JED Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Dowiedzialem sie wlasnie, ze mozna w Sti z silnikiem 2.5 litra uzyskac 300-310KM na kolach, bez przeprowadzania wiekszych modyfikacji. Generalnie: wydech, mapa i jakies przeszlifowanie gniazda wastegate'u oraz jakichs powierzchni w turbinie. Czy to jest mozliwe? Jaka musi byc moc silnika, zeby uzyskac te 300KM na kolach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Z seryjna turbina to troche malo prawdopodobne, chyba ze na wysoko oktanowym paliwie. Na silniku powinno byc okolo 360-370hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 bez problemu mozna tyle zrobic nawet bez szkifowania czegokolwiek, pytanie tylko po cholere auto ktore do remontu zrobi ok. 1000km ps. bez modyfikacji ukladu paliwowego i wymiany turbiny to bedzie moc jak rozblysk surpernowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 No wlasnie...A jeden kolega na forum mowi, ze tak jest w jego aucie i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 w USA na pewno jest mozliwe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 michalek, w usa nowy shortblock sti kosztuje 1800 dolarow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Na amerykanskim ebay'u nie takie potwory juz byly na seryjnym turbo. Widzialem ostatnio STI 07 na ori intercoolerze i turbo "350 awhp" a koszty to inna sprawa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 JED z tego co pamiętam drag na układ napędu w SI jest około - 70-80 HP - no chyba, że się mylę :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 No wlasnie...A jeden kolega na forum mowi, ze tak jest w jego aucie i jest OK. jezeli chodzi Ci o takie "białe autko z naklejką na tylnej klapie" to nawet mialem okazje sie nim wczoraj kawalek przejechac - niestety nie pytalem wlasciciela /nie był w zasiegu moich oczu :wink: /czy moge troche przycisnąć wiec tego nie zrobilem. Tak czy inaczej brzmi groznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Numerami z hamowni szkoda sobie zawracac glowe, bo kazda hamownia i tak pokzae co innego. Jedyne co warte jest uwagi, to jak szybkie jest auto. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=959316 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Numerami z hamowni szkoda sobie zawracac glowe, bo kazda hamownia i tak pokzae co innego. Jedyne co warte jest uwagi, to jak szybkie jest auto. Powiedziałbym inaczej: Ułamkami sekundy na prostej szkoda sobie zawracać głowe, bo i tak kazdy kierowca pokaże co innego Jedyne co warte jest uwagi, to jak szybki jest kierowca :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Z tym, że szybki kierowca najwięcej zyskuje na prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 dlaczego :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Z tym, że szybki kierowca najwięcej zyskuje na prostej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Na przykład gdzie więcej zyskujecie: a) jadąc w zakręcie późno hamując... albo : a) szybko wychodząc z zakrętu na prostą i mając pod jej koniec większą prędkość szybko wchodząc w zakręt i szybko go pokonując gdy wypluwa wam auto , korygujecie tor, hamujecie i na prostą wyjeżdżacie ciut wolniej mając na jej końcu znacznie mniejszą prędkość niż w a) .... Może jestem dziwny ale w taki sposób widzę szybki przejazd odcinka, żeby robić wszystko co możliwe, żeby mieć jak największą prędkość na końcu każdej prostej i jak najpóźniej hamować. Może nie do końca precyzyjnie to ubieram w słowa ale tak ja to widze. :roll: ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 marti, na prostej kazdy moze byc szybki (zadna filozofia), ale zeby jechac szybko w zakretach to juz trzeba miec jaja :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 O predkosci na koncu prostej decyduje bardzoej moc samochodu niz kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 O predkosci na koncu prostej decyduje bardzoej moc samochodu niz kierowca. A nie szybkość w zakręcie przed prostą? http://www.whiteline.com.au/docs/tech/W ... alysis.pdf ten tekst pokazuje ze słabszy samochód moż ebyć szybszy na końcu prostej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Ja pisze o jezdzie na wprost ze startu zatrzymanego. Predkosc na mecie jest najlepszym wyznacznikiem mocy samochodu, lepszym niz "pomiar" na hamowni. Czas przejazdu bardzo zalezy od tego jak sie wystartuje i jak sie zmienia biegi, ale predkosc zalezy glownie od mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 A to tak masz rację, chociaż czasem przydałby się dłuższy dystans bo mocniejsze auta dopiero pokazują co portrafią przy więszych prędkosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Kuba: "Ja pisze o jezdzie na wprost ze startu zatrzymanego". A ja nie Ja nie postrzegam odcinka jako prostej tylko łuku ją poprzedzającego i prostej. Nie jeżdżę na 1/4 mili więc mogę sobie na to pozwolić. Dla mnie najważniejszy jest czas przejechania takiego odcinka i moim zdaniem jest on najkrótszy wtedy, gdy szybko zacznę się rozpędzać aby na końcu prostej mieć największą szybkość i jak najpóźniej tam zachamować. Żeby to osiągnąć muszę dobrze wjechać w zakręt ją poprzedzający, co wcale nie znaczy szybko. Czasem lepiej wolniej wjechać żeby szybciej zacząć się rozpędzać. Z mojego punktu widzenia najważniejsza jest prosta, a raczej prędkość wyjścia na nią. Tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 marti, to nie rob off-topicu w tym temacie, bo jest on o tym czy mozna w STi na seryjnej turbinie uzyskac 300whp. PS. Ja sie scigam seryjna Miata, wiec doskonale sobie zdaje sprawe jak bardzo wazna jest predkosc na wyjsciu z zakretu, nie musisz mi tego tlumaczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się