Skocz do zawartości

LEGACY 92" turbo na 17"-tkach


ania i tomek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 127
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fala dzieki za wsparcie techniczne.Szczur 75 co do amorkow to wiem, ze nie one obnizaja auto tylko sprezyny.Myslalem ze,oczywiste jest podczas wymiany amorow (wymieniamy zestaw)moze jestem w bledzie?Chyba ze,zmieniamy serie na serie to moze byc pojedynczo.Fala co do wyrazu twarzy nie ktorych osobnikow warto miec dziadka.Nie raz mylono dziadka z KIA i innymi wynalazkami.Jakie mieli przerazenie w oczach,kiedy nie mogli sobie z dziadkiem poradzic "BEZCENNE"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raz mylono dziadka z KIA

:shock:

 

ja tylko słyszałem w telewizji (z kuchni słyszałem, bo tam mam lodówkę z bro'), że reklamowano "nowy model kija"...

Co tym ludziom od reklamy nie przyjdzie do głowy - Paaanie!

...żeby kija reklamować?... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadka sprzedales?

 

Nie. Na razie jeżdżę na zmianę... OBK H6 można po asfalcie jeździć tylko emerycko - w porównaniu do T-dziadka. Ale niebawem sie przeprowadzam z Wawy w góry (Wisła), więc...waham się. Tym bardziej, że z Wisły do Szczyrku przez Salmopol (i w kilku innych miejscach, w których położono nowy asfalt) jest mega-kusząco dla taczkowozu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda takiego T-dziadka,ja bym nie sprzedal.Jak kupowalem mojego(prawie 5 lat temu)przed unia,nie bylo ich za duzo a sprowadzenie z zagranicy nie bylo latwe(szokujaca akcyza).Szukalem dlugo dobrej "sztuki"(bez wypadkowe+checi do zycia)Moj nie jest limitowany a szkoda.Ma 190.000km teraz i nie zamienie go na nic innego.Na dziadku juz tylko mozna zyskac.(nie finansowo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda takiego T-dziadka

wiem wiem wiem

ale czeka mnie budowa domu - właśnie dostałem pozwolenie na budowę w Wiśle - opijam Tyskim :) w tej chwili.

I lepiej byłoby sprzedać H6... Pierwszy raz FHI sfinansowałoby część domu :mrgreen:

...a póki co - można H6 "se" odkupić za rok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Za rok czy dwa szybciej znajdziesz interesujące H6 niż TD (Turbo Dziadka) :wink:
Fala sprzedawaj H6, taki legaś to rodzynek a kasa i spadek wartośi niewielki :idea:

 

LEWIATANY vel kusiciele... :twisted:

 

 

PS: pokuśtykam se do sklepu na rogu celem nabycia Tyskiego

(bo za maomam jego) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fala a to spalanie to serio -13l w miescie?Bo to oznacza ze ten moj to paliwozerny jest!!!!

Normalna jazda 15-17l szybsza 20-25l w miescie.

 

Duży jestem. Nogę też mam dużą i ciężką. Rozmiar 48.

Ale NIGDY nie spaliłem więcej niż 16l/100. Minimum w zeszłym roku po Sylwestrze powrót zza Suwalskiej mieściny do Wawy - 70-90kmh i uwaga skoncentrowana na tej zasuwającej czarnej szerokiej taśmie pod kołami - czyli tempomat w nodze => 8,3l/100

Max w zimie w Wiśle, paręnaście przejazdów na Salmopol bokami oraz kilkukrotny nielegal (formalnie zamkniętą) remontowaną drogą z Wisły Czarne do Kubalonki to właśnie 16l.

W mieście stołecznym, na krótkich odcinkach typu kilka km per ride to 12-13. Co prawda na zimnym silniku nigdy nie przekraczam rozsądnych obrotów na minutę, ale Twoje 20-25 to wynik dla mnie nieosiągalny...

Co dziwne - czy 95NoPB czy 98NoPB - wielkiej różnicy nie widzę (jeśli w ogóle).

Jedyny raz, kiedy widziałem NAPRAWDĘ różnicę w pędzie/popędzie to shell V-power, który zatankowałem pod Salonikami. Jechałem na Kretę, spieszyłem się na prom z Pireusu, nową tamtejszą autostradą nawet zapiąłem na parę chwil 260kmh na liczniku (!) - ale i tak spalanie wyszło w okolicach 13-14l/100.

 

<> :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie jest cos nie tak,bo po trasie z ostra jazda w granicy 5000-6000obr po 200km zbiornik byl pusty.Spokojna jazda 7,8l predkosc 80-120km/h w miescie nie zejde nizej niz 15l nigdy.Zawsze dziwila mnie czarna rura z tylu,nadmiar paliwka,musze podskoczyc na diagnostyke jakas.Auto jezdzi dobrze,wiec bedzie odp typu zdejmij noge z gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie odp typu zdejmij noge z gazu.

 

eeeeeeee tam.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie gt4 , Kosei K1 TS troche za nowy styl jak na dziadka (...)

moze i tak... ale... znalazlem (niestety u nas) nieprawpodobna promocje na te felgi - 5x100, 8x17 (7kg :!: ), ET45, CB73, zlote za jedyne 400PLN/szt. :shock:

sa 2 komplety...

 

koseik1tsgldci3lqf0.jpg

 

szkoda, ze sa za szerokie do GT... gdyby byly 7.5 to pewnie sam lyknalbym te fele (choc tak naprawde mam uprzedzenie do R-17 w GT'eku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

odkopię temat felg do antyka. Zaczynam rozglądać się za jakimiś drugimi felgami na lato. W serii jest 205/60/15. Plan jest taki żeby włożyć 16" z oponą 205/55/16.

Pytanie jest następujące - jakiej szerokości felgę powiniennem kupić pod taką oponę - 7,5 cala będezie OK? Dobrze żeby na przyszłośc była możliwośc włożenia powiedzmy opony 215-225 (jeśli to ma sens przy lekkim dłubnięciu dziada).

Teoretycznie z jakiegoś kalkulatora w necie doliczyłem, że pod takie wymagania pasuje od 6 do 7.5 cala czyli mógłbym szukać najpewniej 7-7,5.

 

I jeszcze drugie pytanie o ET - wiem wiem 50-55 i będzie pan zadowolony ale jakie najniższe ET można bezproblemowo załadować na antyka żeby było cacy - czy 40-42 wejdzie? Ponoć ET45 daje jeszcze radę - tak Mikki twierdzi ale on ma połowę gratów wyjętą więc nie ma o co obcierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Kosei Sniper z ET 42 i przód był OK, a tył obcierał - przy gumie 215.

Potem w wrx Adam. 'a jeździły bezproblemowo (chyba, ze wygiął se błotniki? Nie wiem, czy tam też tak wąsko z tyłu).

Wydaje mi się (po licznych próbach), że 225 to za dużo na Tdziadka, chyba, że możliwe jest dobranie felgi z dokładnością na "grubość lakieru".

Pewnie nie ma lepszej rady jak przymierzyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkopię temat felg do antyka. Zaczynam rozglądać się za jakimiś drugimi felgami na lato. W serii jest 205/60/15. Plan jest taki żeby włożyć 16" z oponą 205/55/16.

Pytanie jest następujące - jakiej szerokości felgę powiniennem kupić pod taką oponę - 7,5 cala będezie OK? Dobrze żeby na przyszłośc była możliwośc włożenia powiedzmy opony 215-225 (jeśli to ma sens przy lekkim dłubnięciu dziada).

Teoretycznie z jakiegoś kalkulatora w necie doliczyłem, że pod takie wymagania pasuje od 6 do 7.5 cala czyli mógłbym szukać najpewniej 7-7,5.

 

I jeszcze drugie pytanie o ET - wiem wiem 50-55 i będzie pan zadowolony ale jakie najniższe ET można bezproblemowo załadować na antyka żeby było cacy - czy 40-42 wejdzie? Ponoć ET45 daje jeszcze radę - tak Mikki twierdzi ale on ma połowę gratów wyjętą więc nie ma o co obcierać.

 

Mnie kolega doradził 7x17 a nie 7,5x17 bo sie w koleinach nie mieści.Jak nie bedziesz używał auta trasach z koleinami to ok te 7,5x17.

Ja np jestem super zadowolony z O.Z auto dużo zyskało w prowadzeniu.Co do ET to nie pamietam jakie mam,ale moge sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan, dobra guma w 225, albo co gorsza slick, przy strzale ze sprzęgła na asfalcie ukręci ci półośki :wink: , albo zgaśnie :mrgreen: 205/50/16 zupełnie styknie. Szukaj 5cio ramiennych ori i nie przejmuj się obcieraniem, brakiem miejsca na zaciski 4ro tłoczkowe, czy gumowatością aluminium.

Problem jest taki, że to będą pewnie używki, więc przed zakupem musisz sprawdzić czy są proste :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...