Skocz do zawartości

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system


ferdek

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),ktos moze wie na jakiej zasadzie to dziala ,bo mam wlasnie taka glowice w garażu,ale nie widać w niej nic co moglo by regulowac skok zaworu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skok zaworu jest ten sam, zmienia sie czas otwarcia/zamkniecia, jest sterowany m.in. ciśnieniem oleju ( na głowicy masz przykręcony taki dinks z rurką :mrgreen: ) dotyczy to tylko zaworów ssących.

W MY 08 z tego co słyszałem sa juz na wydechowych również :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

 

nie sądze, jakby nie działał ten system miałbys wyraźnie problemy z przyspieszaniem, dlawieniem sie itd.

Z llokalizacja dzwięków, fakt różnie to bywa, i czasami jest trudne do wykrycia nie rozbierając czegoś tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

 

Hmm... czytylem w necie o problemach z AVLS, powodem sa miniaturowe filtry oleju umieszczone pod srubami mocujacymi przewody olejowe do glowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.5-litrowy wyposażony jest w aktywny system regulacji skoku zaworów (i-Active Valve Lift System),

to jest cytat ze strony SIP. Pytam ,bo od paru miesiecy,slychac w silniku na obrotach bez obciążenia dziwne grzechotanie jakby zaworów ,myślalem ,ze to moze ten system cos szwankuje .bo żaden mechanik w mojej okolicy nie wie co to takie dzwieki wydaje :shock:

 

Hmm... czytylem w necie o problemach z AVLS, powodem sa miniaturowe filtry oleju umieszczone pod srubami mocujacymi przewody olejowe do glowic.

 

A jakie sa tego objawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik ,ktory mi silnik skladal tez twierdzi ,ze to moze byc luzny tlok,bo do poskladania dostal blok silnika z wyjetymi i nie poznaczonymi tlokami. :sad: ,ale dwa tyg.temu wymienialem uszczelki pod glowiicami i tloki siedzialy sztywno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odkopę trochę.... Azrael, AVCS jest w Turbo. Biuletyn dotyczy aut turbodoładowanych. W N/A jest wersja dla ubogich, czyli AVLS. :)

 

ferdek, tutaj masz:

- opis AVLS:

http://www.drive.subaru.com/Spring07_whatmakes.htm

- opis AVCS: http://www.subarudrive.com/Win05_WhatsInside.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...