Skocz do zawartości

Ile za 10-letniego GTka? koszty eksploatacji


pet3r

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

obecnie jestem na etapie sprzedaży A4 1.8T quattro i rozglądam się za SI GT. ile trzeba dać za zdrowy mechanicznie egzemplarz? chciałbym kupić auto bezwypadkowe, nie zajechane, krótko - takie, do którego będę lał paliwo i jeździł.

 

drugie moje pytanie, wiem, że głupie, to - czy zmieszczę się w 14-16l w mieście przy dynamicznej jeździe? takie spalanie jest przeze mnie akceptowane w 1.8T i mam nadzieję, że GT też zmieści się w tych granicach. dodam, że minimum, które uzyskałem w mieście moim 1.8T to 11,5l przy PSJ.

 

a może ktoś chce zamienić GT na 1.8T 180KM quattro? :roll: :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to w 97 i 98 nie zarzuci się nowej mapki do silnika? :shock: może to głupie pytanie, ale jestem zielony w Imprezach

 

niesamowicie zainteresowała mnie ta sztuka - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5330761 . od forumowicza, ale nikt nie wie jak auto się sprawuje :/

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4103220 - ta też podoba mnie się, też od forumowicza i też nikt nie wie czy nic tam w środku nie siedzi... i nie widzę różnicy w zderzakach między tymi dwoma :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup WRX.

chętnie, za kilka lat

Słabo sledzisz ceny. WRX jest czasami tańszy niż ....10 letni GTek. Aha... to, że tańszy nie znaczy, że składany z 5ciu części, silnik zarżnięty, itp. Na tym Forum panuje moda na GT i tyle :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo sledzisz ceny. WRX jest czasami tańszy niż ....10 letni GTek. Aha... to, że tańszy nie znaczy, że składany z 5ciu części, silnik zarżnięty, itp. Na tym Forum panuje moda na GT i tyle