owoc666 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam, Ostatnio borykam się z problemem wiecznie palących się żarówek w Legacu. Wymieniam jedną średnio raz na 3-4 tygodnie :shock: . Już sam nie wiem - czy coś jest nie tak, czy po prostu lepsze żarówki kupować? Aktualnie są jakieś Tunsgramy ze stacji benzynowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Proponował bym kupić porządne i zobaczyć wtedy co będzie się działo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Jeśli chodzi o H4 to polecam żarówki Hella (8zł sztuka o ile pamiętam). Aczkolwiek nawet kiepska żarówka nie powinna się tak szybko przepalać. Myślę, że jednak coś może być w instalacji. Na elektryce znam sie zdecydowanie słabo ale gdzieś w pamięci kojarzą mi się przypadki, że brak jakiegoś duperelu powoduje iż w obwodzie świateł często występują skoki napięcia i żarówko dostaje po tyłku aż w końcu się przepala. Zobacz też wtyczki i reflektor czy woda się gdzieś nie zbiera. Ew. zmierz napięcie parę razy i zobacz czy są różnice. Tyle mam pomysłów, od tego sam zacząłbym wgryzać się w temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Może padł Ci regulator napięcia. Sprawdź jakie jest napiecie ładowania na wyższej predkości obrotowej silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Spróbuj kupić żarówki Hella long life. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Dzięki, będę próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 owoc666, a to nie są H7? Bardzo dużo ich się sprzedaje :arrow: może TTTM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 owoc666, a to nie są H7? Bardzo dużo ich się sprzedaje :arrow: może TTTM? W Legacy są H7. Moim zdaniem jeśli wymieniasz co 3-4 tygodnie, to chyba nie wina żarówek... Też mamy Legasia i żarówki wytrzymują ok. 6 m-cy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Są H7. Zobaczę, kupię coś innego niż Tunsgram i będę się zastanawiał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 owoc666, może masz za wysokie napięcie w instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 cos takiego w moim OBK MY05 jeschcze nie wymienilem, a to juz 3 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Nie masz jakiegoś multimetru? Będziesz tak gdybał w nieskończoność? Zmierz napięcie ładowania jak Ci zasugerowałem wcześniej i może będziesz wiedział o co chodzi. Czemu nie staracie się znaleźć przyczyny tylko naprawiacie skutki? Może 3 razy w życiu mi się żarówka przepaliła w samochodzie a mam prawko od ponad 10lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mam podobny problem w moim legacy, ale winą obarczyłem ciągłe odpalanie na włączonych światłach (nie ma bzyczka, a stacyjka wyłącza wszystko włącznie z lampami - więc odpalając zanim silnik zaskoczy już masz światła włączone, duży skok napięcia niszczy żarniki), ale może macie rację może najpierw trzeba sprawdzić napięcie ładowania i regulator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 BartZ, ja też mam cały czas światła włączone (H4) i żarówki wymieniam średnio co pół roku (ale używam zazwyczaj tych +50% czy +80% więc to norma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 BartZ, ja też mam cały czas światła włączone (H4) i żarówki wymieniam średnio co pół roku (ale używam zazwyczaj tych +50% czy +80% więc to norma). luz, rozumiem, ale mocniejsze żarówki z reguły palą się szybciej, założyłem teraz jakieś Bosche ekstra long life, zobaczymy (aha no i gasze lampy za każdym razem), a nadając nieco w tonie eddiego_gt4 powiem, że w toyce problem był mi obcy... no ale na światłach świat się nie kończy anyway aflinta thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się