slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 może gdzieś było ale wyszukiwarka nie chce byc kompatybilna z moim pytaniem jadę suchym asfaltem, są zakręty w miarę konkretne czy opony "drą się" zawsze kiedy czuję przeciążenie, czy tylko przy uślizgu, czy może wtedy kiedy piszczą? chodzi o to czy można cisnąć w zakrętach bez obawy o zbyt mocne zużycie gum czy raczej do takiej jazdy szykować następny komplet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 nawet jak jedziesz 40km to opona sie zuzywa tylko nieporownywalnie mniej.jak jezdzisz po ostrych zakretach zuzywaja sie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 to oczywiste, że zużywają się... dziwne pytanie :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 wiadomo że się zużywają - nie o to chodzi ale czy dopóki nie stracę przyczepności zużycie jest podobne do "normalnego" skręcania czy jednak sporo większe nie wiem czy dobrze artykułuję sprawę, może to jest większym problemem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 podobno najbardziej zużywają się opony przy przyśpieszaniu i hamowaniu. zakręty mają wpływ na zuzycie głównie przy ich pokonywnaiu na poślizgu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 no i o takie wyjaśnienia mi chodzi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ale: czym szybciej pokonujesz zakręt tym bardziej wychyla się auto - więcej masy 'spływa' na zewnętrzną stronę, co znaczy, że nacisk opony na asfalt po tej stronie jest większy, co znaczy, że tarcie również jest większe, co znaczy, że czym szybciej pokonujesz zakręt tym opony bardziej się zużywają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 subaru się nie wychylają przecież :razz: gumy są całkiem szerokie jak na mój nieekstremistyczny gust - może nie jest tak źle się łudzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 możesz jeździć wolno i przejedziesz więcej km na jednym komplecie a możesz jeździć tak, żeby ta jazda sprawiała frajdę i wymienisz je po prostu szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 możesz jeździć wolno i przejedziesz więcej km na jednym komplecie a możesz jeździć tak, żeby ta jazda sprawiała frajdę i wymienisz je po prostu szybciej jest jeszcze jedno wyjscie,troche ekstremalne.mozesz wogole nie jezdzic i wtedy gumy przez kilka lat jak nwki beda wygladaly nie to chyba przesada :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 subaru się nie wychylają przecież :razz:gumy są całkiem szerokie jak na mój nieekstremistyczny gust - może nie jest tak źle się łudzę Subaru to nie jest jakas marka z ksiezyca. Podlega takim samym prawom fizyki jak kazda inna marka. Zobaczcie jak pracuje opona na feldze. Bardzo fajny filmik pogladowy. http://pl.youtube.com/watch?v=UCCdxfBu66U Mysle, ze te zakladane seryjnie na Legace sa jeszcze bardziej miekkie niz te na filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 możesz jeździć wolno i przejedziesz więcej km na jednym komplecie a możesz jeździć tak, żeby ta jazda sprawiała frajdę i wymienisz je po prostu szybciej jest jeszcze jedno wyjscie,troche ekstremalne.mozesz wogole nie jezdzic i wtedy gumy przez kilka lat jak nwki beda wygladaly nie to chyba przesada :razz: A i tak je szlak trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zobaczcie jak pracuje opona na feldze. Bardzo fajny filmik pogladowy. http://pl.youtube.com/watch?v=UCCdxfBu66U no rzeczywiście można sobie dużo wyobrazić :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 slesz, mi przy dynamicznej jezdzie w zakretach bieznik stosunowo wolno sie zuzywa - dopiero jak ostro pojade to tylko boczki ida w zapomnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się