Jump to content

Bo sie wylalo..


szuster
 Share

Recommended Posts

czy druga tez trzeba,
nie zawadzi obejrzeć nie tylko drugą końcówkę, ale też innye elementy zawieszenia. W przypadku końcówki drugiej sugeruję zdjąć zabezpieczenie, odkręcić nakrętkę i wymontować ze zwrotnicy, oraz ocenić luz; jeżeli "chodzi" w ręku łatwo - wymienić, jeżeli b. ciężko, ale płynnie - zostawić, zmontować w odwrotnej kolejności.
Link to comment
Share on other sites

Gdyby Ci przyszlo do glowy naprawiac to w Clondalkin, to jak juz bys chcial tam zbieznosc ustawiac, to patrz panu na rece (caly jeden spec od sprzetu, bo ustawienie zbieznosci wymaga odprawienia paru zabiegow magicznych przeciez).

Ja sie z nimi wozilem trzy tygodnie w temacie poprawki zbieznosci, bo kierownica byla niedocentrowana - pan nie widzial problemu... i sie nie doprosilem o poprawke.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak Tomek mowil, w Clondalkin nawet oleju nie potrafia wymienic :twisted:

Predzej sam to zrobie i pojade na zbienosc ;) A szykuje mi sie jeszcze kilka innych rzeczy do wymiany do podjade do zaufanego mechanika :cool:

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...