Skocz do zawartości

Przebieg 200 000 czy to dużo dla Forestera Turbo?


siemas

Rekomendowane odpowiedzi

proszę o opinie doświadczonych użykowników Subaru,

czy 200 tys to już duży (problematyczny) przebieg dla Forestera 2.0 Turbo w automacie z 2002 roku;

z jaki problemamy należy się liczyć będąc posiadaczem takie auta, :???:

jakie podzespoły do wymiany w najbliższym czasie

(amortyzatory, rozrząd,....)

 

Z góry dziękuję za Wasze głosy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemas, wszystko zalezy czy i jak auto bylo serwisowane i jak uzytkowane.Czy przebieg zrobiony na trasach czy w miescie.Na poczatek czeka cie duzy serwis taki jak po 100kkm ( z wymiana rozrzadu i reg. zaworow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemas, naprawde duzo zalezy od sposobu w jaki samochod byl uzytkowany i serwisowany. Rozrzad przy 200.000 na pewno Cie czeka. Jesli automat jest w dobrym stanie, to przynajmniej odpada kwestia sprzegla. Zawias na pewno do przejrzenia, silnik - tak jak wyzej pisalem - indywidualna ocena. Najlepiej wez samochod do jakiegos ASO na sprawdzenie przed zakupem i na pewno dowiesz sie konkretow o stanie pojazdu.

 

EDIT: turdziGT, juz napisal wczesniej dokladnie to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz rzeczy, o których wspominali moi przedmówcy obejrzyj dokładnie stan blach - głównie tylne nadkola - poza tym zobacz karoserię w tylnej jej części - lubi pracować, zwłaszcza na naszych drogach - dobrym pomysłem jest rozpórka. Co do zawieszenia - najdrażliwsze dla portfela sa tylne amory - jeżeli maja poziomowanie, ale mozna je przerobić na zwykłe. Skrzynia biegów - zwłaszcza jej tylna część - osłuchaj dobrze czy nic nie pracuja z niepokojącym dźwiękiem. Nie przejmuj sie drobnym stukaniem na nierównosciach - to laczniki stabilizatora lub magiel - na naszych drochach szybko padaja. Przy tym przebiegu katalizator (jezeli jest ) moze sie kwalifikowac do wymiany - rownie dobrze i czesc ukladu wydechowego.

Silnik jezeli byl dobrze serwisowany powinien byc w dobrym stanie - przyjrzyj sie turbo i kablom wysokiego napiecia, a także świecom. Proponuje także wymienić oleje wszedzie. Jezeli ma szyberdach do zobacz dokladnie prowadnice i uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm - co tu duzo mowic - laczysz ze soba gora 2 kielichy amora - przez to karoseria zyskuje na sztywnosci - osobisie stwierdzam ze auto lepiej sie prowadzi i mniej "chodzi" - konstrukcja banalna - 2 kolka i rurka - ale musi byc dobrze zrobiona. Zorbie fotke i wkleje jak to wyglada u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siekla, nie chce byc zlym prorokiem, ani watpic w Twoj pomysl, ale ... ( ;) ) .... ja bym nie ryzykowal z takimi wlasnymi konstrukcjami. Jednak na taka rozporke dzialaja pewne sily (wyobrazam sobie, ze niemale) i cholera wie, co sie moze zdarzyc w razie czego :?

 

Ja bym wolal juz wydac na cos, co na pewno jest sprawdzone - z tego co wiem, to m.in. STI oferuje odpowiednik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada to tak:

 

widzę, że masz LPG na pokładzie... a nie myślałeś, by z tym samym mechanikiem, który montował Ci to wzmocnienie przetestować takie rozwiązanie: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=117800

 

jestem ciekawy opinii fachowca, bo pomysł mi się podoba, ale diabeł jak wiadomo tkwi w szczegółach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawilem 400 PLN - ale robilem tez wydech przy okazji - co do pomyslu z kolem nie bardzo mi sie on podoba w Frysiach w mojej budzie - natomiast mysle ze wykonalne i musialbys z nim konkretnie gadac - mysle ze firma z Piastowa bedzie do tego przydatna

CET-LE

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...