owoc666 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jedyne, czego w kontekście polskich dróg nie mógłbym zrozumieć, to jazda na "naleśnikach" tj. oponach o b. niskim profilu. To bardzo względne. Niektórzy uważają, że profil w STi to już jest koniec świata . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Fala dzieki za wsparcie techniczne.Szczur 75 co do amorkow to wiem, ze nie one obnizaja auto tylko sprezyny.Myslalem ze,oczywiste jest podczas wymiany amorow (wymieniamy zestaw)moze jestem w bledzie?Chyba ze,zmieniamy serie na serie to moze byc pojedynczo.Fala co do wyrazu twarzy nie ktorych osobnikow warto miec dziadka.Nie raz mylono dziadka z KIA i innymi wynalazkami.Jakie mieli przerazenie w oczach,kiedy nie mogli sobie z dziadkiem poradzic "BEZCENNE" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nie raz mylono dziadka z KIA :shock: ja tylko słyszałem w telewizji (z kuchni słyszałem, bo tam mam lodówkę z bro'), że reklamowano "nowy model kija"... Co tym ludziom od reklamy nie przyjdzie do głowy - Paaanie! ...żeby kija reklamować?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Dziadka sprzedales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Dziadka sprzedales? Nie. Na razie jeżdżę na zmianę... OBK H6 można po asfalcie jeździć tylko emerycko - w porównaniu do T-dziadka. Ale niebawem sie przeprowadzam z Wawy w góry (Wisła), więc...waham się. Tym bardziej, że z Wisły do Szczyrku przez Salmopol (i w kilku innych miejscach, w których położono nowy asfalt) jest mega-kusząco dla taczkowozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Szkoda takiego T-dziadka,ja bym nie sprzedal.Jak kupowalem mojego(prawie 5 lat temu)przed unia,nie bylo ich za duzo a sprowadzenie z zagranicy nie bylo latwe(szokujaca akcyza).Szukalem dlugo dobrej "sztuki"(bez wypadkowe+checi do zycia)Moj nie jest limitowany a szkoda.Ma 190.000km teraz i nie zamienie go na nic innego.Na dziadku juz tylko mozna zyskac.(nie finansowo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Szkoda takiego T-dziadka wiem wiem wiem ale czeka mnie budowa domu - właśnie dostałem pozwolenie na budowę w Wiśle - opijam Tyskim w tej chwili. I lepiej byłoby sprzedać H6... Pierwszy raz FHI sfinansowałoby część domu ...a póki co - można H6 "se" odkupić za rok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 ...a póki co - można H6 "se" odkupić za rok... Dokładnie. Za rok czy dwa szybciej znajdziesz interesujące H6 niż TD (Turbo Dziadka) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Fala sprzedawaj H6, taki legaś to rodzynek a kasa i spadek wartośi niewielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Dokładnie. Za rok czy dwa szybciej znajdziesz interesujące H6 niż TD (Turbo Dziadka) :wink: Fala sprzedawaj H6, taki legaś to rodzynek a kasa i spadek wartośi niewielki LEWIATANY vel kusiciele... PS: pokuśtykam se do sklepu na rogu celem nabycia Tyskiego (bo za maomam jego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Fala a to spalanie to serio -13l w miescie?Bo to oznacza ze ten moj to paliwozerny jest!!!! Normalna jazda 15-17l szybsza 20-25l w miescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Fala a to spalanie to serio -13l w miescie?Bo to oznacza ze ten moj to paliwozerny jest!!!!Normalna jazda 15-17l szybsza 20-25l w miescie. Duży jestem. Nogę też mam dużą i ciężką. Rozmiar 48. Ale NIGDY nie spaliłem więcej niż 16l/100. Minimum w zeszłym roku po Sylwestrze powrót zza Suwalskiej mieściny do Wawy - 70-90kmh i uwaga skoncentrowana na tej zasuwającej czarnej szerokiej taśmie pod kołami - czyli tempomat w nodze => 8,3l/100 Max w zimie w Wiśle, paręnaście przejazdów na Salmopol bokami oraz kilkukrotny nielegal (formalnie zamkniętą) remontowaną drogą z Wisły Czarne do Kubalonki to właśnie 16l. W mieście stołecznym, na krótkich odcinkach typu kilka km per ride to 12-13. Co prawda na zimnym silniku nigdy nie przekraczam rozsądnych obrotów na minutę, ale Twoje 20-25 to wynik dla mnie nieosiągalny... Co dziwne - czy 95NoPB czy 98NoPB - wielkiej różnicy nie widzę (jeśli w ogóle). Jedyny raz, kiedy widziałem NAPRAWDĘ różnicę w pędzie/popędzie to shell V-power, który zatankowałem pod Salonikami. Jechałem na Kretę, spieszyłem się na prom z Pireusu, nową tamtejszą autostradą nawet zapiąłem na parę chwil 260kmh na liczniku (!) - ale i tak spalanie wyszło w okolicach 13-14l/100. <> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 To u mnie jest cos nie tak,bo po trasie z ostra jazda w granicy 5000-6000obr po 200km zbiornik byl pusty.Spokojna jazda 7,8l predkosc 80-120km/h w miescie nie zejde nizej niz 15l nigdy.Zawsze dziwila mnie czarna rura z tylu,nadmiar paliwka,musze podskoczyc na diagnostyke jakas.Auto jezdzi dobrze,wiec bedzie odp typu zdejmij noge z gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 bedzie odp typu zdejmij noge z gazu. eeeeeeee tam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 eddie gt4 , Kosei K1 TS troche za nowy styl jak na dziadka (...) moze i tak... ale... znalazlem (niestety u nas) nieprawpodobna promocje na te felgi - 5x100, 8x17 (7kg :!: ), ET45, CB73, zlote za jedyne 400PLN/szt. :shock: sa 2 komplety... szkoda, ze sa za szerokie do GT... gdyby byly 7.5 to pewnie sam lyknalbym te fele (choc tak naprawde mam uprzedzenie do R-17 w GT'eku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Przypominam, że to Forum TECHNICZNE i piszemy tu wyłącznie on-topic . Zaraz posypią się paski... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Eddie gt4 Felgi juz mam O.Z SUPERLEGGA 7x17 waga 6.9kg :razz: ,ale przyznam ze cena KOSEI jest atrakcyjna,za moje dalem 900 za komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 odkopię temat felg do antyka. Zaczynam rozglądać się za jakimiś drugimi felgami na lato. W serii jest 205/60/15. Plan jest taki żeby włożyć 16" z oponą 205/55/16. Pytanie jest następujące - jakiej szerokości felgę powiniennem kupić pod taką oponę - 7,5 cala będezie OK? Dobrze żeby na przyszłośc była możliwośc włożenia powiedzmy opony 215-225 (jeśli to ma sens przy lekkim dłubnięciu dziada). Teoretycznie z jakiegoś kalkulatora w necie doliczyłem, że pod takie wymagania pasuje od 6 do 7.5 cala czyli mógłbym szukać najpewniej 7-7,5. I jeszcze drugie pytanie o ET - wiem wiem 50-55 i będzie pan zadowolony ale jakie najniższe ET można bezproblemowo załadować na antyka żeby było cacy - czy 40-42 wejdzie? Ponoć ET45 daje jeszcze radę - tak Mikki twierdzi ale on ma połowę gratów wyjętą więc nie ma o co obcierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Miałem Kosei Sniper z ET 42 i przód był OK, a tył obcierał - przy gumie 215. Potem w wrx Adam. 'a jeździły bezproblemowo (chyba, ze wygiął se błotniki? Nie wiem, czy tam też tak wąsko z tyłu). Wydaje mi się (po licznych próbach), że 225 to za dużo na Tdziadka, chyba, że możliwe jest dobranie felgi z dokładnością na "grubość lakieru". Pewnie nie ma lepszej rady jak przymierzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 odkopię temat felg do antyka. Zaczynam rozglądać się za jakimiś drugimi felgami na lato. W serii jest 205/60/15. Plan jest taki żeby włożyć 16" z oponą 205/55/16. Pytanie jest następujące - jakiej szerokości felgę powiniennem kupić pod taką oponę - 7,5 cala będezie OK? Dobrze żeby na przyszłośc była możliwośc włożenia powiedzmy opony 215-225 (jeśli to ma sens przy lekkim dłubnięciu dziada). Teoretycznie z jakiegoś kalkulatora w necie doliczyłem, że pod takie wymagania pasuje od 6 do 7.5 cala czyli mógłbym szukać najpewniej 7-7,5. I jeszcze drugie pytanie o ET - wiem wiem 50-55 i będzie pan zadowolony ale jakie najniższe ET można bezproblemowo załadować na antyka żeby było cacy - czy 40-42 wejdzie? Ponoć ET45 daje jeszcze radę - tak Mikki twierdzi ale on ma połowę gratów wyjętą więc nie ma o co obcierać. Mnie kolega doradził 7x17 a nie 7,5x17 bo sie w koleinach nie mieści.Jak nie bedziesz używał auta trasach z koleinami to ok te 7,5x17. Ja np jestem super zadowolony z O.Z auto dużo zyskało w prowadzeniu.Co do ET to nie pamietam jakie mam,ale moge sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja np jestem super zadowolony z O.Z 7x17? Z jaką gumą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 215/45ZR17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uamzim Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 na felgach od WRX 17 " wchodza pieknie oponki 215/45/14 i nic nie obciera.. mi sie udalo cudem pomiescic nawet slicka yokoyama 240/610/17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Stan, dobra guma w 225, albo co gorsza slick, przy strzale ze sprzęgła na asfalcie ukręci ci półośki :wink: , albo zgaśnie 205/50/16 zupełnie styknie. Szukaj 5cio ramiennych ori i nie przejmuj się obcieraniem, brakiem miejsca na zaciski 4ro tłoczkowe, czy gumowatością aluminium. Problem jest taki, że to będą pewnie używki, więc przed zakupem musisz sprawdzić czy są proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 dobra czyli 205 zostaje. W zaciski sie nie będe bawił bo 15" zimą nie wejdzie a chce je zostawić więc zainwestuje tylko w tarcze i klocek bo i tak sie po mału kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się