Skocz do zawartości

Ford Focus RS


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

MikeLee, profi zrobiony CTR na 255 KM - to jest jakieś 30000.

 

I nie ma tu modyfikacji zawiasu, a:

- silnik (ostre wałki, przepustnica)

- wydech

- hamulec

- skrzynia (szpera + krótszy 4, 5, 6 bieg).

 

 

Żeby uzyskąć 220-230 KM - to trzeba zrobić wydech, dolot i hondatę, ceny w PL:

- kolektor Tody (największe przyrosty) - 4x00 PLN

- wydech - 2000 PLN

- dolot 1000 PLN

- hondata 3400 PLN.

 

Ten przyrost ma ciekawy przebieg, bo to na samej górze, natomiast w środku - w porównaniu do serii - jest jakieś +60 Nm i +40 KM.

 

Można to zrobić taniej - np. kupić kolektor DC 4-2-1 (który do 220-225 KM powinien wystarczyć), zostawić puszkę końcową, Hondatę (K-pro, bo cena 3400 to za K100) kupić za 700 GPB na brytyjskim forum i wystroić w ecu-perf za 800 PLN, ale to i tak są spore koszty.

 

[ Dodano: Sro Cze 25, 2008 10:30 am ]

do tego zeszperowaną skrzynie...

 

 

Eee..? W CTR w serii szpera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To jakies zboczenie tak pisac. Hondziarze zawsze tak mieli. J

 

Święta racja. Nie da się z nimi gadać. Co dziwne, nie znam hondziarza, który by nie operował kodami budy i silnika. Widać, żeby poruszać się w światku hondy, trzeba rzucać kodami. Dużo łatwiejsze jest poruszanie się w światku subaru - tu wystarczy wiedzieć, że forseks jest lamą :mrgreen:.

 

Jak nic dostane pasek od Przemeqa

 

A niby za co? :cool:

 

Przecież ja wiem, że se można evo zrobić na 360 KM, czy 400, czy jeszcze więcej. Ale to nadal będzie TYLKO evo :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święta racja. Nie da się z nimi gadać. Co dziwne, nie znam hondziarza, który by nie operował kodami budy i silnika. Widać, żeby poruszać się w światku hondy, trzeba rzucać kodami. Dużo łatwiejsze jest poruszanie się w światku subaru - tu wystarczy wiedzieć, że forseks jest lamą :mrgreen: .

 

 

Ty, pal stąd gumy, dziadek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można można SuperSprinta wydech można już za 1500zł kolektor za 500zł hondate za 1500zł dolot też nie powinien kosztować więcej niż 500zł zostaje tylko strojenie a to też nie jest już duży wydatek:)

 

[ Dodano: Sro Cze 25, 2008 10:50 am ]

Robiłem taki manewr niedawno co prawda nie w CTR ale w EE8 B16A1 i wyszło mnie jeszcze tanie...oczywiście ja bym zaczął od hamulcy ale każdy ma swoje podejście:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym polecał* Chevrolerta :lol:

Prowadzi się łatwiej niż M3 :idea: ... to opinia mojego kolegi, który mógłby być z kolei bratem bliźniakiem dla Foreksa :wink:

Pytanie czy '09 jest też na "piórach"? Niby luz, ale jakoś tak... razi :roll:

 

*zarówno Jemu jak i Jej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...