Skocz do zawartości

Moje doświadczenia z BEZAWARYJNOŚCIĄ silnika 2._ T subaru...


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie GT do MY99 mają oznaczenie silnika EJ20G.

To ja już nic nie rozumiem :???: Myślałem, że EJ20G = półzamknięty blok = ->1996

1996 -> blok otwarty

 

 

W każdym razie dzięki Az za cierpliwość :mrgreen:

 

Przemeq mógłbyś dać Azowi "pomuka" ? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablonas, mnie to naprawdę wszystko jedno.

 

 

BTW: co to za różnica czy w starym skatowanym aucie siedzi półzamknięty czy otwarty blok? Jak i tak ma starego typu uszczelki pod głowicami a nie metalowe i odlewane tłoki któe mają ileś tam lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nowe uszczelki i ARP maja wiele wspolnego z braniem oleju? pytam powaznie.

 

To poważnie odpowiem: tak. Zabezpieczają silnik przed wypluciem uszczelek, a więc przed utratami oleju przez wyplute uszczelki.

Przemeq, troszkę pokręciłeś :mrgreen: ARP nie maja generalnie nic wspólnego z zużyciem oleju.

one generalnie w lepszy sposób zabezpieczaja głowice i uszczelke aby sie nie "ruszała". Uszczelka głowicy jest metalowa, trójwarstwowa, i przy seryjnych śrubach które moim zdaniem sa bardziej podatne na rozciąganie wzdłużne, zakładanie ARP ma właśnie temu zapobiegac :cool:

podpinam sie pod ten temat bo o 2,5 juz nie ma ...

a mam pytanie o grubosc uszczelki - bede kupowal i jest informacja ze mam podac grubosc uszczelki :?: , jaka powinna byc ? no chyba ze czegos nie zrozumiałem ... :roll: i nie ma to znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nowe uszczelki i ARP maja wiele wspolnego z braniem oleju? pytam powaznie.

 

To poważnie odpowiem: tak. Zabezpieczają silnik przed wypluciem uszczelek, a więc przed utratami oleju przez wyplute uszczelki.

Przemeq, troszkę pokręciłeś :mrgreen: ARP nie maja generalnie nic wspólnego z zużyciem oleju.

one generalnie w lepszy sposób zabezpieczaja głowice i uszczelke aby sie nie "ruszała". Uszczelka głowicy jest metalowa, trójwarstwowa, i przy seryjnych śrubach które moim zdaniem sa bardziej podatne na rozciąganie wzdłużne, zakładanie ARP ma właśnie temu zapobiegac :cool:

podpinam sie pod ten temat bo o 2,5 juz nie ma ...

a mam pytanie o grubosc uszczelki - bede kupowal i jest informacja ze mam podac grubosc uszczelki :?: , jaka powinna byc ? no chyba ze czegos nie zrozumiałem ... :roll: i nie ma to znaczenia

 

jeżeli kupujesz seryjna to podajesz VIN i wychodzi jeden rodzaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...