Than_Junior Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Heja, ostatnio zaczalem sie zastanawiac, co konkretnie daje zmiana paska klinowego na "sportowy"? Jaki jest efekt? Kiedy jest to byc moze konieczne? Czy montaz w seryjnym aucie ma sens? Chodzi mi np. o to: (z: http://www.subaru-sti.co.jp/parts/blbpd ... /cat2.html ) za wszelkie info bede wdzieczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Nic nie daje. Pewnie jest wykonany z mocniejszego materiału za odpowiednio wyższą cenę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Nic nie daje. Pewnie jest wykonany z mocniejszego materiału za odpowiednio wyższą cenę. jak nic nie daje :shock: moze być lżejszy z 5 gramów Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Heja, ostatnio zaczalem sie zastanawiac, co konkretnie daje zmiana paska klinowego na "sportowy"? Jaki jest efekt? Kiedy jest to byc moze konieczne? Czy montaz w seryjnym aucie ma sens? Chodzi mi np. o to: Obrazek (z: http://www.subaru-sti.co.jp/parts/blbpd ... /cat2.html ) za wszelkie info bede wdzieczny Boże Than przecież ten pasek może nie mieć homologacji :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Na pewno nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted June 25, 2008 Author Share Posted June 25, 2008 pytalem z czystej ciekawosci Ciekawosc zaspokojona, dzieki Kruk i carfit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts