ArturWRX Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Witam, mam dziwna przypadlosc, kiedy samochod jest nie rozgrzany (np rano) to kiedy skrecam kola maksymalnie w prawo lub lewo slysze dziwny swist, niezaleznie od tego czy samochod jedzie czy stoi w miejscu - trwa okolo 5 sekund... Dzwiek jest mniej wiecej taki jak w starych polonezach, ktorym slizga sie pasek klinowy. Kiedy nie skrecam kol na maksa, dzwieku nie ma. Ustaje on rowniez po kilku minutach jazdy... I juz tradycyjne pytanie - co to moze byc? Dodam, ze samochod jest zaraz po duzym przegladzie przy 100k km (Impreza WRX Bug Eye, 2001, 97k km przebiegu) Pomocy! Artur Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Jeśli to typowy pisk to sam sobie odpowiedziałeś - pasek wieloklinowy od wspomagania. Jeśli ten dźwięk bardziej przypomina "jęczenie" to słychać pompę wspomagania. Zajrzyj czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku (chociaż pewnie masz bo dźwięk by nie znikał po rozgrzaniu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArturWRX Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 A to oznacza, ze trzeba cos wymieniac/regulowac - czy raczej nie przejmowac sie i jezdzic... Dodam, ze pasek klinowy byl rowniez wymieniany na nowy... A moze pasek musi sie jakos "dotrzec"...? Cholera, sam juz nie wiem! Artur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aldenka Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Coś kiedyś ostatnio miałam takiego.. Pojechałam do mechanika, ponoć płynu do wspomagania kierownicy było mało. Obstawiam jednak ze chodzi o płyn do wspomagania :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArturWRX Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 zapomnialem napisac wczesniej - poziom plynow jest "perfect" Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Dodam, ze pasek klinowy byl rowniez wymieniany na nowy... A moze pasek musi sie jakos "dotrzec"...? Cholera, sam juz nie wiem! I te piski pojawiły się bezpośrednio po przeglądzie? Być może pasek jest minimalnie za słabo naciągnięty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArturWRX Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 No tak, od momentu przegladu przejechalem jakies 200 km, czyli nalezy uznac, ze TAK. Musze do nich zadzwonic... Wielkie dzieki za pomoc Artur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 ArturWRX, miałem to samo, wystarczyło mocniej podciągnąć pasek. Jeżeli płynu masz wystarczającą ilość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now