Jump to content

Przebieg 200 000 czy to dużo dla Forestera Turbo?


siemas
 Share

Recommended Posts

proszę o opinie doświadczonych użykowników Subaru,

czy 200 tys to już duży (problematyczny) przebieg dla Forestera 2.0 Turbo w automacie z 2002 roku;

z jaki problemamy należy się liczyć będąc posiadaczem takie auta, :???:

jakie podzespoły do wymiany w najbliższym czasie

(amortyzatory, rozrząd,....)

 

Z góry dziękuję za Wasze głosy

Link to comment
Share on other sites

siemas, wszystko zalezy czy i jak auto bylo serwisowane i jak uzytkowane.Czy przebieg zrobiony na trasach czy w miescie.Na poczatek czeka cie duzy serwis taki jak po 100kkm ( z wymiana rozrzadu i reg. zaworow)

Link to comment
Share on other sites

siemas, naprawde duzo zalezy od sposobu w jaki samochod byl uzytkowany i serwisowany. Rozrzad przy 200.000 na pewno Cie czeka. Jesli automat jest w dobrym stanie, to przynajmniej odpada kwestia sprzegla. Zawias na pewno do przejrzenia, silnik - tak jak wyzej pisalem - indywidualna ocena. Najlepiej wez samochod do jakiegos ASO na sprawdzenie przed zakupem i na pewno dowiesz sie konkretow o stanie pojazdu.

 

EDIT: turdziGT, juz napisal wczesniej dokladnie to samo :)

Link to comment
Share on other sites

ale dla jego turbo może być zabójczy .

 

Przemeq, niby tak aczkolwiek turbo mozna dojechac i w 5 tys

Link to comment
Share on other sites

Oprocz rzeczy, o których wspominali moi przedmówcy obejrzyj dokładnie stan blach - głównie tylne nadkola - poza tym zobacz karoserię w tylnej jej części - lubi pracować, zwłaszcza na naszych drogach - dobrym pomysłem jest rozpórka. Co do zawieszenia - najdrażliwsze dla portfela sa tylne amory - jeżeli maja poziomowanie, ale mozna je przerobić na zwykłe. Skrzynia biegów - zwłaszcza jej tylna część - osłuchaj dobrze czy nic nie pracuja z niepokojącym dźwiękiem. Nie przejmuj sie drobnym stukaniem na nierównosciach - to laczniki stabilizatora lub magiel - na naszych drochach szybko padaja. Przy tym przebiegu katalizator (jezeli jest ) moze sie kwalifikowac do wymiany - rownie dobrze i czesc ukladu wydechowego.

Silnik jezeli byl dobrze serwisowany powinien byc w dobrym stanie - przyjrzyj sie turbo i kablom wysokiego napiecia, a także świecom. Proponuje także wymienić oleje wszedzie. Jezeli ma szyberdach do zobacz dokladnie prowadnice i uszczelki.

Link to comment
Share on other sites

dzięki za wszytskie uwagi

 

co do KOSZTOWNYCH tylnych amortyzatorów to z tym osztem sie liczę - dużo o tym czytałem na forum;

 

a jak kosztowo wygląda ewentualna wymiana wiatraczka (a może regeneracja?)

Link to comment
Share on other sites

zobacz karoserię w tylnej jej części - lubi pracować, zwłaszcza na naszych drogach - dobrym pomysłem jest rozpórka

 

mógłbyś powiedzieć coś więcej / dokładniej na temat tej rozpórki?

Link to comment
Share on other sites

Hmm - co tu duzo mowic - laczysz ze soba gora 2 kielichy amora - przez to karoseria zyskuje na sztywnosci - osobisie stwierdzam ze auto lepiej sie prowadzi i mniej "chodzi" - konstrukcja banalna - 2 kolka i rurka - ale musi byc dobrze zrobiona. Zorbie fotke i wkleje jak to wyglada u mnie

Link to comment
Share on other sites

siekla, nie chce byc zlym prorokiem, ani watpic w Twoj pomysl, ale ... ( ;) ) .... ja bym nie ryzykowal z takimi wlasnymi konstrukcjami. Jednak na taka rozporke dzialaja pewne sily (wyobrazam sobie, ze niemale) i cholera wie, co sie moze zdarzyc w razie czego :?

 

Ja bym wolal juz wydac na cos, co na pewno jest sprawdzone - z tego co wiem, to m.in. STI oferuje odpowiednik.

Link to comment
Share on other sites

Than Junior - wbrew pozorom to nie jest domowa konstrukcja - zostala wykonana i wymierzona i założona przez profesjonalny zakład zajmujący się takimi rzeczami - poza tym uważam, że jest solidniej wykonana niż odpowiednik STi

Link to comment
Share on other sites

Wyglada to tak:

 

widzę, że masz LPG na pokładzie... a nie myślałeś, by z tym samym mechanikiem, który montował Ci to wzmocnienie przetestować takie rozwiązanie: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=117800

 

jestem ciekawy opinii fachowca, bo pomysł mi się podoba, ale diabeł jak wiadomo tkwi w szczegółach...

Link to comment
Share on other sites

Zostawilem 400 PLN - ale robilem tez wydech przy okazji - co do pomyslu z kolem nie bardzo mi sie on podoba w Frysiach w mojej budzie - natomiast mysle ze wykonalne i musialbys z nim konkretnie gadac - mysle ze firma z Piastowa bedzie do tego przydatna

CET-LE

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...