Jump to content
Sign in to follow this  
Przemeq

Moje doświadczenia z BEZAWARYJNOŚCIĄ silnika 2._ T subaru...

Recommended Posts

kupil tloki OMEGA, chlodnice oleju, arp, vf34, jakies sprzeglo i zremapowal

Mozna przyjac , ze "prawie" wszystko z pozycji które wymieniłes zostalo zamontowane :mrgreen: ( bez chłodnicy....wybral dzialajacy spryskiwacz :idea: i bez termostatu...nie doleciał.. :sad: )

AK

ps.test oficjalny :!: , uzgodniony z SIP... :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites
( bez chłodnicy....wybral dzialajacy spryskiwacz :idea: i bez termostatu...nie doleciał.. :sad: )

AK

 

spryskiwacz czego ?

 

ps.test oficjalny :!: , uzgodniony z SIP... :idea:

 

kamien z serca :lol: prawie posadzilem Przemeq'a o nieoficjalna rewizje silnika :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Jakie wymagania trzeba spełnić żeby na gwarancji takie modyfikacje jak Przemeq przeprowadzić :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakie wymagania trzeba spełnić żeby na gwarancji takie modyfikacje jak Przemeq przeprowadzić

 

Tomasz, chyba nie wyczułeś, że wątek przybrał ton żartobliwy... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemeq, masz rację... :oops: wczoraj już mocno zmęczony psychicznie byłem po dniu pracy

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc ja coś rzucę na taśmę :cool:

 

U mnie na "gwarancji" z tego co mi wiadomo wymieniono:

-shortblock

-głowice

-coś tam jeszcze było niebangla

 

+na mój koszt: koło zamachowe i sprzęgło

 

Ogólnie pomimo 2 miesięcy jestem zadowolony z serwisu w Krk.

Wiem, że jest to zrobione tip top, a koszty koła i sprzęgła były promocyjne :wink:

 

Teraz jeżdżę na dotarciu, więc auto oszczędzam...

 

Nie usłyszałem co było powodem usterki.

Czasem tak się zdarza :razz:

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie usłyszałem co było powodem usterki.

 

Pech :twisted:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie usłyszałem co było powodem usterki.

Czasem tak się zdarza

Pech .

 

Albo jak kiedyś u Olleo - OBCY!!!! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Albo jak kiedyś u Olleo - OBCY!!!! :twisted:

Niemozliwe! Jeszcze sie z mojego Forka nie ewakuowal :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypominam: Dział Techniczny :arrow: no off-top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i co tam nowego słychać??

 

Jakieś konkrety w sprawie silników 2.5??

Bo więcej jest mitów niż faktów :wink:

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bo więcej jest mitów niż faktów

Sam walczę z mitem awarii w 2.5, ale podobno silnikami w STI 08 nie jest za dobrze :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam walczę z mitem awarii w 2.5, ale podobno silnikami w STI 08 nie jest za dobrze :oops:

 

Uuu....podobno miało być po problemie. :roll:

 

Ale trzeba się zebrać i dojść do jakiś sensownych wniosków :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj gt-ek 135kkm przez 1k km (nie mial lekko) zjadl ok 200ml motula (na ok. 4 baki paliwa)

olej sprawdzany co ok. 250km

tylko na zimnym "metaliczny" dzwiek silnika mnie niepokoi :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ostatnio zjadl 350 ml na 8 kkm - ale dostawal w palnik co troche - mysle ze to w normie chyba sie miesci, bo skarbonka na dalsze mody polpelna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest jakieś wyjście aby te silniki chodziły??

 

Jakiś inny blok?? :roll:

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK.Mam pytanie odnośnie silnika 2.0 z STi 2004 : jaką moc powinny wytrzymać korby i tłoki seryjnego silnika przy odpowiednim programie ? Zastanawiam się nad zmianą turbo i chciałbym wiedzieć jaka jest wytrzymałość seryjnych elementów......

Share this post


Link to post
Share on other sites

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

mnie namawiales, zebym sie zastanowil nad zostawieniem malej turbiny,

bo mi auto fajnie wczesnie jedzie, a u ciebie na vf35 laduje duzo pozniej...

ja jeszcze nie wyjechalem, a ty teraz chcesz cos wiekszego wkladac. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waszka - nie wkładaj większego turbo, bez sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waszka - nie wkładaj większego turbo, bez sensu.

 

Już mi mało :sad: :mrgreen: Myślę nad turbo ze spec'a i nie wiem co na to motor......?

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

mnie namawiales, zebym sie zastanowil nad zostawieniem malej turbiny,

bo mi auto fajnie wczesnie jedzie, a u ciebie na vf35 laduje duzo pozniej...

ja jeszcze nie wyjechalem, a ty teraz chcesz cos wiekszego wkladac. :mrgreen:

 

Twin scroll będzie ładować szybciej niż moja - tak mi się wydaje.Nie lubię mieć taaaaakiego laga i szukam optymalnego rozwiązania,bo konkurencja nie śpi :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK.Mam pytanie odnośnie silnika 2.0 z STi 2004 : jaką moc powinny wytrzymać korby i tłoki seryjnego silnika przy odpowiednim programie ? Zastanawiam się nad zmianą turbo i chciałbym wiedzieć jaka jest wytrzymałość seryjnych elementów......

 

Powinny wytrzymać do 380 - 400KM , ja w swoim byłym miałem ≈ 340km i zrobiłem bezawaryjnie ok. 40tys. Foreks ma coś 370 KM i też zyje a wczesniej MarcinJ go miał.

 

[ Dodano: Pią Paź 10, 2008 8:31 pm ]

Waszka - nie wkładaj większego turbo, bez sensu.

 

Już mi mało :sad: :mrgreen: Myślę nad turbo ze spec'a i nie wiem co na to motor......?

 

Samo turbo SPEC C Ci nie wystarczy, musisz jeszcze dukupić pare gadzetów :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo turbo SPEC C Ci nie wystarczy, musisz jeszcze dukupić pare gadzetów :cool:

 

Rozwiń myśl...... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kolektor, uppipe...
, miska , olejowa, smok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...