ferdek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),ktos moze wie na jakiej zasadzie to dziala ,bo mam wlasnie taka glowice w garażu,ale nie widać w niej nic co moglo by regulowac skok zaworu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 skok zaworu jest ten sam, zmienia sie czas otwarcia/zamkniecia, jest sterowany m.in. ciśnieniem oleju ( na głowicy masz przykręcony taki dinks z rurką ) dotyczy to tylko zaworów ssących. W MY 08 z tego co słyszałem sa juz na wydechowych również :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System), to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock: nie sądze, jakby nie działał ten system miałbys wyraźnie problemy z przyspieszaniem, dlawieniem sie itd. Z llokalizacja dzwięków, fakt różnie to bywa, i czasami jest trudne do wykrycia nie rozbierając czegoś tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Może zawór zwrotny paliwa? On lubi tak grzechotać, weź stetoskop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock: Hmm... czytylem w necie o problemach z AVLS, powodem sa miniaturowe filtry oleju umieszczone pod srubami mocujacymi przewody olejowe do glowic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Tak, jest na to Service Builletin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock: Hmm... czytylem w necie o problemach z AVLS, powodem sa miniaturowe filtry oleju umieszczone pod srubami mocujacymi przewody olejowe do glowic. A jakie sa tego objawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Może zawór zwrotny paliwa? On lubi tak grzechotać, weź stetoskop. to grzechotanie jest tylko gdy jade na wyzszych obrotach(4-5tys) bez obciązenia i wcisne troche gaz.Jak już silnik ciagnie to jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 To brzmi raczej jak coś w dole silnika nie w głowicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 co mogłoby na dale takie dzwieki wydawac przez pare tysiecy km.bez żadnej awarii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Np. stukający sworzeń tłokowy może stukać sobie wesolo dość długo. Tłok stukający też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 mechanik ,ktory mi silnik skladal tez twierdzi ,ze to moze byc luzny tlok,bo do poskladania dostal blok silnika z wyjetymi i nie poznaczonymi tlokami. :sad: ,ale dwa tyg.temu wymienialem uszczelki pod glowiicami i tloki siedzialy sztywno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Odkopę trochę.... Azrael, AVCS jest w Turbo. Biuletyn dotyczy aut turbodoładowanych. W N/A jest wersja dla ubogich, czyli AVLS. ferdek, tutaj masz: - opis AVLS: http://www.drive.subaru.com/Spring07_whatmakes.htm - opis AVCS: http://www.subarudrive.com/Win05_WhatsInside.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 citan, Dzieki ,teraz już coś z tego kumam ,zaraz ide do garażu pooglądać te głowice jeszcze raz :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się