Jump to content

Subaru Legacy 2,2,kombi


andrea

Recommended Posts

Posted

Pomocy :cry::cry::cry: Co dokładnie oznacza podświetlany na pomarańczowo napis POWER który na wskaźnikach jest obok zielonego

napisu ECON???? Dotyczy Subaru Legacy kombi 2,2 1993 r - automat.

Za pomoc dzięki :D:D:D

Posted

Witam,

w naszym Legacy (rocznik 1998) tez automacie, byl taki przycisk na drazku skrzyni biegow, ktory powodowal, ze samochod lepiej sie zbieral (ze to tak niefachowo ujme). Jak byl wcisniety, na desce zapalal sie napis Power:) Moze to samo jest w Twoim legacy :)

Pozdrawiam,

Agnieszka

Posted

Dzięki Agnieszko,ale u mnie nie ma żadnego przycisku na lewarku skrzyni biegów poza przyciskiem ECON.Tak więc jest to jeszcze coś innego.Ale miło że kogoś to zainteresowało.Muszę szukać dalej.Pozdrawiam.

:D:D:D

Posted

a nie jest to czasem takie rozwiązanie jak w Toyotach?tzn. w Toyotach były (są?) na obrotomierzu takie dwie diodki,jedna zielona druga pomarańczowa.Świecąca zieleń informuje ze samochód jedzie ekonomicznie(np. jak sie nie żyłuje silnika) natomiast pomarańczowa zaświeca sie jak sie mocniej depnie na gaz,wtedy auto juz nie jedzie ekonomiczne.Może na tej samej zasadzie działają kontrolki ECON/POWER,czyli ich rola jest czysto informacyjna :wink:

 

pozdrawiam

Posted

Dzięki WRC fan,ale myślę że to nie to.Już próbowałem depnąć i kontrolka ta nie zaświeciła się.Świeci się tylko przy włączeniu kluczyka do stacyjki.Z chwilą włączenia zapłonu po ok.2s gaśnie.Ale dzięki za podpowiedź.Może Ty wiesz czy "syczenie" przedniego zawieszenia po wyłączeniu silnika to normalne? Tak jakby przez chwilę schodziło z niego powietrze.Pozdrawiam. :D:D

Posted

hmmm...ciężko mi powiedzieć,bo nie jestem mechanikiem ,albo innym specem,ale widziałem w ogłoszeniach z Legacy słowa takie jak :"regulowane zawieszenie", "pneumatyczne zawieszenie" etc. wiec domyślam sie ze w Twoim Legacy jest jakiś taki podobny wynalazek,wiec na Twoim miejscu podjechałbym do jakiegoś serwisu co sie zna na Subarakach i żeby Ci przepatrzyli ten zawias,bo mimo że może tak sie ma dziać przy wyłączaniu silnika to ja bym sie pokusił o sprawdzenie szczelności takiego zawieszenia

podkreślam że sie na tym nie znam ,ale tam mi intuicja podpowiada :wink:

 

pozdrawiam WRC fan-Michał

Posted

i niech pan termi....moderator przezuci topic np. na ogólny,bo tu troche nie pasuje,a tam może andrea szybciej otrzyma odpowiedzi na jego pytania 8)

 

UPDATE

sorki nie zauważylem ze taki sam topic jest na ogólnym :oops:

Posted
....Już próbowałem depnąć i kontrolka ta nie zaświeciła się.Świeci się tylko przy włączeniu kluczyka do stacyjki.Z chwilą włączenia zapłonu po ok.2s gaśnie...

 

Musisz najpierw wyłączyć tryb ECON guziczkiem na wiosełku. Lampka ECON zgasła i teraz skrzynia będzie pracować w trybie normalnym. I jak teraz dosypiesz mu z nienacka do pieca to zapali się lampka POWER, automat wchodzi w tryb pracy z maksymalnym wykorzystaniem dostepnych osiągów silnika - zredukuje bieg do najniższego możliwego przy aktualnej prędkości i nawet jak mu odpuścisz i wrzuci wyższy bieg to jeszcze przez kilka sekund pozostanie w trybie pracy POWER oczekując że za chwilę znowu zechcesz mu wyprostować rurę. Jak nie ponowisz ataku to przejdzie znowu do trybu normalnego. Przy maksymalnym wciśnięciu buta w dechę możesz usłyszeć także ciche tyknięcie z pod deski rozdzielczej - to rozłącza się przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego kompresora klimatyzacji aby cała para poszła w asfalt.

Posted

Dzieki GTA3. To już coś.Jutro to sprawdzę i powiem Ci jak było.Kolejna tajemnica mojego autka rozwiązana.Ale co z resztą :?: :?: :?: Chodzi mi o to "syczenie"Co prawda WRC fan(dzięki Ci :lol::lol::lol: )trochę rzucił jasnego światła na ten temat,ale nie do końca.Wiem najlepiej sprawdzić w serwisie,ale do najbliższego mam ok.180 km.Myślę że to jednak ten typ tak ma.Gdyby ktoś wpadł na nowy pomysł,jestem otwarty i chłonny na wiedzę.Pozdrawiam subaraków.

Posted

Jeszcze jeden warning odnośnie skrzyni.

Nie wiem ile twój egzemplaż ma wykulane ale koło 250k możesz spodziewać się konieczności serwisu skrzynki - tarczki się kończą.

A już wcześniej koło 200k podczas zmiany biegu na wyższy przy dużych obrotach możesz usłyszeć z pod maski ciche dźwięki przypominające brzęczenie wyrobionego łożyska kulkowego pracującego bez smaru i bez obciążenia. To luzy na jednej z przekładni satelitarnych -taki słaby punkt w tych wózkach.

 

Poszukaj dobrego, uczciwego fachowca sprawdzonego i polecanego pzrez innych zadowolonych klientów. Nie polegaj wyłącznie na ładnym warsztacie.

Posted

Dzięki za życzenia.Pozdrawiam wszystkich.GTA3 Tobie szczególnie za porady.Moja skrzynia ma przejechane ok.80 tys. po wymianie w Niemczech.Jak do tej pory sprawuje się bez zarzutu.Auto ma przejechane ogólnie 245 tys.Do 175 tys. był serwisowany w serwisie niemieckim(potwierdzone dokumentami).Coraz bardziej jestem zadowolony.Pozdrawiam :D:D:D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...