Jump to content
Sign in to follow this  
Przemeq

Moje doświadczenia z BEZAWARYJNOŚCIĄ silnika 2._ T subaru...

Recommended Posts

Przemeq, a mnie się wydaje, że jednak masz coś nie halo z tą uszczelką. I jednak czterywiatraki mogą mieć rację.

A jak wypali ci głowice to wtedy może być większy ból.

:???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jak wypali ci głowice to wtedy może być większy ból.

 

Głównie dla gwaranta tj. FHI/SIP. Ale dzięki za troskę :mrgreen:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
przcedzić przez sitko

magnes, przyłożyć magnes :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Lip 08, 2008 2:35 pm ]

Głównie dla gwaranta tj. FHI/SIP. Ale dzięki za troskę .

Przez te kilka miesięcy. A jak wypali później ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jak wypali później ?

napisze oficjalne pismo i zrobia.

jak mu bedziesz nadmiar oddawał nie zapomnij przcedzić przez sitko, aby opiłki z zużytych panewek zatrzymac

przyslesz wtedy lawete :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
by opiłki z zużytych panewek zatrzymac :twisted:

 

on je trzyma w filtrze oleju :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
on je trzyma w filtrze oleju
a masz juz na poczekaniu jakas szybka diagnoze i promocyjna propozycje remontu silnika? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przez te kilka miesięcy. A jak wypali później ?

 

Jak pisałem, mam zamiar temu zapobiec poprzez montaż różnych magicznych rzeczy, które robią inne magiczne rzeczy (nie mówię co ma robić co, bo się nie znam :mrgreen:).

Share this post


Link to post
Share on other sites
on je trzyma w filtrze oleju
a masz juz na poczekaniu jakas szybka diagnoze i promocyjna propozycje remontu silnika? :mrgreen:

 

jak masz opilki w filtrze oleju to mam diagnoze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak pisałem, mam zamiar temu zapobiec poprzez montaż różnych magicznych rzeczy, które robią inne magiczne rzeczy (nie mówię co ma robić co, bo się nie znam :mrgreen: ).

inne szpilki, inne tłoki, nowe uszczelki, taka magia za 10 tys zł :roll: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
taka magia za 10 tys zł

 

po takiej operacji samochód już jest chyba niemal wieczny i nie opłaca się go w ogóle sprzedawać :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak masz opilki w filtrze oleju to mam diagnoze.

jak bede mial, to poradze sobie z diagnoza. ale zazdroszcze Wam, ze po raz kolejny, tym razem juz nawet przez internet, jestescie w stanie zdiagnozowac silnik, ktory nie daje zadnych oznak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak masz opilki w filtrze oleju to mam diagnoze.

jak bede mial, to poradze sobie z diagnoza. ale zazdroszcze Wam, ze po raz kolejny, tym razem juz nawet przez internet, jestescie w stanie zdiagnozowac silnik, ktory nie daje zadnych oznak.

 

poradz sobie.

 

ps ty chyba kompletnie nie czujesz emotikonek i zartow... bo te opilki to istny zart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ty chyba kompletnie nie czujesz emotikonek i zartow
rzeczywiscie akurat Ty ich Adas wprost naduzywasz :mrgreen: ale nie robmy OT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
po takiej operacji samochód już jest chyba niemal wieczny i nie opłaca się go w ogóle sprzedawać :?:

podobno tak, czyli jak ktoś się teraz decyduje na zakup 2,5 to musi doliczyć 10 tyś zł i wtedy ma naprawdę sportowe auto do upalania

Share this post


Link to post
Share on other sites
PLN10k plus remap.
konieczny jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak juz ladujesz tyle kasy, to szkoda nie zrobic, przynajmniej wg mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak juz ladujesz tyle kasy, to szkoda nie zrobic, przynajmniej wg mnie.

w moim przypadku nie było by to konieczne choć i tak po skończeniu gwarancji chciałem go zawieźć na wgranie jakieś lepszej mapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyli jak ktoś się teraz decyduje na zakup 2,5 to musi doliczyć 10 tyś zł i wtedy ma naprawdę sportowe auto do upalania

w takiej sytuacji wolalbym sprzedac seryjny short block komuś kto dobił GT-ka lub WRX-a i kupic za wielką wodą np Coswortha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sprzedac seryjny short block i kupic za wielką wodą np Coswortha

 

ja się w ogóle nie znam - co to da i ile kosztuje :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
w takiej sytuacji wolalbym sprzedac seryjny short block komuś kto dobił GT-ka lub WRX-a i kupic za wielką wodą np Coswortha.

też jest wyjście, lub wstawić 2,3 który sprzedaje ... mogę napisać nazwę czy mi pasek wlepią :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja się w ogóle nie znam - co to da i ile kosztuje

USD5,4k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku z "przypadłością" dwulitrówek (piston slap mam na myśli) to mam takie pytanie: czy są dostępne nadwymiarowe tłoki do EJ20? A jeśli tak to ile jest wariantów i jakie mają wartości (znaczy o ile średnica większa od nominału).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...