Jump to content

IC


Jacky X
 Share

Recommended Posts

Różne do GT montuje się IC bo seria nie jest najlepsza.Po przez różne TMIC z WRX,STI itp.montuje się FMIC:greddy,blitz.

 

Tu kolega pojechał bezkompriomisowo chyba.Wywalił tak z 1/2 zderzaka i wstawił chyba FMIC z TIRa. Ciekawa przeróbka zderzaka.Proszę zauważyć,że seryjne halogeny zostały zastąpione soczewkami.Jak Wam się to podoba ? Nawet rejestracja jakoś ma miejsce a wiadomo czasem ..

 

0130017971001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Samochod wyglada na zadowolony z modyfikacji - taki szeroki usmiech, az zmarszczek dostal w kacikach :)

 

Ale powazniej - ludzie rozne zakladaja zderzaki i jest chyba troche firm robiacych takowe.

Ale mnie sie oryginalny bardziej podoba :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Mnie też się oryginalny bardziej podoba. Sam mam inny i mi się mniej podoba ale czasem trzeba zrezygnować z wyglądu dla funkcjonalności.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co w swojej ksiazce pisze Corky Bell, otwor wlotu powietrza na IC nie musi byc wiekszy niz sam IC (oczywiscie IC nie moze byc zasloniety), podobno wystraczy 1/4 powierzchni IC. Dlatego chyba seryjny IC w Subaru dziala wystarczajaco dobrze pomimo malego wlotu.

Link to comment
Share on other sites

Jacky X, heh no właśnie miałem wkleić tą fotkę ale mnie ubiegłeś :wink:

Link to comment
Share on other sites

markos007, dzięki. Wielu osobom się ten przód nie podoba...jak widać wszystko jest kwestią gustu. Mi na zdjęciach się średnio podoba, a na żywo wygląda dużo lepiej - jakiś taki niefotogeniczny jest :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kruk,

 

MEGA pozytyw za kolor. Chciałem już wielokrotnie wiele poprzednich aut tak psiknąć, ale jakoś nigdy się nie przekonałem na 100%

 

i MEGA pozytyw za pełnego agresora od przodu. Tylko mów każdemu, że to chłodnica wody do natrysku na intercooler. I że intercooler dopierozabudujesz jak w końcu wytniesz te 1,5m na 0,8m w masce :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

zeby nie tworzyc nowego tematu zapytam sie tu

 

mam mozliwosc tanio kupic kompletny IC od WRX MY'07 - podobno bez wiekszych przerobek pasuje do GT MY'00 :roll:

 

otoz mam kilka pytan:

- czy gra warta swieczek?

- czy ten IC naprawde jest plug&play, a jezeli nie, to co konkretnie trzeba zmienic/dopasowac

 

z gory dziekuje :smile:

Link to comment
Share on other sites

Eddie - u mnie zrobilem podobnie - z tym ze mma forka - ale pod maska tak samo jak w imprrezach jest u mnie - IC z 2007 jest szerszy i wyzszy - wymagal ode mnei przerobki mocowan - tu trzeba podgiac tam podszlifowac - poza tym mocowania sa blizej - n 2007 nie ma cewki na gorze to nic nie przeszkadza - zalozyc sie da - odrobinka dlubaniny z mocowaniami

 

u mnie pomoglo - subiektywne odczucie nie poparte wykresami, jedynie doznaniami z jazdy - jeszcze :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

zeby nie tworzyc nowego tematu zapytam sie tu

 

mam mozliwosc tanio kupic kompletny IC od WRX MY'07 - podobno bez wiekszych przerobek pasuje do GT MY'00 :roll:

 

otoz mam kilka pytan:

- czy gra warta swieczek?

- czy ten IC naprawde jest plug&play, a jezeli nie, to co konkretnie trzeba zmienic/dopasowac

 

W LHD nie powinno byc wiekszych problemow, sadzac po opisach instalacji - wiecej klopotow jest w RHD.

Na pewno nieco wiekszy i lepszy - chociaz jak juz, to bym szedl na calosc i szukal od STI v7/8 - chyba sa jeszcze nieco lepsze i spokojnie powinny wystarczac pod 400KM z dobrym nawiewem.

Ale jesli faktycznie tanio... to bym sie pewnie nawet nie zastanawial za wiele :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

eddie - poszukaj sobie tematow na scoobynecie - roznic wielkich nie ma.

odpadnie Ci ciecie zbiorniczka plynu wspomagania...

 

Modyfikacja nie jest z gatunku trudnych, z tego co widac w opisach.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...