rombu Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Przemeq, a mnie się wydaje, że jednak masz coś nie halo z tą uszczelką. I jednak czterywiatraki mogą mieć rację. A jak wypali ci głowice to wtedy może być większy ból. :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 A jak wypali ci głowice to wtedy może być większy ból. Głównie dla gwaranta tj. FHI/SIP. Ale dzięki za troskę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 przcedzić przez sitko magnes, przyłożyć magnes [ Dodano: Wto Lip 08, 2008 2:35 pm ] Głównie dla gwaranta tj. FHI/SIP. Ale dzięki za troskę . Przez te kilka miesięcy. A jak wypali później ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 A jak wypali później ? napisze oficjalne pismo i zrobia. jak mu bedziesz nadmiar oddawał nie zapomnij przcedzić przez sitko, aby opiłki z zużytych panewek zatrzymac przyslesz wtedy lawete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 by opiłki z zużytych panewek zatrzymac on je trzyma w filtrze oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 on je trzyma w filtrze oleju a masz juz na poczekaniu jakas szybka diagnoze i promocyjna propozycje remontu silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Przez te kilka miesięcy. A jak wypali później ? Jak pisałem, mam zamiar temu zapobiec poprzez montaż różnych magicznych rzeczy, które robią inne magiczne rzeczy (nie mówię co ma robić co, bo się nie znam ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 on je trzyma w filtrze oleju a masz juz na poczekaniu jakas szybka diagnoze i promocyjna propozycje remontu silnika? jak masz opilki w filtrze oleju to mam diagnoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Jak pisałem, mam zamiar temu zapobiec poprzez montaż różnych magicznych rzeczy, które robią inne magiczne rzeczy (nie mówię co ma robić co, bo się nie znam ). inne szpilki, inne tłoki, nowe uszczelki, taka magia za 10 tys zł :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 taka magia za 10 tys zł po takiej operacji samochód już jest chyba niemal wieczny i nie opłaca się go w ogóle sprzedawać :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 jak masz opilki w filtrze oleju to mam diagnoze. jak bede mial, to poradze sobie z diagnoza. ale zazdroszcze Wam, ze po raz kolejny, tym razem juz nawet przez internet, jestescie w stanie zdiagnozowac silnik, ktory nie daje zadnych oznak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 jak masz opilki w filtrze oleju to mam diagnoze. jak bede mial, to poradze sobie z diagnoza. ale zazdroszcze Wam, ze po raz kolejny, tym razem juz nawet przez internet, jestescie w stanie zdiagnozowac silnik, ktory nie daje zadnych oznak. poradz sobie. ps ty chyba kompletnie nie czujesz emotikonek i zartow... bo te opilki to istny zart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 ty chyba kompletnie nie czujesz emotikonek i zartow rzeczywiscie akurat Ty ich Adas wprost naduzywasz ale nie robmy OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 po takiej operacji samochód już jest chyba niemal wieczny i nie opłaca się go w ogóle sprzedawać :?: podobno tak, czyli jak ktoś się teraz decyduje na zakup 2,5 to musi doliczyć 10 tyś zł i wtedy ma naprawdę sportowe auto do upalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 PLN10k plus remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 PLN10k plus remap.konieczny jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 jak juz ladujesz tyle kasy, to szkoda nie zrobic, przynajmniej wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 jak juz ladujesz tyle kasy, to szkoda nie zrobic, przynajmniej wg mnie. w moim przypadku nie było by to konieczne choć i tak po skończeniu gwarancji chciałem go zawieźć na wgranie jakieś lepszej mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 czyli jak ktoś się teraz decyduje na zakup 2,5 to musi doliczyć 10 tyś zł i wtedy ma naprawdę sportowe auto do upalania w takiej sytuacji wolalbym sprzedac seryjny short block komuś kto dobił GT-ka lub WRX-a i kupic za wielką wodą np Coswortha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 sprzedac seryjny short block i kupic za wielką wodą np Coswortha ja się w ogóle nie znam - co to da i ile kosztuje :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 w takiej sytuacji wolalbym sprzedac seryjny short block komuś kto dobił GT-ka lub WRX-a i kupic za wielką wodą np Coswortha. też jest wyjście, lub wstawić 2,3 który sprzedaje ... mogę napisać nazwę czy mi pasek wlepią :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 ja się w ogóle nie znam - co to da i ile kosztuje USD5,4k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 USD5,4k. a efekt :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 W związku z "przypadłością" dwulitrówek (piston slap mam na myśli) to mam takie pytanie: czy są dostępne nadwymiarowe tłoki do EJ20? A jeśli tak to ile jest wariantów i jakie mają wartości (znaczy o ile średnica większa od nominału). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 pablonas, 0.25 i 0.50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się