Jump to content

Mitsu Lancer Evo VIII - "Sportowy samochod roku"


555

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply
Posted

Porsche fajne auta, ale troche nie praktyczne, jak by tak mierzyc to pewnie Ferrari Enzo powinno byc pierwsze bo jest chyba najszybsze z calej tej samochodowej gawiedzi, Evo jest tam gdzie powinno byc, i bardzo dobrze.

  • Ojciec Założyciel
Posted

Gratulacje :wink:

Ale centralny dyfer miedzy silnikiem a skrzynia biegow :shock: :?:

 

 

Pozdrowienia

Posted
A ja jak kocham subaru, ale uważam że na pierwszym miejscu Porsche a na drugim EVO trzecie dla STi albo na równo z EVO :twisted:

 

Witam na forumie ja tam wole mojego zetora do opryskiwania pożeczek :D

 

Sadownik.

Posted
Witam na forumie ja tam wole mojego zetora do opryskiwania pożeczek

W dziedzinie oprysku porzeczek z pewnoscia nie dorowna mu nawet najbardziej przetuningowane Mitsubishi :twisted:

  • Ojciec Założyciel
Posted
pożeczek
:?: :shock:

 

Wiem - porzeczek sie nie opryskuje, a jaki jest smak tego co cytowane ? :P :wink:

 

Pozdrowienia

Posted
pożeczek
:?: :shock:

 

Wiem - porzeczek sie nie opryskuje, a jaki jest smak tego co cytowane ? :P :wink:

 

Przepraszam słownik ortograficzny zjadły mi mszyce :D

 

Sadownik szukający leśnika znaczy forestera

Posted
pożeczek
:?: :shock:

 

Wiem - porzeczek sie nie opryskuje, a jaki jest smak tego co cytowane ? :P :wink:

 

Pozdrowienia

 

Jak przefermentują to całkiem niezły 8) Również pozdrawiam Sadownik.

ps. opryskuje się :)

Posted

Ha. A pismo CAR - brytyjskie, wlasnie w empikach - z podtytulem Performance Car Of The Year ma zupelnie inne wyniki. Co wcale nie znaczy, ze Subaru jest na pierwszym miejscu.

Jak sami dobrze wiecie - bo zero obiektywności mamy względem Subaru- te oceny w pismach są subiektywne.

 

Może to zależeć na przykład od tego, czy oceniają Francuzi, Anglicy czy Amerykanie albo Niemiaszki. Każdy z nich ma zupełnie inny obraz idealnego samochodu wykreowany przez lokalna prasę, środowisko motoryzacyjne i tak dalej.

 

Nie wierzyć prasie. Za nic, nigdy. A może importer EVO dał jurorom - do oceny - po samochodzie na miesiąc i pokrył wszystkie wydatki - benzyna, restauracje, hotele...A importer Porsche dał na miesiąc ale nie zapłacił za restauracje? Albo jak mu rozwalili dwa auta, to powiedział, co o tym mysli?

Posted

Gratulacje dla Mitsubishi sprytne rozwiązania techniczne i bogate wyposażenie standardowe oraz niezły wygląd receptą na dobre auto :)

Posted

Dobre auto to jest panda 4x4. W srodku materialy te same co w WRX, naped 4x4 doskonaly. A stosunek ceny do 4x4 nie do przebicia.

Posted

ComeToDaddy napisał:

 

Cytat:

Witam na forumie ja tam wole mojego zetora do opryskiwania pożeczek

 

 

W dziedzinie oprysku porzeczek z pewnoscia nie dorowna mu nawet najbardziej przetuningowane Mitsubishi :twisted:

chyba że robiony w Monster Garage :D

 

Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery... :roll:

Posted
Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery...

Podaj system elektroniczny zastosowany w evo8 ktorego nie bylo w evo7

Posted
Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery...

Podaj system elektroniczny zastosowany w evo8 ktorego nie bylo w evo7

 

 

Super AYC

Posted

Evolution IV(1997)

 

"All wheel drive Ferguson layout. Center and rear viscous couplers. "

 

 

Evolution V(1998) and EvolutionVI(1999)

 

 

"All wheel drive Ferguson layout. Front (TorSen), center ( viscous coupler) and rear (mechanical). "

 

 

Za www.rallycars.com - a Tryphon Georgalides wie co pisze jak pisze o samochodach. Jak widać zaróno w IV jak i w V i VI nie ma aktywnych dyfrów.

 

Dopiero w EVO VII:

"Full time four wheel drive layout. Front (TorSen), center (ACD) and rear (AYC) differentials."

Posted

evo VII:

"The big piece de resistance, however, is the new ACD (Active Center Differential) which uses an electronically controlled clutch that gives better grip compared to the standard VCU type to improve traction, as well as the AYC (Active Yaw Control) stystem, which gives better torque distribution between the rear wheels"

 

evo VIII:

"elektrohydraulischer Hinterachsdifferenzial ( Super AYC ), elektrohydraulischer Mittendifferenzial ( ACD ) "

 

tyle że moje poprzednie stwierdzenie miało być formą pytania... :evil: nie jeździłem żadnym evo :(

 

Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery... :roll:

:?: :?: :?:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...