baltazar Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam zamierzam zmienić tarcze i klocki w legacy dizelku, .Czy podejdą od legacy 2,5 t? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Podejrzewam ze nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 podejrzewam ze nie chcesz zamieniac z lepszego na gorsze wiec zapomnij lepsze ma tylko sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 czemu chvcesz zamienic na te od 2,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Za 2 tygodnie (powrót z wyprawy do Włoch) zdam relacje na temat tarcz Brembo Sport. Po przejechaniu ~1000 km jestem pozytywnie zaskoczony....ale nie chcę zapeszać. Dodam, że seryjne i EBC Turbo Groove biły po tym przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Witamzamierzam zmienić tarcze i klocki w legacy dizelku, .Czy podejdą od legacy 2,5 t? wiesz mam OBK 2.0 diesel , zrobilem juz 5 tys km w 1,5 miesiaca , nie narzekam na hamulce , moze masz zapowietrzony uklad ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baltazar Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Witam Często jezdze w górach, przy długim hamowaniu hamulca nie ma. Zastanawiam się na zakupem tarczy nawiercanej lub nacinanej + bardziej miekkie tarcze Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Witam Często jezdze w górach, przy długim hamowaniu hamulca nie ma. Zastanawiam się na zakupem tarczy nawiercanej lub nacinanej + bardziej miekkie tarcze Co o tym sądzicie? Kup raczej bardziej twarde tarcze , mniej podatne na faiding i do tego ciut lepsze klocki które sie nie skończą po paru hamowaniach, a najlepiej zmien na większą tarcze , zacisk, ale i inne felgi i dużo większe koszty :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Rozumiem, że w Legacy /OBK MY08 2.0D stosuje się podobne lub takie same hamulce jak w poprzednich wersjach benzynowych ? Carfit to pytanie do fachowca :grin: pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam Często jezdze w górach, przy długim hamowaniu hamulca nie ma. Zastanawiam się na zakupem tarczy nawiercanej lub nacinanej + bardziej miekkie tarcze Co o tym sądzicie? Najprościej jednak byłoby hamowanie wspomóc silnikiem ( w ramach rozsadku oczywiście ) bo przy długim hamowaniu w górach to wyłącznie juz bardziej profesjonalny zestaw trzeba założyć ( drogi ) , żeby to wytrzymał....np. STI ale to się wiąże ze zmianą felg. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Rozumiem, że w Legacy /OBK MY08 2.0D stosuje się podobne lub takie same hamulce jak w poprzednich wersjach benzynowych ? no może nie jestem fachowcem :wink: ale z tego co wiem to w dieslu są większe tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Rozumiem, że w Legacy /OBK MY08 2.0D stosuje się podobne lub takie same hamulce jak w poprzednich wersjach benzynowych ? no może nie jestem fachowcem :wink: ale z tego co wiem to w dieslu są większe tarcze Pytam bo jestem ciekaw czy tym razem nie będzie problemów z krzywiącymi się tarczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Philangina Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam, Nadszedł czas wymiany tarcz hamulcowych. W ASO zaproponowano mi tarcze oryginalne za pewną kwotę, ale chciałbym się upewnić czy są na rynku dobre zamienniki, które możecie polecić do mojego Legacy Diesel MY08. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 przerabiałem temat hamulców w my08 diesel i doradzę ci żebyś nie szukał miodu w.. tam gdzie go nie znajdziesz próbowałem poleconych zamienników które szybko wróciły do pudełka (mogę podesłać za flaszkę prawie nowe) - seria naprawdę dobrze hamuje klocki przednie starczają mi na jakieś 40-45kkm tarcze przód wymieniałem przy drugiej wymianie klocków także cena nie jest zaporowa, ja już nie rzeźbię 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trx850 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 U siebie hamulce mam takie same jak w dieslu (294 mm) i kupiłem komplet ATE. Po trasie do Chorwacji szukam już nowego bo ten nie dał rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się