Kuba Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Tak. Przy okazji, tloczki sa przereklamowane. Np M5 E60 uzywa zaciskow dwu tloczkowych przy masie samochodu przekraczajacej 1800kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 KUBA teoretycznie mozesz miec racje nawet mnie osobie nie posiadajacej wyksztalcenia mechanicznego wydaje sie ze to sila nacisku na klocek(odpowiednia pompa) jest najwazniejsza,a nastepnie powierzchnia(ilosc tloczkow),moze sie myle.Dlatego poprosilem WAS o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Teraz nie mam czasu tego przerobic i wyjasnic, ale moze warto przeczytac ten temat, zaczynajac od postu #17. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=664099 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Rzeczywiście akurat liczba tłoczkow to sprawa drugorzedna, to tylko konkretne rozwiązanie, a to musi byc dobrane do celu i tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Zapoznalem sie z trescia tekstu.Z relacji testow osobnika DrBiggly ktory testowal OSOBISCIE rozne zestawienia ,LGT jest lepsze wiec o co chodzi w PL?Dlaczego narzekaja tak uzytkownicy SPEC.B UE.Dodam tylko ze DrBiggly chyba ma doswiadczenie w "drivewerowaniu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Nawet na torze w SRRT Legacy sa uzywane seryjne dwu tloczkowe zaciski. http://driveperformance.subaru.com/vers ... adrace.asp http://www.icyracing.com/cars.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 ... a moze nawet D2 k sport bo o AP RACING nawet nie mysle.... Dlaczego nie myslisz o AP. Zarabiasz jak mniemam w funciorach a kurs jest teraz smieszny. D2 kosztuje 5500 PLN, wiadomo gdzie. 5500 PLN to jest jakies 1350 funtow, za 1400 funtow mozna kupic 6 tloczkowe AP Racing z tarcza 335 mm. Chyba wiec warto pomyslec. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 11 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 MAC zarabiam nie w funtach a w euro,a ap po pierwsze jest drogie(sens wydawania takiej kasy)po drugie to nie potrzebuje az tak mocnych hamulcy(to tak jak bym kupil porsche to jazdy po bulki rano do sklepu i nie przekraczal 50km/h,lansik to nie dla mnie)po trzecie d2 k sport kosztuja 4500zl,a jak widac mozna wydac mniej i tez uzyskac skuteczne hamulce ale dzieki za checi pomocy [ Dodano: Pią Lip 11, 2008 9:43 pm ] KUBA ale widzisz ze cos je wspomaga,rurka grubosci reki doprowadzajaca powietrze.Tez o tym myslalem nie moge znalezsc takich elementow ktore nie beda wadzily w uzytkowaniu codziennym.I co raz blizej jestem decyzji kupna ich.Nauczylem sie uzywac zimermmanow ,wiec naucze sie tych tez uzywac. To i tak bedzie dla mnie skok milowy.Zreszta jak widac z maly wspomaganiem daja rade nawet na torze.Wiem tez ze kierowca a kierowca nie sa sobie rowni(nie mysle tu o sobie ale osobach narzekajacych na nie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 U Ciebie hamulce chyba nigdy nie beda pracowaly tak ciezko jak w tym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 To prawda KUBA,ale stary legacy ma problemy z chlodzeniem hamulcy musze o czyms podobnym pomyslec.Nie duza kasa,troche wlasnej pracy a skutecznosc pewnie duzo lepsza po paru hamowaniach.To zdjecie duzo mi podpowiedzialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 po trzecie d2 k sport kosztuja 4500zl,a jak widac mozna wydac mniej i tez uzyskac skuteczne hamulce ale dzieki za checi pomocy Nie ma czegos takiego jak D2 K sport. Jest D2 za 5500 i K Sport za 4500 (rownowartosc 1150 funtow w Polsce, w UK znacznie tansze). To, ze ludzie mowia, ze D2 to jest to samo co K Sport to nie znaczy, ze tak jest. Piszesz tu o Porsche i lansie z AP i wycieczkach do piekarni. Pozniej piszesz o rurach chlodzacych hamulce - do piekarni, w korkach? To do czego sa potrzebne Ci te hamulce? Za niecale 1000 funtow mozesz kupic 4 tloczkowe AP (lub Brembo za 950) z tarcza 308mm lub 4 tloczkowe AP za 1100 funtow z tarcza 325mm (lub Brembo za 1050). No i pamietaj, ze zaciski WRX to przynajmniej 1000 PLN, jakies dobre tarcze i klocki to nastepne 1000 PLN. No i te zaciski nie beda nowe. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Nie ma czegos takiego jak D2 K sport. Jest D2 za 5500 i K Sport za 4500 (rownowartosc 1150 funtow w Polsce, w UK znacznie tansze). To, ze ludzie mowia, ze D2 to jest to samo co K Sport to nie znaczy, ze tak jest. A czym się to niby różni? Ta sama fabryka, pudełka, czesci, wygląd. BTW: K-sport podnosi ceny, więc w detalu może też pójśc do góry niedługo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Mac racja ,nie wiem gdzie widzialem d2 z napisem k sport albo juz mi sie popierniczylo.Co do ap to hamulce ponad wyrost do dziadka,mysle ze moze moge kupic mniej zaawansowany zestaw plus wspomoc go chlodzeniem i bedzie zadowalajaco.Co do lansu i porsche to zle zinterpretowales moja sugestie mianowicie ten kto ma je na STI to ok(odpowiednie w stosunku do auta),ale w dziadku chyba wygladaloby co najmniej smiesznie.To troche jak z np 407 coupe przerost wygladu do mozliwosci auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Mac racja ,nie wiem gdzie widzialem d2 z napisem k sport albo juz mi sie popierniczylo.Co do ap to hamulce ponad wyrost do dziadka,mysle ze moze moge kupic mniej zaawansowany zestaw plus wspomoc go chlodzeniem i bedzie zadowalajaco.Co do lansu i porsche to zle zinterpretowales moja sugestie mianowicie ten kto ma je na STI to ok(odpowiednie w stosunku do auta),ale w dziadku chyba wygladaloby co najmniej smiesznie.To troche jak z np 407 coupe przerost wygladu do mozliwosci auta. Jezeli auto jest upalane to majac AP nawet w aucie 30-to letnim to nie jest to zaden lans tylko logika. Jak jezdzisz tylko do piekarni to po cholere zmieniac hamulce? A czym się to niby różni? Ta sama fabryka, pudełka, czesci, wygląd. Jest jeszcze technologia wytwarzania, materialy itp. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 MAC widzę ze kompletnie nadajemy na innych falach,albo się nie rozumiemy.Ty widzisz tylko dwa rozwiązania standard i AP,nie widzisz nic pośrednio.Ja natomiast potrzebuje coś lepszego od serii ale nie tak extremalnego jak AP.Nie upalam co weekend,ale tez nie wykluczam wypadów na tor w przyszłości,na pewno nie co sobota.Myślę ze musisz przejechać się legacy turbo kombi, żeby zrozumieć do czego dążę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 MAC widzę ze kompletnie nadajemy na innych falach,albo się nie rozumiemy.Ty widzisz tylko dwa rozwiązania standard i AP,nie widzisz nic pośrednio.Ja natomiast potrzebuje coś lepszego od serii ale nie tak extremalnego jak AP.Nie upalam co weekend,ale tez nie wykluczam wypadów na tor w przyszłości,na pewno nie co sobota.Myślę ze musisz przejechać się legacy turbo kombi, żeby zrozumieć do czego dążę. Slyszales takie powiedzenie: "Biednego czlowieka nie stac na tanie rzeczy" Nie jestem jakims znowu zwolennikiem AP (nie mam takich i nawet nie wiem jak hamuja). Wspomniales o K Sport wiec podalem Ci co mozesz kupic w podobnych pieniadzach. To wszystko. Sam zadecydujesz. Odpowiedz na twoje pytanie padla juz chyba w trzecim poscie. Ty natomiast zaczynasz kombinowac z jakimis rurami i innymi pierdolami. Po co? ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 "Biednego czlowieka nie stac na tanie rzeczy" Dlatego tez wlasnie wahałbym sie przed zakupem hamulców D2 czy K Sport. 8 tloczkow, dwuczesciowe tarcze, super klocki, przewody itd za 4 tysiace pln to brzmi za dobrze zeby bylo prawdziwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 super klocki, Klocki bodajże Galfera w zestawie są akurat dramatyczne. Cytat:A czym się to niby różni? Ta sama fabryka, pudełka, czesci, wygląd. Jest jeszcze technologia wytwarzania, materialy itp. Matko, ile mam wyjaśniać że to Ci sami ludzie, po prostu sprzedają to pod kilkoma markami oszukujać w ten sposób wyłącznych dystrybutorów, jest jeszcze XYZ i chyba jeszcze jedna marka. Nawet dostałem propozycję że mogą zrobić brand specjalnie dla nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Cytat:A czym się to niby różni? Ta sama fabryka, pudełka, czesci, wygląd. Jest jeszcze technologia wytwarzania, materialy itp. Matko, ile mam wyjaśniać że to Ci sami ludzie, po prostu sprzedają to pod kilkoma markami oszukujać w ten sposób wyłącznych dystrybutorów, jest jeszcze XYZ i chyba jeszcze jedna marka. Nawet dostałem propozycję że mogą zrobić brand specjalnie dla nas. Nie rozumiem Kuba o co Ci chodzi? Czy ktos Ci zmusza abys to pisal ktorys tam raz? Ty twierdzisz swoje (zakladam, ze byles w tej fabryce i wiesz to na pewno - no bo nie uwierze, ze dales sie nabrac na ten marketingowy belkot :wink: ) ja twierdze co innego a producent jeszcze cos innego. Reszta jest zawarda w powiedzeniu, ktore zacytowalem. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 CHodzi mi tylko o to że nie ma żadnej różnicy, nawet katalog jest identyczny i oznaczenia modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Obawiam sie ze AZRAEL ma racje,moja zona byla handlowcem i sprzedawala kopiarki i 3 bardzo znane i duze firmy sprzedawala ten sam sprzet.Roznia sie tylko nazwa wszystko inne to samo nawet czesci zanienne z jednego miejsca zamawiali. [ Dodano: Wto Lip 07, 2009 11:07 pm ] Mam pytanie do mistrzow mechaniki: -czy legacy H6 (ue)ma takie same zaciski jak GT05(usa)? Zdecydowalem sie zalozyc do legacy 92'Tna zaciski od GT'05(usa). Slyszalem glosy,ze sa takie same jak w H6 a te moge kupic w kraju natomiast GT'05 musze zamawiac w usa i znac numer czesci(jezeli ktos ma mozliwosc sprawdzic prosze o numer czesci-zacisku).Jezeli macie wiedze jak takie zmiany wprowadzic prosze o wskazowki(czy beda ktores z nich pasowac,czy potrzebne beda jakies dodatkowe adaptory,itp [ Dodano: Wto Lip 07, 2009 11:18 pm ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się