AMI Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Pokazcie mi slowo "TANIO"w moich wypowiedziach. Narzekales na drozyzne - wniosek prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Szczur 75 wytlumacz mi zatem jak sklep sprzedaje taniej felgi, niz ktos kto je produkuje, widze ze ty kumasz wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Szczur 75 wytlumacz mi zatem jak sklep sprzedaje taniej felgi, niz ktos kto je produkuje, widze ze ty kumasz wszystko Cena detaliczna narzucana przez producenta/dystrybutora jest często wywindowana. Upust do dalszej odsprzedaży wynosić może kilkadziesiąt procent. Ja na niektóre produkty (np. MONROE) mam 51% upustu od ceny detalicznej dystrybutora. Co nie znaczy, ża zarabiam 100% do detalu. Jeśli jest Ci znane słowo KONKURENCJA i okoliczności z tym związane to pozwoli Ci zrozumieć te różnice cenowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 moze znacie jakies inne firmy produkujace lekkie i wytrzymale fele bo DTC-drogie bardzo Ciężko kupić wytrzymałe lekkie i tanie felgi. Tanio nie będzie ale może jakaś Compomotive? Compomotive to jedna z cięższych felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Cena nie jest taka zla 700zl za 17"w porownaniu z ATS dtc okolice 900zl ale waga jest jednym z najwazniejszych kryterii. [ Dodano: Sro Cze 25, 2008 11:21 pm ] Szczyr 75 To znaczy,ze dystrybutor okresla cene,a sklepy leca sobie w kulki z dystrybutorem?TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Szczyr 75 To znaczy,ze dystrybutor okresla cene,a sklepy leca sobie w kulki z dystrybutorem?TAK W Polsce mamy wolny rynek. To jeden z jego objawów. Producent/importer określa cenę, jednakże może być ona utrzymana jedynie przez dystrybutorów związanych umowami, lub wtedy, gdy prawo to reguluje (patrz papierosy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Wiec sklepy ida w strone destrukcji tzn kto da wiekszy upust,az beda sprzedawac prawie bez marzy.Kto wytrzyma zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wiec sklepy ida w strone destrukcji tzn kto da wiekszy upust,az beda sprzedawac prawie bez marzy.Kto wytrzyma zostaje. Exactly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 "Niezdrowa konkurencja"----wrcamy do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 ania i tomek, jak chcecie kupic lekkie i w miare mocne felgi, to radze przyjrzec sie ofercie OZ, tak jak proponuje AMI OZ Chrono HT (8x17, ok. 8 kg) OZ Ultraleggera (8x17, 7,7 kg) cena to cos ok. 800 PLN/szt., ew. mozna szukac uzywanych mozna tez poszukac Kosei K1 TS (tez lekka felga - 8x17 tylko ok. 7 kg i bedzie tansza niz OZ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 17' mają wygląd extra ale do jazdy w Polsce to raczej jest przerost formy nad treścią - tj. nie na nasze (szczególnie miejskie drogi). Domniemuje że samochód ten służy raczej do codziennej jazdy a nie do oglądania czy upalania na torze dlatego zdecydowanie doradzam jednak 16'. Proponuję aby założyć 17' (pożyczone) i troche pojeździć po naszych dziurawych jezdniach a szczególne torowiskach a potem dopiero podjąć decyzję odnośnie rozmiaru. :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 17' mają wygląd extra ale do jazdy w Polsce to raczej jest przerost formy nad treścią - tj. nie na nasze (szczególnie miejskie drogi). Gadanie, ja jeżdżę na 17", znajomy w STi na 18" i nie ma dramatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 17' mają wygląd extra ale do jazdy w Polsce to raczej jest przerost formy nad treścią Bullshit. Jeźdzę na 17" od lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 mati, swój ziooom . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Też jeżdżę na 17-stkach ale od kilku tygodni a nie od lat i też jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Compomotive to jedna z cięższych felg. pomyślałem o wytrzymałości ale zapomniałem o wadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 eddie gt4 , Kosei K1 TS troche za nowy styl jak na dziadka, ale za to OZ chrono ht wyglada nie zle(rozmiar 19"i20"?).Musze podstawic do dziadka i zobaczyc jak sie bedzie reprezentowal na nich.ATS DTC 7,5X17 waza ok 8,5kg czyli nie jest super lekka jak mowi nazwa.Myslalem,ze roznica bedzie znaczaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 ania i tomek, jeśli auto ma służyć do normalnej jazdy na codzień to różnica 1kg na feldze w tą czy w tamtą nie ma żadnego znaczenia. A jeśli chcesz tym urywać setne sekundy w jakiś pojedynkach to owszem ma znaczenie. Wszystko zależy co i do czego ma być. Jak kupisz tanio lekką felgę to będzie ona mało wytrzymała. Jak kupisz wytrzymałą to będzie ciężka. A to czego szukasz czyli lekkie i mocne to jest niestety drogie więc warto się zastanowić co jest Ci naprawdę potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Bardziej maja one sluzyc do jazdy na codzien niz do rywalizacji.Wytrzymalosc wymagana jest podstawowa(dziury uliczne,tor) nie zaawansowana(rajdy) Dobry przyklad to ROTA ktora ma zla opinie u zwyklych uzytkownikow .Turbodziadek ma juz swoje lata,wiec musze myslec o pozbywaniu sie zbednych kilogramow,tym bardziej ze ma go juz 5 lat i poznalem go juz dosc dobrze.Nadal cieszy mnie jazda nim,ale apetyt rosnie w miare jedzenia.Chcialbym go troche "ulepszyc"(trakcja,hamulce,pozbycie sie zbednych kg,troche dodatkowej mocy).Co do ceny to raczej patrze na jakosc,waga/cena.Przyklad ATS DTC 17" cena 980zl,podobne felgi innych marek nie kiedy lzejsze cena 700zl ,poprostu nie chce wywalic kasu w bloto i sie wkurzac pozniej. [ Dodano: Pią Cze 27, 2008 7:29 pm ] nie wiem za co te 280 zl wiecej w przypadku ATS czy sa warte tej roznicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_ATS Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Bardziej maja one sluzyc do jazdy na codzien niz do rywalizacji.Wytrzymalosc wymagana jest podstawowa(dziury uliczne,tor) nie zaawansowana(rajdy) Dobry przyklad to ROTA ktora ma zla opinie u zwyklych uzytkownikow .Turbodziadek ma juz swoje lata,wiec musze myslec o pozbywaniu sie zbednych kilogramow,tym bardziej ze ma go juz 5 lat i poznalem go juz dosc dobrze.Nadal cieszy mnie jazda nim,ale apetyt rosnie w miare jedzenia.Chcialbym go troche "ulepszyc"(trakcja,hamulce,pozbycie sie zbednych kg,troche dodatkowej mocy).Co do ceny to raczej patrze na jakosc,waga/cena.Przyklad ATS DTC 17" cena 980zl,podobne felgi innych marek nie kiedy lzejsze cena 700zl ,poprostu nie chce wywalic kasu w bloto i sie wkurzac pozniej. nie wiem za co te 280 zl wiecej w przypadku ATS czy sa warte tej roznicy? Różnica między DTM a DTC wynosi co najmniej 2,5kg. DTC 7,5x17 wazy w granicach 7,5-8,0 kg a DTM pow. 10 kg. DTC jest felgą przejętą z torów wyścigowych gdzie liczy się masa i koniec. Szczerze nie polecam na codzień. DTM mimo tego iż jest felgą wywodzącą się również z wyścigów to charakteryzuje się wysoką odpornoscią oraz sztywnością konstrukcji. Jest felgą zdecydowanie cięższą, ale również o wiele wytrzymalszą, dlatego też bezproblemowo zachowuje się w codziennej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 DTM mimo tego iż jest felgą wywodzącą się również z wyścigów to charakteryzuje się wysoką odpornoscią oraz sztywnością konstrukcji. Jest felgą zdecydowanie cięższą, ale również o wiele wytrzymalszą, dlatego też bezproblemowo zachowuje się w codziennej eksploatacji. Jak najbardziej się z tym zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Bardziej maja one sluzyc do jazdy na codzien niz do rywalizacji.Wytrzymalosc wymagana jest podstawowa(dziury uliczne,tor) nie zaawansowana(rajdy) (...) w takim razie imho b. dobrym wyborem bylyby felgi od STi MY'01 (7.5x17, ok. 9kg) - niezbyt ciezkie, mocne i pasujace do budy turbo-antyka :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 ET nei jest za małe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 ET nei jest za małe? z tego co pamietam ET jest 53, wiec przy takiej szerokosci felgi wszystko powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 53 jest w WRXie, STI ma inne ET., 48 albo 45. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się