętne zapotrzebowanie na fuel latem w mieście 11 litrów

na trasie 140km/h ~ 9 litów

zimą w mieście 13 litrów

 

czyli tyle co Polonez :lol:

Posted

oprócz tego 2.2 oznacza faktyczną pojemność garów 2212 ccm które to 12 ccm na końcu plasuje nas w najwyższej grupie podatku zwanego OC.

 

No to trochę ciężko dla kieszeni. A czy są jakieś kruczki związane z modelami 2.2gx? - Subaru lubi(ło) często i szybko zmieniać to i owo skutkiem czego można czasami znaleźć auto z jakiejśc nietypowej konfiguracji, a tego wolałbym uniknąć. Czy jest różnica miedzy roczikiem 91 a 92 bądź 93?

 

Na co w tym konkretnym pryzpadku zwracać uwagę - kupując 2.2???

 

/Leo(n)

Posted

bodaj w 91 zrobiono lifting. moja toczka opuściła linię w listopadzie 91 a do sprzedaży w CH trafiła już w 92 i jest poliftingowa. nie wiem nic o kruczkach ale ostrożnie podchodziłbym do zawieszenia pneumatycznego. Miałem pewne trudnści z zakupem nowych amorów na tył do zwykłego zawieszenia, wyszły takie cuda że KYB okazały się tańsze i łatwiej dostępne od wszystkich innych propozycji na rynku, ale i tak było 2 dni dzwonienia i szukania dostawcy bo wszyscy je mieli ale tylko w katalogu. Cena wyszła 5 paczek za sztukę czyli komplet z wymianą wyszedł ponad 10% wartości auta. Podejrzewam że jakby komuś klękły pneumatyki to właściciel uczyniłby podobnie przy kasie serwisu. :)

Posted

Klima jest na starym dobrym R-12 więc jeśli była regularnie używana to nie powinno cię czekać nic innego jak wymiana filtra-osuszacza czynnika chłodniczego i uzupełnienie tego ostatniego. Gorzej jeśli ktoś nie zapuszczał regularnie pompy jak to było w przypadku gościa od którego swego czasu jak kupiłem wózek skończyło się wymianą kompresora :?

Posted

Laik tego raczej nie sprawdzi. Można osłuchać czy nie klekocze na wolnych obrotach. Jak klekocze to jest loteria, jak nie to jezcze należy zmierzyć emperaturę do jakiej potrafi schłodzić powietrze. U mnie po serwisie wyciąga na wolnych obrotach 4*C przy temperaturze na zewnątrz ok 25*C. Jeśli się w ogóle nie włącza to znaczy że brakuje czynnika chłodniczego czyli albo właściciel olewał sprawę albo był dzwon i R poszedł w chmury.

Posted

Mamusoa posiadywala tako fure w wersji kanadyjskiej - miodzio - tokond zem jej nie zaparkowala we dwu metrowym rowie przy autostradzie. Dla utrudnienia nie dodam na ktorej. Moge ino powiedziec ze na polskiej i ze w 94'.

Polecam

Mamusia

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...