ZiomalGrunt Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Moje Legacy 2.0 jest na dotarciu i zdarzyło mi się juz dwa razy, że przy delikatnym przyspieszaniu występował chwilowy brak reakcji przy wciśniejciu pedału gazu?! Po chwili auto się rozpędza i wszystko wraca do normy. Co może byc przyczyną takiej reakcji, a w zasadzie jej braku? Czy może być to związane z tempomatem, jazdą na mokrej nawierzchni, a może zbyt delikatnym traktowaniem "palnika"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ZiomalGrunt, W moim Legacy 2.5 MY'08, gaz jest jakoś tak specyficznie ustawiony, że przy muśnięciu pedału również nic się nie dzieje. Dopiero po chwili załapuje gdy się go odrobinę mocniej wciśnie. Również, stosunkowo niewielkie dociśnięcie pedału powoduje otwarcie niemal całej przepustnicy. Też się na początku dziwiłem, zwłaszcza, że w OBK 07 gaz jest ustawiony zupełnie inaczej! Reaguje różnie na całej długości oraz wyczuwa delikatne dociskanie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Gaz macie na linke czy elektroniczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 raczej elektroniczny.... sądząc po reakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Dzięki Harvester Podjechałem wczoraj do łódzkiego serwisu. Bardzo uprzejmy młody człowiek podłączył kompiuter serwisowy i stwierdził jednoznacznie, że jest wszystko OKay (kamień z serca) natomiat okazało się, że z moim stylem jazdy jest niekoniecznie dobrze - zbyt delikatnie obchodziłem się z Legackiem i na piątce jeździłem 1,5-2,0 tyś. obrotów (pierdoła ze mnie), a tutaj trzeba dawać bardziej w palnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 z moim stylem jazdy jest niekoniecznie dobrze - zbyt delikatnie obchodziłem się z Legackiem i na piątce jeździłem 1,5-2,0 tyś. obrotów ....ZiomalGrunt, , a może przedtem jeździłeś dieslem? To podobno takie przyzwyczajenie po klekotach.... :wink: . Przeczytaj w instrukcji przy jakich obrotach masz w Legacy max. moment obrotowy i zacznij jeździć zmieniając biegi w okolicach tych obrotów. Możesz nadal stosować sie do zaleceń dot. docierania auta, nie przekraczając 4 tys.obr/min, ale wreszcie będziesz miał frajdę, no i dobrze "ułozysz" sobie silnik. Powodzenia Gratuluję zakupu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 1,5-2,0 tyś. obrotów To podobno takie przyzwyczajenie po klekotach.... taa..., jak mój sznowny, co na co dzień jeździ dieslem, siada do OBKa, to czuję się jak instruktorka powtarzając ciągle: redukcja Panie Kierowco!!! Na początku też co prawda byłam zaskoczona, przy jakich obrotach należy zmieniać biegi, kwestia przyzwyczajenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Madame, messieu bardzo dziękuje za pomoc Toczenie się na wysokim biegu przy niskich obrotach wyniosłem z jazdy na jednośladach. Z góry przepraszam i proszę osoby darzące szczególnymi względami pojazdy z silnikami wysokoprężnymi o nie czytanie poniższego tekstu. Na sam dzwięk wyrazu dizel zbiera mniesię na wymioty i momentalnie przychodzą mi na myśl skojarzenia typu diesel-dyszel, diesel-dyszeć. A prosiłm nie czytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Madame :cool: szkoda, że nie można już zmieniać nicków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 ZiomalGrunt, moje 2.5 jedzie dopiero od 3.5 - 4 tyś I ciągnie do końca niemal ;] Spróbuj ze swoim :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 diesel-dyszel, diesel-dyszeć oj nie czułeś jeszcze "naszego" diesla boxing champ :wink: jakiś spot jak w łodzi będzie to wymienimy uwagi :razz: [ Dodano: Wto Lip 15, 2008 8:02 pm ] moje 2.5 jedzie dopiero od 3.5 - 4 tyś przy 4000rpm na piątce mam 190 na budziku :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 oj nie czułeś jeszcze "naszego" diesla boxing champ :wink: Sam jestem ciekawy :wink: przy 4000rpm na piątce mam 190 na budziku :razz: ja mam tyle przy lekko ponad 5 tyś.... I jak pojedziesz tak dłużej to dolewka oleju :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 gdzie ty u nas jeździsz dłużej 190? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 U nas nigdy nie jechałem 190. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 i słusznie bo nie wolno ja też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 przy 4000rpm na piątce mam 190 na budziku :razz: U nas nigdy nie jechałem 190. ja też taaa.... ok techniczny, EOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 oj nie czułeś jeszcze "naszego" diesla boxing champ A pisałem "Nie czytać" A propos niku slesz znasz może Normalsów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 jak nie jak tak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
007lawyer Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 W moim Legacu występuje analogiczny objaw. Boxerek z opuźnieniem reaguje na komendy wydawane poprzez zmianę położenia prawego pedału. W pierwszej chwili nie przywiązywałem do tego wagi, jednak po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilemoetrów, stało się to dosyć irytujące. A teraz diagnoza: Opóźniona reakcja przepustnicy związana jest bezpośrednio ze sposobem relacji łączących pedał gazu z nią samą - tzn. połączenie elektroniczne, a nie mechaniczne. Antidotum: brak. Ale nadal go kocham Podrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 007lawyer, jedz do serwisu wgrają nowy soft i po sprawie,a jeśli uważasz że nadal gaz działa z "pewnym" opóźnieniem to naucz się dawać w palnik wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 007lawyer, W OBKu 07 opóźnienie jest baaardzo minimalne :wink: Może rzeczywiście kwestia softu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
007lawyer Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Rozwiązanie najprostrze z mozliwych - dzięki za info. Jeszcze dzisiaj umówię się u Koperka. Mże jesteście Panowie w posiadaniu informacji dot. kosztów takiej operacji? Z pozdrowieniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 jesteście Panowie w posiadaniu informacji dot. kosztów takiej operacji? Free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się