marek790 Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Kto doradzi? Drążek zmiany biegów lata jakby się oderwał od czegoś. Biegi trzeba szukać ale jak się znajdzie wchodzą bez bólu. Mam wrażenie, że to jakaś sprężynka. Ale to tylko moje wrażenie. Jakie jest Wasze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Ciężko z takiego opisu wywnioskwać, może być spręzynka, "jabłko", krzyżak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 Azrael, stało się nagle. Rozebranie od strony kabiny coś wyjaśni>? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Warto od tego zaczać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo2k Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 marek790, jak masz możliwość wejdź pod auto i sprawdź stan łącznika między drążkiem a skrzynią. Mi pewnego dnia uciekły wszystkie biegi - puścił sworzeń. Na chwilę przed też musiałem biegów szukać mieszając w wiadrze :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 26, 2008 Author Share Posted June 26, 2008 Drążek siedzi jakby w kolanku. Tam jest niepokojący luz a właściwie drążek lata i nic go nie trzyma w pionie. Ktoś miał coś podobvnego? Są to części wymienne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Są to części wymienne? Jest zestaw naprawczy jabłuszka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Później spróbuję wrzucić rysunek i zaznaczysz o które częsci chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Azrael, dzięki. O ile chodzi o tę część co opisałem i wszyscy zrozumieli tak samo jak ja zobaczyłem :smile: to to ten plastik (jabłuszko) nie da się wyjąć. No chyba, że z całym metalem w który jest wciśnięty.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 marek790, to się da rozebrać, jest pierścień zabezpieczający, do tego jest zestaw naprawczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Grzegorz Magdziarz, zestaw w serwisie czy można dostać na wolnym rynku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 marek790, W ASO na pewno, u nieautoryzowanych też. Warto porównać ceny. Okazuje się, że niektóre elementy w ASO bywają taniej, ale mogą też być na zamówienie, a gdzie indziej od ręki. Wyślij mi swój VIN jutro lub w poniedziałek podam Ci numery ersatzteile Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Grzegorz Magdziarz, dzięki. co to jest ersatzteile? :smile: VIN poszedł na pw. Na bank ten plastik (kolanko) powoduje, że wajcha lata jak chce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Na bank ten plastik (kolanko) powoduje, że wajcha lata jak chce? Oczywiście, że nie. Ale ten przegub najczęściej się zużywa. Ersatzteile-części zamienne: 35035KA010 051904220 062620280 031432000 To dotyczy tego kolanka na zamieszczonym przez Ciebie zdjęciu. Od spodu trzeba też obejżeć i zweryfikować stan podpory manetki: połącznie tylnej części z nadwoziem, połączenie przedniej części ze skrzynią (tu również jest poduszka i mała sprężynka), oraz poduszki łącznika wybieraka i manetki; z tyłu poduszka z przodu poduszka i cardan PS Jeżeli masz fax prześlę Ci rysunek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 Ale ten przegub najczęściej się zużywa. to jakaś wada imprezy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 marek790, ja bym zaczął od sprawdzenia gumowych elementow opisanych na rysunku jaki "stay bushing" i "stay bracket", one maja wplyw na to jak "czuje" sie lewarek. Dostep do nich jest od spodu samochodu, bez koniecznosci rozbierania konsoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 Kuba, u mnie jest inne mocowanie drążka biegów i nie ma tego drążka podtrzymującego na dole-strzałka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Na twoim zdjeciu, ta szara czesc wokol kulki to jest wlasnie ten drazek, jezeli u Ciebie jest inaczej, to do czego jest przymozowana ta czesc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 Kuba, masz rację, zwracam Ci honor. Góra jest ok. Byłem na kanale, zajrzałem pod spód i zobaczyłem takie cuś. pewnie tam coś jest ale co? tzn tam coś było ale co? sprężyna, guma, jakieś cięgno,...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 marek790, Sprężyna. Rany Julek umyj to auto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 Grzegorz Magdziarz -dzięki. Po błocie, lesie i piachu już jeździłem teraz czekam na deszcz :grin: P Proszę o zamknięcie. Już wszystko powróciło do normy Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasienczyk Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 U mnie czasami, tylko podczas jazdy, nie wchodziła trójka i czwórka. Bez żadnych zgrzytów, musiałem celować. Okazało się, że pękła sprężyna między łącznikiem drążka i skrzyni biegów. Koszt 7.50 + robocizna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 U mnie czasami, tylko podczas jazdy, nie wchodziła trójka i czwórka. Bez żadnych zgrzytów, musiałem celować. Okazało się, że pękła sprężyna między łącznikiem drążka i skrzyni biegów. Koszt 7.50 + robocizna archeolog miesiąca! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now