Jump to content

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system


ferdek
 Share

Recommended Posts

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),ktos moze wie na jakiej zasadzie to dziala ,bo mam wlasnie taka glowice w garażu,ale nie widać w niej nic co moglo by regulowac skok zaworu :?:

Link to comment
Share on other sites

skok zaworu jest ten sam, zmienia sie czas otwarcia/zamkniecia, jest sterowany m.in. ciśnieniem oleju ( na głowicy masz przykręcony taki dinks z rurką :mrgreen: ) dotyczy to tylko zaworów ssących.

W MY 08 z tego co słyszałem sa juz na wydechowych również :cool:

Link to comment
Share on other sites

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

Link to comment
Share on other sites

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

 

nie sądze, jakby nie działał ten system miałbys wyraźnie problemy z przyspieszaniem, dlawieniem sie itd.

Z llokalizacja dzwięków, fakt różnie to bywa, i czasami jest trudne do wykrycia nie rozbierając czegoś tam.

Link to comment
Share on other sites

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

 

Hmm... czytylem w necie o problemach z AVLS, powodem sa miniaturowe filtry oleju umieszczone pod srubami mocujacymi przewody olejowe do glowic.

Link to comment
Share on other sites

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

 

Hmm... czytylem w necie o problemach z AVLS, powodem sa miniaturowe filtry oleju umieszczone pod srubami mocujacymi przewody olejowe do glowic.

 

A jakie sa tego objawy ?

Link to comment
Share on other sites

Może zawór zwrotny paliwa? On lubi tak grzechotać, weź stetoskop.

to grzechotanie jest tylko gdy jade na wyzszych obrotach(4-5tys) bez obciązenia i wcisne troche gaz.Jak już silnik ciagnie to jest OK.

Link to comment
Share on other sites

mechanik ,ktory mi silnik skladal tez twierdzi ,ze to moze byc luzny tlok,bo do poskladania dostal blok silnika z wyjetymi i nie poznaczonymi tlokami. :sad: ,ale dwa tyg.temu wymienialem uszczelki pod glowiicami i tloki siedzialy sztywno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...