Jump to content

Poprawić fabryke/ indywidual


dentysta1
 Share

Recommended Posts

Witam i kłaniam się nisko,

Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie.

 

Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić.

 

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T

Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie.

 

2. Power Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone)

 

4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox

 

Dziękuje za sugestie i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

2. Power Box 150 180

 

do momentu aż pewna firma z Wlkp nie zrobi programu to ja bym sie w Power Boxy nie bawił :wink: albo oni albo nikt inny :twisted:

Link to comment
Share on other sites

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

po co tak szeroko?

Link to comment
Share on other sites

Witam i kłaniam się nisko,

Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie.

 

Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić.

 

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T

Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie.

 

2. Power Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone)

 

4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox

 

Dziękuje za sugestie i pozdrawiam

 

 

Opony 255 beda na pewno przycierac,

za: wiekszy komfort resorowania, wiekszy przeswit

przeciw: auto bedzie wiecej palic i gorzej przyspieszac, w razie wypadku ubezpieczenie sie wypnie....

 

Chlapacze beda bezuzyteczne przy szerszych oponach.

Link to comment
Share on other sites

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

po co tak szeroko?

 

Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor, tak mi się przynajmniej wydaje, aby nie było tak szeroko mam na oku jeszcze opcje B, gdzie samochód pójdzie wyżej o 7 cm (235/65/17), boje się tylko czy taki rozmiar zmieści się w nadkolach i nie będzie tarł :???:

 

[ Dodano: Pią Cze 13, 2008 6:44 pm ]

ower Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

dentysta1, tak szybko rezygnować z gwarancji? To trzeba było z US sprowadzić :twisted:.

 

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Link to comment
Share on other sites

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

Link to comment
Share on other sites

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

 

Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace

Link to comment
Share on other sites

Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor

A to trzeba było od razu pisać, że chodzi o "wieś tjuning" :twisted:, mamy do tego osobny wątek jakby co :wink:

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Nie zapominaj, że "świat jest mały" i nawet w necie nie zostaje się anonimowym :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Samochód zyska na wyglądzie a dodatkowo zwiększy się prześwit co podkreśli jego styl Outdoor

A to trzeba było od razu pisać, że chodzi o "wieś tjuning" :twisted:, mamy do tego osobny wątek jakby co :wink:

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Nie zapominaj, że "świat jest mały" i nawet w necie nie zostaje się anonimowym :twisted:

 

Dlaczego wieś tuning OutBeck z większymi Oponami nie musi oznaczać wieśniaka, chce podkreślić styl Outbacka, zwiększenie opon spowoduje zwiększenie prześwitu, powinno poprawić amortyzacje....oczywiście wzrośnie spalanie ale to akurat sprawa 2-go rzędowa, Skoro jesteśmy inwigilowani przez "ASOwców" to nie założe Power BOxa aby nie stracić gwarancji,

Link to comment
Share on other sites

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

 

Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace

To outdoor to chodzi o możliwości off road'owe ? Bo jeśli tak to trzeba było już kupić forka, albo prawdziwą terenówkę, poza tym zmniejszy ale o jakiś 11mm średnicy, więc nie róbmy scen :roll:

Zresztą dla mnie EOT, zrób foto relację jak wyszło :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ...

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17

opcja b: 235/65/17

Z tym 255/55/17 to trochę cię poniosło :mrgreen: to będzie mega szeroko i o 44mm większa średnica, a przy 235/65/17 to 69mm większa średnica :roll: Jeśli już chcesz szersze to 235/50/17. Ale wystarczy spokojnie 225/50/17 np. w indeksie Y i tu raczej na pewno nic nie będzie obcierało, a poprawa naprawdę będzie odczuwalna.

 

Sorry ale twoja propozycja 225/50/17 wprowadzi efekt wręcz przeciwny średnica się zmniejszy i z OUtdoor będe miał legace

To outdoor to chodzi o możliwości off road'owe ? Bo jeśli tak to trzeba było już kupić forka, albo prawdziwą terenówkę, poza tym zmniejszy ale o jakiś 11mm średnicy, więc nie róbmy scen :roll:

 

Nie chodzi mi o zrobienie terenówki, chodzi mi o podkreślenie indywidualnego stylu jaki prezentuje Outback, ponieważ dostępny on jest teraz tylko w jednolitych kolorach, różnica pomiędzy nim a legacy kombi zwyklem zjadaczowi chleba może umknać, :wink:

Link to comment
Share on other sites

chwila chwila. zmiana z 225/55 na 255/55 nie zwiekszy srednicy, tylko szerokosc....

 

 

Ja ma doswiadczenie z oponami 235 w Legacy - wizualnie znacznie lepiej wyglada i prowadzi sie jeszcze OK.

 

 

PS nie ma zhomologowanych kół 255 do OBK - jestem tego prawie pewien. Bo nawet biorac pod uwage wieksze nadkola OBK w stos do zwyklego Legacy, to beda wystawaly poza obrys karoserii.

Link to comment
Share on other sites

Witam i kłaniam się nisko,

Za nie całe 2 tygodnie stane się posiadaczem Subaru Outback Disel, wiem , wiem Disel w subaru :shock: dla wielu może być to profanacja ale takie już mamy czasy, tak czy siak przynajmniej Boxer :grin: Planuje już szeroko zakrojone zmiany aby nadać mu więcej indywidualizmu oczywiście samochód na gwarancji więc cudów nie będzie.

 

Jeżeli ktoś mógł by mi podpowiedzieć czy planowane zmiany poprawią wygląd i osiągi auta a do tego można je przeprowadzić.

 

1. Planuje wymiane standardowych kapci 215/55/17 na ( proszę o rade za i przeciw i czy nie będzie obcierań o nadkola, oraz czy będzie to miało wpływ na nivomat) :

opcja a: 255/55/17 lub 255/50/17 np. GOODYEAR WRANGLER F1 101V lub 255/55/17 NOKIAN SUV 480

 

opcja b: 235/65/17 np. 235/65R17 TOYO Proxes S/T

Wiem że Opony są sporo wyższe od wyjściowych ale no właśnie chyba powinny się zmieścić, tak jak pisałem prosze o sugestie.

 

2. Power Box 150 :arrow: 180 :twisted:

 

3. Oczywiście założyć firmowe chlapacze (Czerwone)

 

4. Wymiana układu hamulcowego na bardziej wydajny, zestaw Tarox

 

Dziękuje za sugestie i pozdrawiam

 

1.Daj sobie spokój z takim rozmiarem, najwyżej załóż 225/55r17 lub 225/50R17 dobrej firmy

2. Power Box obchodź z daleka :???: , mam klienta co miał ustrojstwo założone przez V-tech do STI-06, teraz jak słyszy tą nazwe , to ma drgawki ( o mały włos a silnik by wybuchł), póki nie-ASO nie zrobi profesjonalnie strojenia diesla, nie zakałdał bym nic.

3.możesz założyć

4. możesz założyć, ale czy Tarox ? są lepsze zestawy w tych samych lub podobnych pieniądzach

Link to comment
Share on other sites

Disel
OutBeck
nie musi oznaczać wieśniaka

A no, nie musi! :mrgreen:

wiekszy przeswit

A to o to chodzi w OBK?!

215/55/17 na 255/55/17

Nigdy nie slyszalem, zeby takie przejscie bylo mozliwe, przy tak duzej zmiane szerokosci, ale czego to sie nie robi dla:

podkreślenia indywidualnego stylu

 

 

w razie wypadku ubezpieczenie sie wypnie....

To w PL tez tak jest?!

Link to comment
Share on other sites

chwila chwila. zmiana z 225/55 na 255/55 nie zwiekszy srednicy, tylko szerokosc....

chwila chwila, Than a Ty wiesz co oznaczają te cyferki w ogóle? :smile: :wink:

Link to comment
Share on other sites

dentysta1, ja mam tylko nadzieję, że po raz czwarty nie wkleisz gdzieś w kolejnym miejscu swojego całego postu.... tutaj na forum ludzie naprawdę widzą co napisałeś, i zwiększanie ilości identycznych postów zwiększa szansę na otrzymanie zakazu pisania za spamowanie a nie sensowną odpowiedź. Ostrzeżenie przed ostrzeżeniem.

 

ps. PowerBoxa sobie daruj jak chcesz zachować gwarancję. Świat jest mniejszy niż Ci się wydaje - nawet pozornie anonimowy świat internetu.

Link to comment
Share on other sites

To w PL tez tak jest?!

Zaczyna byc , przy powazniejszych wypadkach sprawdzana jest zgodnosc auta w momencie wypadku z tym co zostalo ubezpieczone.

V-tech zapewnia że przed przeglądem należy "wypiąć" Box i ASO nic nie wykryje,

Niestety jak narazie to trzeba jeszcze trzy drobne czynnosci zrobic przy osprzecie silnika inaczej co pewien czas auto zastrajkuje...a to powod do zastanowienia... :roll: Prosze sobie wyobrazic bezczelnosc V-tech , ktory mojemu klientowi powiedział , ze robiono testy w serwisie w Krakowie :idea: i mozna takie urzadzenie spokojnie zakładac.W tym celu przyjechali do mojego ASO :mrgreen: Na moje pytanie czy klient wie , ze po tym montazu traci gwarancje na nowe auto okazalo sie , ze nie wie. :!: :!: Pytałem rowniez czy V-tech w takim razie pisemnie przejmuje na siebie dalsza gwarancję okazalo sie , ze absolutnie nie :!: Z klientem nie mozna bylo sie skontaktowac (narada :?: ) ale uniemozliwilem ten umówiony przy okazji wym.oleju montaz power-boxa. Po powrocie klienta okazalo sie , ze nie byl w zaden sposob informowany o konsekwencjach ( utrata gwarancji) a wręcz sugerowano mu , ze w Krk w serwisie :!: takie urzadzenie zamontowano i wszystko jest OK .Tak zamontowano w jakims sewisie ( nie aso :!: ) klient chyba z Tarnowa niedługo lub juz dowie sie , ze w nowym aucie utracił gwarancje...wiec jak ktos ma jakiekolwiek propozycje tego typu niech dzwoni do aso bo firmy wprowadzaja ludzi celowo w bład. Za pół roku jak by cos sie zepsuło to jeszcze by powiedzieli , ze to w aso zalozone i klient byłby pewny ze jest Ok

Pozdr.AK

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...