Andrzej Koper Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 kupil tloki OMEGA, chlodnice oleju, arp, vf34, jakies sprzeglo i zremapowal Mozna przyjac , ze "prawie" wszystko z pozycji które wymieniłes zostalo zamontowane ( bez chłodnicy....wybral dzialajacy spryskiwacz i bez termostatu...nie doleciał.. :sad: ) AK ps.test oficjalny :!: , uzgodniony z SIP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ( bez chłodnicy....wybral dzialajacy spryskiwacz i bez termostatu...nie doleciał.. :sad: )AK spryskiwacz czego ? ps.test oficjalny :!: , uzgodniony z SIP... kamien z serca prawie posadzilem Przemeq'a o nieoficjalna rewizje silnika :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Hmmm... Jakie wymagania trzeba spełnić żeby na gwarancji takie modyfikacje jak Przemeq przeprowadzić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Jakie wymagania trzeba spełnić żeby na gwarancji takie modyfikacje jak Przemeq przeprowadzić Tomasz, chyba nie wyczułeś, że wątek przybrał ton żartobliwy... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Przemeq, masz rację... wczoraj już mocno zmęczony psychicznie byłem po dniu pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 A więc ja coś rzucę na taśmę :cool: U mnie na "gwarancji" z tego co mi wiadomo wymieniono: -shortblock -głowice -coś tam jeszcze było niebangla +na mój koszt: koło zamachowe i sprzęgło Ogólnie pomimo 2 miesięcy jestem zadowolony z serwisu w Krk. Wiem, że jest to zrobione tip top, a koszty koła i sprzęgła były promocyjne :wink: Teraz jeżdżę na dotarciu, więc auto oszczędzam... Nie usłyszałem co było powodem usterki. Czasem tak się zdarza :razz: Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Nie usłyszałem co było powodem usterki. Pech . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Pech . też tak myśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał R. Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Nie usłyszałem co było powodem usterki. Czasem tak się zdarza Pech . Albo jak kiedyś u Olleo - OBCY!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Albo jak kiedyś u Olleo - OBCY!!!! Niemozliwe! Jeszcze sie z mojego Forka nie ewakuowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Przypominam: Dział Techniczny :arrow: no off-top. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 No i co tam nowego słychać?? Jakieś konkrety w sprawie silników 2.5?? Bo więcej jest mitów niż faktów :wink: Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Bo więcej jest mitów niż faktów Sam walczę z mitem awarii w 2.5, ale podobno silnikami w STI 08 nie jest za dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Sam walczę z mitem awarii w 2.5, ale podobno silnikami w STI 08 nie jest za dobrze Uuu....podobno miało być po problemie. :roll: Ale trzeba się zebrać i dojść do jakiś sensownych wniosków :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taffarel Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 moj gt-ek 135kkm przez 1k km (nie mial lekko) zjadl ok 200ml motula (na ok. 4 baki paliwa) olej sprawdzany co ok. 250km tylko na zimnym "metaliczny" dzwiek silnika mnie niepokoi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Moj ostatnio zjadl 350 ml na 8 kkm - ale dostawal w palnik co troche - mysle ze to w normie chyba sie miesci, bo skarbonka na dalsze mody polpelna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Czy jest jakieś wyjście aby te silniki chodziły?? Jakiś inny blok?? :roll: Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 OK.Mam pytanie odnośnie silnika 2.0 z STi 2004 : jaką moc powinny wytrzymać korby i tłoki seryjnego silnika przy odpowiednim programie ? Zastanawiam się nad zmianą turbo i chciałbym wiedzieć jaka jest wytrzymałość seryjnych elementów...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 mnie namawiales, zebym sie zastanowil nad zostawieniem malej turbiny, bo mi auto fajnie wczesnie jedzie, a u ciebie na vf35 laduje duzo pozniej... ja jeszcze nie wyjechalem, a ty teraz chcesz cos wiekszego wkladac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Waszka - nie wkładaj większego turbo, bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Waszka - nie wkładaj większego turbo, bez sensu. Już mi mało :sad: Myślę nad turbo ze spec'a i nie wiem co na to motor......? mnie namawiales, zebym sie zastanowil nad zostawieniem malej turbiny, bo mi auto fajnie wczesnie jedzie, a u ciebie na vf35 laduje duzo pozniej... ja jeszcze nie wyjechalem, a ty teraz chcesz cos wiekszego wkladac. Twin scroll będzie ładować szybciej niż moja - tak mi się wydaje.Nie lubię mieć taaaaakiego laga i szukam optymalnego rozwiązania,bo konkurencja nie śpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 OK.Mam pytanie odnośnie silnika 2.0 z STi 2004 : jaką moc powinny wytrzymać korby i tłoki seryjnego silnika przy odpowiednim programie ? Zastanawiam się nad zmianą turbo i chciałbym wiedzieć jaka jest wytrzymałość seryjnych elementów...... Powinny wytrzymać do 380 - 400KM , ja w swoim byłym miałem ≈ 340km i zrobiłem bezawaryjnie ok. 40tys. Foreks ma coś 370 KM i też zyje a wczesniej MarcinJ go miał. [ Dodano: Pią Paź 10, 2008 8:31 pm ] Waszka - nie wkładaj większego turbo, bez sensu. Już mi mało :sad: Myślę nad turbo ze spec'a i nie wiem co na to motor......? Samo turbo SPEC C Ci nie wystarczy, musisz jeszcze dukupić pare gadzetów :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Samo turbo SPEC C Ci nie wystarczy, musisz jeszcze dukupić pare gadzetów :cool: Rozwiń myśl...... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 kolektor, uppipe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 kolektor, uppipe..., miska , olejowa, smok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się