ŁukaszG. Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 założyłem wczoraj do WRXa i prawie go nie słychać, słucham na youtube i jest o wiele lepiej. jakby ktoś miał doświadczenia z HKSem i by pomógł to będe wdzięczny :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue76 Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Naturalną regulacją dźwięku jest ciśnienie doładowania. ZTCW żadnej mechanicznej regulacji nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 w takim razie chyba się rozstaniemy :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 założyłem wczoraj do WRXa i prawie go nie słychaćalbo zawor popsuty (bo HKS ma fajny i dosc glosny dzwiek) albo masz taki wydech ze zaden zawor nie bedzie w stanie sie przebic przez kakofonie innych doznan akustycznych plynacych z rury wydechowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 wydech SS, też ma na pewno wpływ ale poprzednio miałem sporo słabszy bov ( turbosmart ) i było go słychać :wink: P.S. jak stoje i mam otwartą maskę to naprawde fajnie go słychać ale w czasie jazdy mniej. potestuje go dziś, może coś się zmieni :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 u mnie przy SS (pelnym) slychac go mniej wiecej tak: http://pl.youtube.com/watch?v=IrUmCloOjlI ps. przy przegazowkach na postoju i bez faktycznego doladowania slychac go bylo slabo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 wydech SS, też ma na pewno wpływ ale poprzednio miałem sporo słabszy bov ( turbosmart ) i było go słychać :wink: P.S. jak stoje i mam otwartą maskę to naprawde fajnie go słychać ale w czasie jazdy mniej. potestuje go dziś, może coś się zmieni :wink: a jakie masz doladowanie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 seria WRX MY02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 seria WRX MY02 moze nie trzyma i dlatego taki cichy ? hksy to raczej glosne sa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 sprawdzę czy jest dobrze poskręcany..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 ŁukaszG., podjedź do [edit by mod], z opisu widzę, że masz blisko, mój zrobili w 10 min. Ale ja mam GFB z regulacją. Bardzo ładnie przypierdza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 ŁukaszG., podjedź do [edit by mod], z opisu widzę, że masz blisko, mój zrobili w 10 min. Ale ja mam GFB z regulacją. Bardzo ładnie przypierdza chyba raczej nie podjedzie szef by mu wymowienie dal :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 O ile mnie pamiec nie myli to czesc SSQV - te nowsze - miala pokretelko do regulacji "glosnosci" Moj starszy np. nie ma dla odmiany, ale az za czesto "popuszcza" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawas Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 starsze hks'y miały regulacje, nowe nie mają w kwestii zmiany dźwięku stosuje się wymienne wkładki http://hksusa.com/products/?id=796 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 ŁukaszG., podjedź do [edit by mod], z opisu widzę, że masz blisko, mój zrobili w 10 min. Ale ja mam GFB z regulacją. Bardzo ładnie przypierdza chyba raczej nie podjedzie szef by mu wymowienie dal :razz: nie no mam lepszych specjalistów na miejscu, więc szef nie ma o co się martwić :wink: P.S. sprawdzę jeszcze dziś czy jest dobrze dokręcony, czy ma regulację i się pochwalę bo dźwięk na filmikach jest wypasik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 chyba raczej nie podjedzie szef by mu wymowienie dal A niech jedzie , moze sie czegos dowie.... ...Mnie te zawory jakos zaczely denerwowac...od pewnego czasu i sam nie wiem czy nie wprowadzaja jakiegos zamieszania z doladowaniem ( jak wolno jade )...ale moze mi sie wydaje.... :wink: AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 wg mnie to troche zamieszania wprowadzaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawas Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 auto sie niestety przelewa przy bov'ie :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 auto sie niestety przelewa przy bov'ie Przez rece, czy jak? u mnie przy SS (pelnym) slychac go mniej wiecej tak:http://pl.youtube.com/watch?v=IrUmCloOjlI Strasznie krotki jest ten upust (dzwiek) - od czego to zalezy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Strasznie krotki jest ten upust (dzwiek) - od czego to zalezy? Od twardości sprężyny w BOV-ie i ciś.doład.Przez rece, czy jak? nie widzę emotikona ale myślę że to żart :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Strasznie krotki jest ten upust (dzwiek) - od czego to zalezy? Od tego, na jak długo puścisz gaz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Strasznie krotki jest ten upust (dzwiek) - od czego to zalezy? Od tego, na jak długo puścisz gaz. dobre. Miałem kilka Bov-ów w tym takie z regulacją twardości sprężyny i wygląda to tak że im twrdsza sprężyna tym później się otwiera i szybciej zamyka więc psyt jest krótkie. A jak masz miękką sprężynę to otwiera się wcześnie i później zamyka więc psyt jest dłuższe. Podobnie jest z ciś.doład. - im większe tym lepsze pssyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted July 12, 2008 Author Share Posted July 12, 2008 dobra to będe chciał sprzedać nieużwanego HKSa bo najwidoczniej mam za słabe doładowanie bo na innej furce ładnie chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 ŁukaszG., słyszałem że HKS-y ładnie brzmią dopiero powyżej 1,2bara. Ciekawe jakby ten HKS brzmiał u mnie na 1,7bara :roll: Jakby było ok to może byśmy zrobili mały myk bo ja mam fajnie syczącego BOV-a z USA firmy RRS - dwutłoczkowy ale mi się już dźwięk osłuchał i ciekawi mnie jakby u mnie brzmiał HKS;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 słyszałem że HKS-y ładnie brzmią dopiero powyżej 1,2bara. A słyszałeś takiego HKSa kiedyś? Bo ja jeździłem seryjnym WRXem z nim i był bardzo głośny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now