dentysta1 Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Witam i kłaniam się nisko, Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie. Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić. 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) : opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480 opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie. 2. Power Box 150 :arrow: 180 3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone) 4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox Dziękuje za sugestie i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 2. Power Box 150 180 do momentu aż pewna firma z Wlkp nie zrobi programu to ja bym sie w Power Boxy nie bawił :wink: albo oni albo nikt inny Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480 po co tak szeroko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 ower Box 150 :arrow: 180 dentysta1, tak szybko rezygnować z gwarancji? To trzeba było z US sprowadzić . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Witam i kłaniam się nisko, Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie. Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić. 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) : opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480 opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie. 2. Power Box 150 :arrow: 180 3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone) 4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox Dziękuje za sugestie i pozdrawiam Opony 255 beda na pewno przycierac, za: wiekszy komfort resorowania, wiekszy przeswit przeciw: auto bedzie wiecej palic i gorzej przyspieszac, w razie wypadku ubezpieczenie sie wypnie.... Chlapacze beda bezuzyteczne przy szerszych oponach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dentysta1 Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480 po co tak szeroko? Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor, tak mi się przynajmniej wydaje, aby nie było tak szeroko mam na oku jeszcze opcje B, gdzie samochód pójdzie wyżej o 7 cm (235/65/17), boje się tylko czy taki rozmiar zmieści się w nadkolach i nie będzie tarł :???: [ Dodano: Pią Cze 13, 2008 6:44 pm ] ower Box 150 :arrow: 180 dentysta1, tak szybko rezygnować z gwarancji? To trzeba było z US sprowadzić . V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc.li Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ... opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 opcja b: 235/65/17 Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 co to jest "Power Box" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arti Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje, Hehehe, to nie jest najlepsze miejsce to pisania takich rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dentysta1 Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ... opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 opcja b: 235/65/17 Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna. Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc.li Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor A to trzeba było od razu pisać, że chodzi o "wieś tjuning" , mamy do tego osobny wątek jakby co :wink: V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje, Nie zapominaj, że "świat jest mały" i nawet w necie nie zostaje się anonimowym Link to comment Share on other sites More sharing options...
dentysta1 Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor A to trzeba było od razu pisać, że chodzi o "wieś tjuning" , mamy do tego osobny wątek jakby co :wink: V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje, Nie zapominaj, że "świat jest mały" i nawet w necie nie zostaje się anonimowym Dlaczego wieś tuning OutBeck z większymi Oponami nie musi oznaczać wieśniaka, chce podkreślić styl Outbacka, zwiększenie opon spowoduje zwiększenie prześwitu, powinno poprawić amortyzacje....oczywiście wzrośnie spalanie ale to akurat sprawa 2-go rzędowa, Skoro jesteśmy inwigilowani przez "ASOwców" to nie założe Power BOxa aby nie stracić gwarancji, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc.li Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ... opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 opcja b: 235/65/17 Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna. Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace To outdoor to chodzi o możliwości off road'owe ? Bo jeśli tak to trzeba było już kupić forka, albo prawdziwą terenówkę, poza tym zmniejszy ale o jakiś 11mm średnicy, więc nie róbmy scen :roll: Zresztą dla mnie EOT, zrób foto relację jak wyszło Link to comment Share on other sites More sharing options...
dentysta1 Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ... opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 opcja b: 235/65/17 Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna. Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace To outdoor to chodzi o możliwości off road'owe ? Bo jeśli tak to trzeba było już kupić forka, albo prawdziwą terenówkę, poza tym zmniejszy ale o jakiś 11mm średnicy, więc nie róbmy scen :roll: Nie chodzi mi o zrobienie terenówki, chodzi mi o podkreślenie indywidualnego stylu jaki prezentuje Outback, ponieważ dostępny on jest teraz tylko w jednolitych kolorach, różnica pomiędzy nim a legacy kombi zwyklem zjadaczowi chleba może umknać, :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Ktore modele Subaru maja styl INDOOR? Zony nic wam nie mowia jak robicie baczki na parkiecie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 chwila chwila. zmiana z 225/55 na 255/55 nie zwiekszy srednicy, tylko szerokosc.... Ja ma doswiadczenie z oponami 235 w Legacy - wizualnie znacznie lepiej wyglada i prowadzi sie jeszcze OK. PS nie ma zhomologowanych kół 255 do OBK - jestem tego prawie pewien. Bo nawet biorac pod uwage wieksze nadkola OBK w stos do zwyklego Legacy, to beda wystawaly poza obrys karoserii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 zmiana z 225/55 na 255/55 nie zwiekszy srednicy, tylko szerokosc.... Nie no wcale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Than_Junior, roznica jest okolo 3.5cm. dentysta1, a moze takie 15", oponki Toyo i hamulce AP Racing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Witam i kłaniam się nisko, Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie. Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić. 1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) : opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480 opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie. 2. Power Box 150 :arrow: 180 3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone) 4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox Dziękuje za sugestie i pozdrawiam 1.Daj sobie spokój z takim rozmiarem, najwyżej załóż 225/55r17 lub 225/50R17 dobrej firmy 2. Power Box obchodź z daleka :???: , mam klienta co miał ustrojstwo założone przez V-tech do STI-06, teraz jak słyszy tą nazwe , to ma drgawki ( o mały włos a silnik by wybuchł), póki nie-ASO nie zrobi profesjonalnie strojenia diesla, nie zakałdał bym nic. 3.możesz założyć 4. możesz założyć, ale czy Tarox ? są lepsze zestawy w tych samych lub podobnych pieniądzach Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Disel OutBeck nie musi oznaczać wieśniaka A no, nie musi! wiekszy przeswit A to o to chodzi w OBK?! 215/55/17 na 255/55/17 Nigdy nie slyszalem, zeby takie przejscie bylo mozliwe, przy tak duzej zmiane szerokosci, ale czego to sie nie robi dla: podkreślenia indywidualnego stylu w razie wypadku ubezpieczenie sie wypnie.... To w PL tez tak jest?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arti Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 chwila chwila. zmiana z 225/55 na 255/55 nie zwiekszy srednicy, tylko szerokosc.... chwila chwila, Than a Ty wiesz co oznaczają te cyferki w ogóle? :smile: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 dentysta1, ja mam tylko nadzieję, że po raz czwarty nie wkleisz gdzieś w kolejnym miejscu swojego całego postu.... tutaj na forum ludzie naprawdę widzą co napisałeś, i zwiększanie ilości identycznych postów zwiększa szansę na otrzymanie zakazu pisania za spamowanie a nie sensowną odpowiedź. Ostrzeżenie przed ostrzeżeniem. ps. PowerBoxa sobie daruj jak chcesz zachować gwarancję. Świat jest mniejszy niż Ci się wydaje - nawet pozornie anonimowy świat internetu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Kurna nie ten temat :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 To w PL tez tak jest?! Zaczyna byc , przy powazniejszych wypadkach sprawdzana jest zgodnosc auta w momencie wypadku z tym co zostalo ubezpieczone. V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje, Niestety jak narazie to trzeba jeszcze trzy drobne czynnosci zrobic przy osprzecie silnika inaczej co pewien czas auto zastrajkuje...a to powod do zastanowienia... :roll: Prosze sobie wyobrazic bezczelnosc V-tech , ktory mojemu klientowi powiedział , ze robiono testy w serwisie w Krakowie i mozna takie urzadzenie spokojnie zakładac.W tym celu przyjechali do mojego ASO Na moje pytanie czy klient wie , ze po tym montazu traci gwarancje na nowe auto okazalo sie , ze nie wie. :!: :!: Pytałem rowniez czy V-tech w takim razie pisemnie przejmuje na siebie dalsza gwarancję okazalo sie , ze absolutnie nie :!: Z klientem nie mozna bylo sie skontaktowac (narada :?: ) ale uniemozliwilem ten umówiony przy okazji wym.oleju montaz power-boxa. Po powrocie klienta okazalo sie , ze nie byl w zaden sposob informowany o konsekwencjach ( utrata gwarancji) a wręcz sugerowano mu , ze w Krk w serwisie :!: takie urzadzenie zamontowano i wszystko jest OK .Tak zamontowano w jakims sewisie ( nie aso :!: ) klient chyba z Tarnowa niedługo lub juz dowie sie , ze w nowym aucie utracił gwarancje...wiec jak ktos ma jakiekolwiek propozycje tego typu niech dzwoni do aso bo firmy wprowadzaja ludzi celowo w bład. Za pół roku jak by cos sie zepsuło to jeszcze by powiedzieli , ze to w aso zalozone i klient byłby pewny ze jest Ok Pozdr.AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Olleo, chyba Ci się wątki pomyliły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now