Skocz do zawartości

Poprawić fabryke/ indywidual


dentysta1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i kłaniam się nisko,

Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie.

 

Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić.

 

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T

Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie.

 

2. Power Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone)

 

4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox

 

Dziękuje za sugestie i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

po co tak szeroko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i kłaniam się nisko,

Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie.

 

Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić.

 

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T

Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie.

 

2. Power Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone)

 

4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox

 

Dziękuje za sugestie i pozdrawiam

 

 

Opony 255 beda na pewno przycierac,

za: wiekszy komfort resorowania, wiekszy przeswit

przeciw: auto bedzie wiecej palic i gorzej przyspieszac, w razie wypadku ubezpieczenie sie wypnie....

 

Chlapacze beda bezuzyteczne przy szerszych oponach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

po co tak szeroko?

 

Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor, tak mi się przynajmniej wydaje, aby nie było tak szeroko mam na oku jeszcze opcje B, gdzie samochód pójdzie wyżej o 7 cm (235/65/17), boje się tylko czy taki rozmiar zmieści się w nadkolach i nie będzie tarł :???:

 

[ Dodano: Pią Cze 13, 2008 6:44 pm ]

ower Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

dentysta1, tak szybko rezygnować z gwarancji? To trzeba było z US sprowadzić :twisted:.

 

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

 

Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor

A to trzeba było od razu pisać, że chodzi o "wieś tjuning" :twisted:, mamy do tego osobny wątek jakby co :wink:

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Nie zapominaj, że "świat jest mały" i nawet w necie nie zostaje się anonimowym :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor

A to trzeba było od razu pisać, że chodzi o "wieś tjuning" :twisted:, mamy do tego osobny wątek jakby co :wink:

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Nie zapominaj, że "świat jest mały" i nawet w necie nie zostaje się anonimowym :twisted:

 

Dlaczego wieś tuning OutBeck z większymi Oponami nie musi oznaczać wieśniaka, chce podkreślić styl Outbacka, zwiększenie opon spowoduje zwiększenie prześwitu, powinno poprawić amortyzacje....oczywiście wzrośnie spalanie ale to akurat sprawa 2-go rzędowa, Skoro jesteśmy inwigilowani przez "ASOwców" to nie założe Power BOxa aby nie stracić gwarancji,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

 

Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace

To outdoor to chodzi o możliwości off road'owe ? Bo jeśli tak to trzeba było już kupić forka, albo prawdziwą terenówkę, poza tym zmniejszy ale o jakiś 11mm średnicy, więc nie róbmy scen :roll:

Zresztą dla mnie EOT, zrób foto relację jak wyszło :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

 

Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace

To outdoor to chodzi o możliwości off road'owe ? Bo jeśli tak to trzeba było już kupić forka, albo prawdziwą terenówkę, poza tym zmniejszy ale o jakiś 11mm średnicy, więc nie róbmy scen :roll:

 

Nie chodzi mi o zrobienie terenówki, chodzi mi o podkreślenie indywidualnego stylu jaki prezentuje Outback, ponieważ dostępny on jest teraz tylko w jednolitych kolorach, różnica pomiędzy nim a legacy kombi zwyklem zjadaczowi chleba może umknać, :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwila chwila. zmiana z 225/55 na 255/55 nie zwiekszy srednicy, tylko szerokosc....

 

 

Ja ma doswiadczenie z oponami 235 w Legacy - wizualnie znacznie lepiej wyglada i prowadzi sie jeszcze OK.

 

 

PS nie ma zhomologowanych kół 255 do OBK - jestem tego prawie pewien. Bo nawet biorac pod uwage wieksze nadkola OBK w stos do zwyklego Legacy, to beda wystawaly poza obrys karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i kłaniam się nisko,

Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie.

 

Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić.

 

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T

Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie.

 

2. Power Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone)

 

4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox

 

Dziękuje za sugestie i pozdrawiam

 

1.Daj sobie spokój z takim rozmiarem, najwyżej załóż 225/55r17 lub 225/50R17 dobrej firmy

2. Power Box obchodź z daleka :???: , mam klienta co miał ustrojstwo założone przez V-tech do STI-06, teraz jak słyszy tą nazwe , to ma drgawki ( o mały włos a silnik by wybuchł), póki nie-ASO nie zrobi profesjonalnie strojenia diesla, nie zakałdał bym nic.

3.możesz założyć

4. możesz założyć, ale czy Tarox ? są lepsze zestawy w tych samych lub podobnych pieniądzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Disel
OutBeck
nie musi oznaczać wieśniaka

A no, nie musi! :mrgreen:

wiekszy przeswit

A to o to chodzi w OBK?!

215/55/17 na 255/55/17

Nigdy nie slyszalem, zeby takie przejscie bylo mozliwe, przy tak duzej zmiane szerokosci, ale czego to sie nie robi dla:

podkreślenia indywidualnego stylu

 

 

w razie wypadku ubezpieczenie sie wypnie....

To w PL tez tak jest?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dentysta1, ja mam tylko nadzieję, że po raz czwarty nie wkleisz gdzieś w kolejnym miejscu swojego całego postu.... tutaj na forum ludzie naprawdę widzą co napisałeś, i zwiększanie ilości identycznych postów zwiększa szansę na otrzymanie zakazu pisania za spamowanie a nie sensowną odpowiedź. Ostrzeżenie przed ostrzeżeniem.

 

ps. PowerBoxa sobie daruj jak chcesz zachować gwarancję. Świat jest mniejszy niż Ci się wydaje - nawet pozornie anonimowy świat internetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w PL tez tak jest?!

Zaczyna byc , przy powazniejszych wypadkach sprawdzana jest zgodnosc auta w momencie wypadku z tym co zostalo ubezpieczone.

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Niestety jak narazie to trzeba jeszcze trzy drobne czynnosci zrobic przy osprzecie silnika inaczej co pewien czas auto zastrajkuje...a to powod do zastanowienia... :roll: Prosze sobie wyobrazic bezczelnosc V-tech , ktory mojemu klientowi powiedział , ze robiono testy w serwisie w Krakowie :idea: i mozna takie urzadzenie spokojnie zakładac.W tym celu przyjechali do mojego ASO :mrgreen: Na moje pytanie czy klient wie , ze po tym montazu traci gwarancje na nowe auto okazalo sie , ze nie wie. :!: :!: Pytałem rowniez czy V-tech w takim razie pisemnie przejmuje na siebie dalsza gwarancję okazalo sie , ze absolutnie nie :!: Z klientem nie mozna bylo sie skontaktowac (narada :?: ) ale uniemozliwilem ten umówiony przy okazji wym.oleju montaz power-boxa. Po powrocie klienta okazalo sie , ze nie byl w zaden sposob informowany o konsekwencjach ( utrata gwarancji) a wręcz sugerowano mu , ze w Krk w serwisie :!: takie urzadzenie zamontowano i wszystko jest OK .Tak zamontowano w jakims sewisie ( nie aso :!: ) klient chyba z Tarnowa niedługo lub juz dowie sie , ze w nowym aucie utracił gwarancje...wiec jak ktos ma jakiekolwiek propozycje tego typu niech dzwoni do aso bo firmy wprowadzaja ludzi celowo w bład. Za pół roku jak by cos sie zepsuło to jeszcze by powiedzieli , ze to w aso zalozone i klient byłby pewny ze jest Ok

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...