555 Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 Tak jak w temacie...A Subaru Impreza WRX STI na trzecim miejscu... http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=566178
ComeToDaddy Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 IMHO zupelnie zasluzenie, gratulacje Mitsubishi :!:
Niuniek Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 A ja jak kocham subaru, ale uważam że na pierwszym miejscu Porsche a na drugim EVO trzecie dla STi albo na równo z EVO
ComeToDaddy Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 Porsche fajne auta, ale troche nie praktyczne, jak by tak mierzyc to pewnie Ferrari Enzo powinno byc pierwsze bo jest chyba najszybsze z calej tej samochodowej gawiedzi, Evo jest tam gdzie powinno byc, i bardzo dobrze.
Niuniek Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 Ferrari :?: Te ołtarzyki z całym szacunkiem nigdy nie dorównają właściwościom jezdnym Porsche, przynajmniej według mnie.
Loucyphre Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 Dobrze ze dodajesz, że to wg Ciebie Pozdrawiam
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted November 26, 2004 Ojciec Założyciel Posted November 26, 2004 Gratulacje :wink: Ale centralny dyfer miedzy silnikiem a skrzynia biegow :shock: :?: Pozdrowienia
sadownik Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 A ja jak kocham subaru, ale uważam że na pierwszym miejscu Porsche a na drugim EVO trzecie dla STi albo na równo z EVO Witam na forumie ja tam wole mojego zetora do opryskiwania pożeczek Sadownik.
ComeToDaddy Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 Witam na forumie ja tam wole mojego zetora do opryskiwania pożeczek W dziedzinie oprysku porzeczek z pewnoscia nie dorowna mu nawet najbardziej przetuningowane Mitsubishi
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted November 26, 2004 Ojciec Założyciel Posted November 26, 2004 pożeczek :?: :shock: Wiem - porzeczek sie nie opryskuje, a jaki jest smak tego co cytowane ? :wink: Pozdrowienia
sadownik Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 pożeczek :?: :shock: Wiem - porzeczek sie nie opryskuje, a jaki jest smak tego co cytowane ? :wink: Przepraszam słownik ortograficzny zjadły mi mszyce Sadownik szukający leśnika znaczy forestera
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted November 26, 2004 Ojciec Założyciel Posted November 26, 2004 Powodzenia w poszukiwaniach :wink: Pozdrowienia
sadownik Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 pożeczek :?: :shock: Wiem - porzeczek sie nie opryskuje, a jaki jest smak tego co cytowane ? :wink: Pozdrowienia Jak przefermentują to całkiem niezły 8) Również pozdrawiam Sadownik. ps. opryskuje się
arno Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Ha. A pismo CAR - brytyjskie, wlasnie w empikach - z podtytulem Performance Car Of The Year ma zupelnie inne wyniki. Co wcale nie znaczy, ze Subaru jest na pierwszym miejscu. Jak sami dobrze wiecie - bo zero obiektywności mamy względem Subaru- te oceny w pismach są subiektywne. Może to zależeć na przykład od tego, czy oceniają Francuzi, Anglicy czy Amerykanie albo Niemiaszki. Każdy z nich ma zupełnie inny obraz idealnego samochodu wykreowany przez lokalna prasę, środowisko motoryzacyjne i tak dalej. Nie wierzyć prasie. Za nic, nigdy. A może importer EVO dał jurorom - do oceny - po samochodzie na miesiąc i pokrył wszystkie wydatki - benzyna, restauracje, hotele...A importer Porsche dał na miesiąc ale nie zapłacił za restauracje? Albo jak mu rozwalili dwa auta, to powiedział, co o tym mysli?
nemo Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Gratulacje dla Mitsubishi sprytne rozwiązania techniczne i bogate wyposażenie standardowe oraz niezły wygląd receptą na dobre auto
arno Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Dobre auto to jest panda 4x4. W srodku materialy te same co w WRX, naped 4x4 doskonaly. A stosunek ceny do 4x4 nie do przebicia.
JotEn Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 ComeToDaddy napisał: Cytat: Witam na forumie ja tam wole mojego zetora do opryskiwania pożeczek W dziedzinie oprysku porzeczek z pewnoscia nie dorowna mu nawet najbardziej przetuningowane Mitsubishi chyba że robiony w Monster Garage Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery... :roll:
ComeToDaddy Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery... Podaj system elektroniczny zastosowany w evo8 ktorego nie bylo w evo7
Azrael Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery... Podaj system elektroniczny zastosowany w evo8 ktorego nie bylo w evo7 Super AYC
Azrael Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Chyba Ci się coś pokręciło AYC pojawiło się w EVO VI TME a Super AYC to nowość z VIII
ComeToDaddy Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 obawiam sie ze nic mi sie nie pokrecilo, jak chcesz moge ci podeslac pdf'a ze strony mitsubishi
Azrael Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Evolution IV(1997) "All wheel drive Ferguson layout. Center and rear viscous couplers. " Evolution V(1998) and EvolutionVI(1999) "All wheel drive Ferguson layout. Front (TorSen), center ( viscous coupler) and rear (mechanical). " Za www.rallycars.com - a Tryphon Georgalides wie co pisze jak pisze o samochodach. Jak widać zaróno w IV jak i w V i VI nie ma aktywnych dyfrów. Dopiero w EVO VII: "Full time four wheel drive layout. Front (TorSen), center (ACD) and rear (AYC) differentials."
ComeToDaddy Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 Idasz sobie uciac reke ze wie lepiej od kolesiow z Mitsubishi :?:
JotEn Posted November 27, 2004 Posted November 27, 2004 evo VII: "The big piece de resistance, however, is the new ACD (Active Center Differential) which uses an electronically controlled clutch that gives better grip compared to the standard VCU type to improve traction, as well as the AYC (Active Yaw Control) stystem, which gives better torque distribution between the rear wheels" evo VIII: "elektrohydraulischer Hinterachsdifferenzial ( Super AYC ), elektrohydraulischer Mittendifferenzial ( ACD ) " tyle że moje poprzednie stwierdzenie miało być formą pytania... nie jeździłem żadnym evo Evo VIII.....hm moze Evo VII tak, ale Evo VIII to juz chyba zbyt duzo elektroniki i to na pewno nie skuteczniejszej od Carrery... :roll: :?: :?: :?:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.