pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 A czy w EJ201 i EJ20G tłok jest taki sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 pablonas, raczej nie sądzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 pablonas, raczej nie sądzę Gdyż ponieważ w EJ20G jest natrysk oleju na denko a w EJ201 nie? Ale jak rozumiem nadwymiarowe tłoki są bez problemu dostępne zarówno do EJ20G jak i EJ201? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 pablonas, Ej201 nigdy się nie interesowałem, ale nie spodziewam się wielkich problemów, EJ 20G ma płaskie denko tłoka i niską kompresję stosunkowo, większość EJ20G które można spotkać nie ma natrysku tylko wczesne "A-grupowe". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 tylko wczesne "A-grupowe". Jak wczesne? Tylko Legacy? Czy jest szansa, że w GT94 też jeszcze mam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Niektóre GT94, ale Ej20G to też 97 i 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Niektóre GT94 Można bez rozbiórki dowiedzieć się które? Ej20G to też 97 i 98 Zdarzały się w GT z tych roczników EJ20G :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Wszystkie GT do MY99 mają oznaczenie silnika EJ20G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Wszystkie GT do MY99 mają oznaczenie silnika EJ20G. To ja już nic nie rozumiem :???: Myślałem, że EJ20G = półzamknięty blok = ->1996 1996 -> blok otwarty W każdym razie dzięki Az za cierpliwość Przemeq mógłbyś dać Azowi "pomuka" ? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 pablonas, To źle myślaleś, EJ20G mają oznaczenie EU/UK turbo 93-98. W tym się mieszczą conamniej 3 różniące się silniki. Ja chyba nie chce "pomuka" od Przemeq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 To jest szansa dowiedzieć się bez rozbiórki co mam konkretnie pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Można spróbowac, daj VIN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 To może pójdźmy na PW. Jeszcze się okaże, że mam budę z 1,8 GL FWD automat i po co mi taka reklama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 pablonas, mnie to naprawdę wszystko jedno. BTW: co to za różnica czy w starym skatowanym aucie siedzi półzamknięty czy otwarty blok? Jak i tak ma starego typu uszczelki pod głowicami a nie metalowe i odlewane tłoki któe mają ileś tam lat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Z chorej ciekawości :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 a nowe uszczelki i ARP maja wiele wspolnego z braniem oleju? pytam powaznie. To poważnie odpowiem: tak. Zabezpieczają silnik przed wypluciem uszczelek, a więc przed utratami oleju przez wyplute uszczelki. Przemeq, troszkę pokręciłeś ARP nie maja generalnie nic wspólnego z zużyciem oleju. one generalnie w lepszy sposób zabezpieczaja głowice i uszczelke aby sie nie "ruszała". Uszczelka głowicy jest metalowa, trójwarstwowa, i przy seryjnych śrubach które moim zdaniem sa bardziej podatne na rozciąganie wzdłużne, zakładanie ARP ma właśnie temu zapobiegac :cool: podpinam sie pod ten temat bo o 2,5 juz nie ma ... a mam pytanie o grubosc uszczelki - bede kupowal i jest informacja ze mam podac grubosc uszczelki :?: , jaka powinna byc ? no chyba ze czegos nie zrozumiałem ... :roll: i nie ma to znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Ale chdozi o grubośc seryjnej czy jakiejś innej? Są bardzo różne zależnie od tego jaką kompresję chce budujący silnik, jakie ma tloki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 a nowe uszczelki i ARP maja wiele wspolnego z braniem oleju? pytam powaznie. To poważnie odpowiem: tak. Zabezpieczają silnik przed wypluciem uszczelek, a więc przed utratami oleju przez wyplute uszczelki. Przemeq, troszkę pokręciłeś ARP nie maja generalnie nic wspólnego z zużyciem oleju. one generalnie w lepszy sposób zabezpieczaja głowice i uszczelke aby sie nie "ruszała". Uszczelka głowicy jest metalowa, trójwarstwowa, i przy seryjnych śrubach które moim zdaniem sa bardziej podatne na rozciąganie wzdłużne, zakładanie ARP ma właśnie temu zapobiegac :cool: podpinam sie pod ten temat bo o 2,5 juz nie ma ... a mam pytanie o grubosc uszczelki - bede kupowal i jest informacja ze mam podac grubosc uszczelki :?: , jaka powinna byc ? no chyba ze czegos nie zrozumiałem ... :roll: i nie ma to znaczenia jeżeli kupujesz seryjna to podajesz VIN i wychodzi jeden rodzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 W Imprezie G11 EJ257 jest tylko jeden rodzaj seryjnych uszczelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 jeżeli kupujesz seryjna to podajesz VIN i wychodzi jeden rodzaj W Imprezie G11 EJ257 jest tylko jeden rodzaj seryjnych uszczelek ale te chyba nie sa seryjne uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 imgw, uszczelki Cometic do 2.5T są wszystkie grubsze niż seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 imgw, uszczelki Cometic do 2.5T są wszystkie grubsze niż seria. ok, ale jaka grubosc mam im podac ze mnie interesuje ? ( takie info jest na 1 stonie- podac rodzaj silnika i grubosc) na dole opisu jest 0,040 - taka bedzie dobra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 0,040 da stopień sprężania rzędu 8:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 0,040 da stopień sprężania rzędu 8:1 czyli bedzie ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 OK do czego? Osoba budująca silnik inieseryjny chyba powinna wiedziecjaki chce stopień sprężania i parametry uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się