Kruk Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 owoc666, HKS-a słyszałem, ładnie pogwizdują. Ale widziałem je tylko w mocnych autach z dużym boostem. Słyszałem wiele razy opinie że HKS najładniej brzmi od 1,2bara - sam nie testowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ja miałem hks'a na 1,5 bara i gwizdał jak wściekły, mochery pod kościołem były mocno poirytowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Ja słyszałem HKSa przy 2.1 bar, fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 hks jest glosny przy seryjnym doladowaniu. wiec cos male doladowanie w tym wrx chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 u mnie w wrx'ie przy seryjnym doładowaniu HKS SSQV gwizdał glosno, nie zauwazyłem zadnej roznicy w dzwieku bov'a gdy cisnienie doladowania zostało podniesione do ok 1,2 bara. ŁukaszG wydaje mi sie , ze cos z tym bov'em jest nie tak, bo powinien wydawac normalny, zdrowy dzwiek nawet przy seryjnym ciś.dolad. Sprawdz jeszcze uszczelke miedzy bov'em a ic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Ja słyszałem HKSa przy 2.1 bar, fajnie U Rafała w czerwonym Cossie'm był SSQV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Ja słyszałem HKSa przy 2.1 bar, fajnie Przy 2,1 bara to nawet wentyl od roweru będzie fajnie brzmiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 http://youtube.com/watch?v=lZG0RS3mVBc http://youtube.com/watch?v=Ldjwe5UUlwc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 ŁukaszG., zmierzyłeś doładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ŁukaszG., jak chcesz to Ci mogę przetestować Twój BOV w moim aucie. PS. Który HKS jest lepszy SSQV czy SSQV2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ssqv2 jest ewolucją ssqv - ma nową obudowę no i nie ma regulacji - co ciekawe w autach chodzących na wysokim booście często stosuje sie 2 hks'y albo zawór tial'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Kawas, no to może u mnie ten jeden BOV nie wystarcza :roll: ale auto było na nim strojone więc by chyba wyszło, że coś nie tak. Ale znowu 1,7 bara to nie jest jakieś kosmiczne ciśnienie...sam już nie wiem. Myślę że po prostu spróbuję zamontować inny BOV tylko nie wiem jaki będzie najlepszy żeby znowu nie było tak samo...Widziałem HKS-y w bardzo mocnych autach przy wysokim doładowaniu więc dlatego pomyślałem o HKS ale nie wiem czy wybrać SSQV1 czy SSQV2 - chyba lepszy będzie taki z regulacją czyli SSQV1, a może Tial...cena podobna :roll: Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ŁukaszG. jak chcesz porownac to wpadnij (daleko nie masz) u mnie siedzi HKS i cichy raczej nie jest :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 @ Kruk HKS to bardzo dobry zawór - spróbuj jak u Ciebie będzie sie sprawował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 w tym momencie jestem nad morzem ale jak wrócę za jakiś tydzień to porównamy, uszczelka pod bov'em jest od seryjnego zaworu. w trasie delikatnie go słyszałem ale do dźwięku z filmików mu daleko. jeśli chodzi o doładowanie to myślę, że jest ok bo samochód jeździ bez problemu, tak jak powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 ŁukaszG., co do Twojego pytania w tytule wątku to chyba żaden SSQV nie ma ani regulacji twardości ani tym bardziej regulacji dźwięku. To są zawory membranowe nie wymagające regulacji, które w pewnych granicach same dostosowują się do zadanego ciśnienia. Regulację posiadają zawory tłoczkowe w których jest sprężyna którą za pomocą śruby regualcyjnej można ściskać mocniej (utwardzać) lub słabiej (zmiękczać) pracę zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 pierwsze ssqv miały jakąś regulacje, obecnie produkowane nie mają. Jest dokładnie tak jak pisze Kruk. Łukasz wrzuć fote jak masz ten zawór założony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się