owoc666 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ostatnio mam taki problem, że paruje mi reflektor od środka, szczególnie np. po wizycie na myjni. Na szybce od wewnętrznej strony zbiera się woda. Coś da się z tym zrobić, czy trzeba kupić nowy? Dzięki. PS. To w Hondzie, więc proszę nie wiązać z żarówkami w Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Mowia, ze to nieszczelny reflektor. O ile wiem, to czy da sie z tym cos zrobic, zalezy od budowy samego reflektora - u mnie parowala tylna lampa i podobno nie dalo sie nic zrobic... Podjedz do zakladu gdzie naprawiaja/kleja reflektory. To w Hondzie To TAKIE rzeczy dzieja sie w Hondzie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Mowia, ze to nieszczelny reflektor Wydaje mi się, że odwrotnie - właśnie zrobił się szczelny - zatkał się otwór wentylacyjny. Tak, czy siak, wyjąć, oglądnąć, zdiagnozować - jak będzie otwór wentylacyjny to udrożnić, jak nie to tak jak dętkę w rowerze - spróbować pompować powietrze do środka i sprawdzać którędy uchodzi. Jeżeli będzie nieszczelny to najprawdopodobniej na łączeniu część przezroczysta - część tylna (tylnia? - Hogi jak powinno być?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Coś da się z tym zrobić, czy trzeba kupić nowy? W ASO dowolnej marki takie rzeczy wymieniają na gwarancji, nie naprawiają, tak że nie można wykluczyć konieczności kupienia nowego. Moja mama ma w citroenie coś takiego od nowości, wóz ma już 4 lata, a jej się nie chciało niczego z tym zrobić, gdy jeszcze była gwarancja i reflektor nadal działa bezawaryjnie, tak że nie jest to "choroba śmiertelna" . tylna (tylnia? - Hogi jak powinno być?) Hogi Ci nie odpowie . "Tylna". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ostatnio mam taki problem, że paruje mi reflektor od środka, szczególnie np. po wizycie na myjni. Z tego co pamiętam, to standard w Civicach. Masz jeszcze gwarancję? Wiem, że warszawskie ASO wkładało jakieś woreczki z czymś wchłaniającym wilgoć. Ale czy potem wymieniali na gwarancji, czy kleili - nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ostatnio mam taki problem, że paruje mi reflektor od środka, szczególnie np. po wizycie na myjni. Z tego co pamiętam, to standard w Civicach. Masz jeszcze gwarancję? Wiem, że warszawskie ASO wkładało jakieś woreczki z czymś wchłaniającym wilgoć. Ale czy potem wymieniali na gwarancji, czy kleili - nie pamiętam. To chyba częsty problem wszystkich producentów, miałem w nowym Toledo a teraz w Outbacku też. Tyle, że żeby wymienić trzeba poczekać na wilgoć i być akurat w pobliżu serwisu pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beus Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 lampe trzeba rozszczelnić a w zasadzie sprawdzić czy kanalik wentylacyjny jest drożny. Miałem to samo w civicu '94 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Moja mama ma w citroenie coś takiego od nowości, wóz ma już 4 lata, a jej się nie chciało niczego z tym zrobić, gdy jeszcze była gwarancja i reflektor nadal działa bezawaryjnie, tak że nie jest to "choroba śmiertelna" . Jedyna rzecz, której się boję, to to - że w zimie może pęknąć... Dzięki za odpowiedzi, zaraz poklikam "pomogły". Czy to, że jest ksenon ma jakieś znaczenie? Tzn. szybciej się za to zabrać? [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 11:01 am ] Z tego co pamiętam, to standard w Civicach. Masz jeszcze gwarancję? Była do stycznia . A wtedy jeszcze nie parował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 że w zimie może pęknąć... Po drodze były cztery zimy, a cytryna stoi pod chmurką... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beus Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 w zime mgiełka na kloszu szybciej zniknie zaraz po umyciu niz w okresie letnim to jedyna róznica jeśli chodzi o porę roku. Klosz nie pęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 owoc666, to standardowa wada w CTR, chyba calej generacji w ogole. mi parowal delikatnie, nic sie w zimie nie dzialo, a byly siarczyste chwilami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sendrek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 hej, IMHO gdzieś się rozszczelniło łączenie klosz-korpus zdemontuj lampę,podgrzej nieco "klej" opalarką lub piekarnikiem:) zdejmij klosz, oczyść wszystko ze starego "kleju" i przy okazji możesz umyć lampę w środku preparatem do czyszczenia el. optycznych (taki spirytus w sprayu). kup taśmę butylową (to jest ten tajemniczy klej) pasek 70cm długi 15mm szeroki - nałóż odpowiednią ilość, podgrzej i złóż lampę. mi w civicu EK4 przestała parować :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Eee, to olewam na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Hogi Ci nie odpowie . To ile mu jeszcze zostalo ? Czy to, że jest ksenon ma jakieś znaczenie? Legalny ? umyć lampę w środku preparatem do czyszczenia el. optycznych (taki spirytus w sprayu). A dokładnie ten alkohol to isopropanol (izopropanol) Eee, to olewam na razie To po jakiego grzyba my się produkujemy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Wydaje mi się, że odwrotnie - właśnie zrobił się szczelny - zatkał się otwór wentylacyjny. Opisalem swoj przypadek - ale tez masz racje. Czy to, że jest ksenon ma jakieś znaczenie? Jesli byl dokladany, to moze miec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ksenon jest fabryczny, nie jakaś rzeźba, jak większość ma w Imprezach do '06 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ksenon jest fabryczny, nie jakaś rzeźba, jak większość ma w Imprezach do '06 A co? Masz wäty?! Pal Giewonty! :wink: Ja tak mam i u mnie NIE PARUJE! O! Na razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 U mnie w Focusie woda para/krople zbierała się tylko zimą. Latem mam sucho. Z tego co widziałem to efekt taki mam dzięki łatanemu po stłuczce reflektorowi. Jest ewidentnie nieszczelny na łączeniu. Mimo wszystko tematu bym nie olewał właśnie ze względu na to, że to ksenon. Jak padnie to koszt znacznie większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się