Skocz do zawartości

swap ramienia wycieraczki w GT


szymu

Rekomendowane odpowiedzi

z racji tego, że w 98 roku jeszcze nie wymyślono spojlerów na wycieraczkę o dużej powierzchni, chciałbym przystosować mój samochód do tych jakże trudnych dzisiejszych czasów, gdy trzeba popylać po autostradzie powyżej 150kmh i wycieraczka kierowcy (nawet śledź) przestaje działać...

 

jako, że pewnie części w subaru są wymienne - oto pytanie: jakie ramię z new-age subaru z dużym spojlerem podpasuje do GT?

 

tak wygląda spojler u mnie:

 

98460.jpeg

 

a tak na przykład w Outbacku:

 

98461.jpeg

 

jakie modele miały ramię podobne do tego z Outbacka ale pasujące do GT? to z OBK wydaje się za długie (ale nie mierzyłem)

 

czy to skomplikowana operacja taka wymiana ramienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z płaskimi wycieraczkami działa przy dużych prędkościach.

też nie do końca, przyjrzyj się jaką mam wycieraczkę ;) faktycznie, prędkość "progowa" leniuchowania wycieraczki zwiększyła się ze 130-140 do ok 150 ale dalej problem istnieje, zwłaszcza przy dużym wietrze.

 

A u mnie wycieraczki dzialaja przy wiekszych predkosciach. Lustra moze nie ma jesli chodzi o przejrzystosc, ale naprawde da sie wytrzymac bez stresu

już kiedyś pisałem o tym na forum, lewa wycieraczka nie zbierała takiej wielkiej plamy wody dokładnie na wprost moich oczu. Płaskie są lepsze ale też widać, że przeskakują :/

 

Swietnie sie spisuje przy wiekszych predkosciach.

Już dawno o tym myślałem ale słyszałem, że ma wadę - w nocy światła samochodów jadących z naprzeciwka bardziej oślepiają i zrezygnowałem bo trochę jeżdżę po zmroku. Czy to prawda, masz z tym doświadczenia? Wiesz jak w Polsce ludzie mają poustawiane poziomy świateł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...