Niedźwiedź Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Hej, jeżdżę ostatnio sporo tras i naprawdę męczą mnie już słabe światła w legasiu. Nawet Opel Agila ma lepsze! Wiem, że na pewno trzeba zastosować lepsze żarówki (mam chyba OSram (philips?) BiLux i są zdecydowanie lepsze od "zwykłych"), ale czy są jeszcze jakieś sposoby? Czy doświadczeni użytkownicy Legasiów 94-98 mogą się wypowiedzieć? Legacy96, Wil3 do tablicy Z góry dzięki. PZDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 sirchaser, pewnikiem masz już wypalone odbłyśniki. Najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana odbłyśników na nowe. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 Najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana odbłyśników na nowe. :cool: to można same odbłyśniki?? czy od razu całe lampy? :arrow: http://allegro.pl/item375347773_reflekt ... _1999.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana odbłyśników na nowe. :cool: to można same odbłyśniki?? czy od razu całe lampy? :arrow: http://allegro.pl/item375347773_reflekt ... _1999.html Jeśli to Polcarowskie zamienniki to sobie daruj. Do tego modelu odbłyśników raczej nie dostaniesz. Coś kiedyś gdzieś czytałem o regeneracji tegoż, ale pachnie mi to magią i zabobonami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana odbłyśników na nowe. :cool: to można same odbłyśniki?? czy od razu całe lampy? :arrow: http://allegro.pl/item375347773_reflekt ... _1999.html Z MANUALNYM STEROWANIEM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 sirchaser napisał/a: szczur75 napisał/a: Najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana odbłyśników na nowe. :cool: to można same odbłyśniki?? czy od razu całe lampy? :arrow: http://allegro.pl/item375..._1995_1999.html Cytat: Z MANUALNYM STEROWANIEM ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tzn. że pstryczek do regulacji wysokości świateł se możesz ... Chyba, że masz samopoziomujące amory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 Tzn. że pstryczek do regulacji wysokości świateł se możesz ... Chyba, że masz samopoziomujące amory. tak myślałem. Skoro te zamienniki są do kitu to nie bardzo widzę inne rozwiązanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tzn. że pstryczek do regulacji wysokości świateł se możesz ... Chyba, że masz samopoziomujące amory. tak myślałem. Skoro te zamienniki są do kitu to nie bardzo widzę inne rozwiązanie. Rozsądnego raczej brak. Możesz inwestować w różne żarówki. Możesz sie pobawić w montaż układu ksenonów, ale takie nie wszystkie są zgodne z naszym prawem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tzn. że pstryczek do regulacji wysokości świateł se możesz ... Chyba, że masz samopoziomujące amory. To po co regulacja elektryczna skoro są samopoziomujące amory. Ja mam tak w forku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tzn. że pstryczek do regulacji wysokości świateł se możesz ... Chyba, że masz samopoziomujące amory. To po co regulacja elektryczna skoro są samopoziomujące amory. Ja mam tak w forku. A jak nie są ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Ja mam samopoziomujące amory i elektryczną regulację świateł. Po co? Wytłumacz mi. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Wyjaśnienie jest tylko jedno. FHI nie wierzyło w skuteczność tych amorów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 FHI nie wierzyło w skuteczność tych amorów. Czyli jak padną i dupka usiądzie, to wtedy regulujemy? :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sendrek Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 sirchaser: Proponował bym Ci zregenerować reflektory, jak dasz radę sam rozebrać lampę to koszt za komplet będzie rzędu 100pln. Efekt jest b.dobry - sprawdzone na kilku różnych autach. Sprawdź PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted July 1, 2008 Author Share Posted July 1, 2008 sendrek, :arrow: PW [ Dodano: Wto Lip 01, 2008 11:22 am ] Plan jest taki. Wyczyszczę najpierw porządnie lampy na zewnątrz razem z polerowaniem (ktoś się orientuje czy klosze są szklane czy plastikowe?). Wyczyszcze wewnątrz bezdotykowo. Kupię nowe żarówki (myślę o Osram NightBreaker - ktoś doświadczał?). Obejrzę odbłyśniki - jeśli okarze się , że są wypalone - oddan do regeneracji. [ Dodano: Czw Lip 10, 2008 9:53 am ] lampy wymontowałem, z zewnątrz wypolerowałem pastą, w środku wypłukałem cały syf - woda czysta nie była, włożyłem nowe żarówki Osram Nightbreaker i to tyle. Lampy generalnie mam zmasakrowane - poklejone całe, odbłysnik na dolnej części, zaraz pod żarówką wypalony. Podobno są jakieś folie samoprzylepne lustrzane żeby nakleić, ale dostać ich nigdzie nie mogę. Na regenerację wysłać lamp nie mogę, bo to tydzień bez auta. Czy z wypalonymi odbłyśnikami montaż ksenonów ma sens :?: :arrow: http://moto.allegro.pl/item397491363_ze ... enon_.html [ Dodano: Czw Lip 10, 2008 10:14 am ] może odpuszczę sobie regenerację reflektorów i zamontuje sobie halogeny drogowe :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sendrek Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 wydaje mi się,że jedyny ratunek dla Twoich lamp to pełna regeneracja czyli: -b.dokładne wymycie i polerowanie kloszy -wyczyszczenie odbłyśników i od nowa naparowanie aluminium(namiar Ci dawałem na PW) wtedy po montażu dobrych żarówek na pewno bedzie b.dobry efekt. co do ksenonów allegrowych... badałem w laboratorium elektrycznego wyposażenia pojazdów samochodowych: -h4 "bi-xenon" -h4 zwykła za 5pln -h4 osram night-breaker z tego co pamiętam to w strefie cienia xenony miały ponad dziesięciokrotnie przekroczoną jasność, natomiast w strefie gdzie potrzebne jest dużo światła nightbreaker były znacznie lepsze. jak wrócę z pracy to napiszę dokładnie jakie wartości i na których miejscach ekranu pomiarowego zanotowałem. w przyszłym tygodniu pomierze natężenie oświetlenia z lampy WRX MY 03-05 z ksenonami "made in china", ale już wiem że bedzie dużo za jasno w strefie cienia - pamiętam jak mi kiedyś obecne auto Foreksa zaświeciło na ryżowej to nie wiedziałem gdzie mam do domu skręcać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 natomiast w strefie gdzie potrzebne jest dużo światła nightbreaker były znacznie lepsze. czyli dobrze wybrałem żarówki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now