ArturWRX Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam, mam dziwna przypadlosc, kiedy samochod jest nie rozgrzany (np rano) to kiedy skrecam kola maksymalnie w prawo lub lewo slysze dziwny swist, niezaleznie od tego czy samochod jedzie czy stoi w miejscu - trwa okolo 5 sekund... Dzwiek jest mniej wiecej taki jak w starych polonezach, ktorym slizga sie pasek klinowy. Kiedy nie skrecam kol na maksa, dzwieku nie ma. Ustaje on rowniez po kilku minutach jazdy... I juz tradycyjne pytanie - co to moze byc? Dodam, ze samochod jest zaraz po duzym przegladzie przy 100k km (Impreza WRX Bug Eye, 2001, 97k km przebiegu) Pomocy! Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jeśli to typowy pisk to sam sobie odpowiedziałeś - pasek wieloklinowy od wspomagania. Jeśli ten dźwięk bardziej przypomina "jęczenie" to słychać pompę wspomagania. Zajrzyj czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku (chociaż pewnie masz bo dźwięk by nie znikał po rozgrzaniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 A to oznacza, ze trzeba cos wymieniac/regulowac - czy raczej nie przejmowac sie i jezdzic... Dodam, ze pasek klinowy byl rowniez wymieniany na nowy... A moze pasek musi sie jakos "dotrzec"...? Cholera, sam juz nie wiem! Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldenka Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Coś kiedyś ostatnio miałam takiego.. Pojechałam do mechanika, ponoć płynu do wspomagania kierownicy było mało. Obstawiam jednak ze chodzi o płyn do wspomagania :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 zapomnialem napisac wczesniej - poziom plynow jest "perfect" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Dodam, ze pasek klinowy byl rowniez wymieniany na nowy... A moze pasek musi sie jakos "dotrzec"...? Cholera, sam juz nie wiem! I te piski pojawiły się bezpośrednio po przeglądzie? Być może pasek jest minimalnie za słabo naciągnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 No tak, od momentu przegladu przejechalem jakies 200 km, czyli nalezy uznac, ze TAK. Musze do nich zadzwonic... Wielkie dzieki za pomoc Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ArturWRX, miałem to samo, wystarczyło mocniej podciągnąć pasek. Jeżeli płynu masz wystarczającą ilość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się